Mainoksessa sanotaan Dewalt akulle, että "Ei muisti-ilmiötä".
Mitä sekin tarkoittaa?
Mikä "muisti-ilmiö"?
11
169
Vastaukset
- Anonyymi
Se tarkoittaa että dewaltin mielestä heidän akussaan ei ole muisti-ilmiötä. Jos haluat tietää mikä on akun muisti-ilmiö kannattaa tehdä uusi aktivointi aloitus siitä erikseen.
- Anonyymi
Jos ei tiedä vastausta kysymykseen, niin ei kannata aktivoida palstaa sitä julistamalla.
- Anonyymi
Kiksi pelle vastaa kun ei edes tiedä.
Lue niin opit jotain
Älä. sählää
- Anonyymi
Tais tuo muisti-ilmiö koskea vanhoja nikkelikadmium-akkuja tms. Jäänyt omalla kohdallani sillä lailla tuo ajatus mieleen että edelleenkin olen pyrkinyt käyttämään akut tyhjäksi ennen täyteen latausta tietämättä/välittämättä sen akkukemiasta. Meinas kostautua kun akkuporan Li-ion -akku meni liian tyhjäksi eikä suostunut enää toimimaan, mutta onneksi sain uuden tilalle takuuseen.
- Anonyymi
Ihanko tosissasi kyselet että mikä on akkujen muisti-ilmiö?
Taidat olla aika tööt!- Anonyymi
Mikään ei ole tarpeeksi tööt aihe aktivointi-aloitukseen.
- Anonyymi
Muisti-ilmiö on se, että akku ei enää osaa hyödyntää kaikkea siihen ladattua sähköä.
Eli: lataat akun 100% täyteen, käyttelet sitä kunnes virtaa on jäljellä 50% ja lataat taas täyteen.
Tuon kun toistat riittävän usein, niin akku ei enää suostukaan toimimaan sen jälkeen kun virtaa on jäljellä enää se 50% vaan väittää olevansa tyhjä. Se ikäänkuin "muistaa" että voimat on loppu tuossa 50% kohdalla ja lakkaa toimimasta. Tuon voi välttää sillä, että kuluttaa akun lähes tyhjäksi ennen uutta lataamista.
Nykyakuissa tuota ilmiötä ei taida olla, koski aiempia NiCd -akkuja. - Anonyymi
Usein vanha akku väit y ää että on latautunut täyteen.
Käytä akkua aivan vähän esim porassa ja laita uudetaa lataukseen niin ettämsemalkaanlataamaan .
Voi joskus attaa elvyttä m ään jos ei okeen toimi.
Sama kuulemma jos akku einllenkaannota vataan laita se oikosulkuun päältä johdollamaivan he y keksi
Jankokeilenlataan
Edisonni - Anonyymi
Dewalt näyttää elävän vielä menneisyydessä kun joutuu muistuttelemaan asiasta joka ei ole ollut ongelma enää aikoihin.
Tuo akkujen muisti-ilmiö esiintyi häiritsevänä vai vanhoissa NiCd-akuissa , joita kukaan ei taida enää tehdä - Anonyymi
Kossua ja batteria juomalla saa outoja muisti-ilmiöitä.
- Anonyymi
dewalt eli bläkanddekker. työkalujen lelu ja takapajula. hyvä kun ovat saaneet lionit. muut on saaneet ajat sitten
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069