Onko Lahdessa levy yhtiö?
Ikinä kuullutkaan tälläsestä 100MRK, Myös 100MRK tattoo taitaa olla samassa lafkassa, mimmosia tatuointeja tulee kysyy Lahdessa opiskelujen perässä vuoden asunut?
https://youtu.be/pbsrcY2AQVk
Lahden uusi räp levy yhtiö?
13
5537
Vastaukset
- Anonyymi
Paska lafka
- Anonyymi
Se on markat takas
- Anonyymi
Siin on levy yhtiön toimitusjohtaja https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=20&t=32132
- Anonyymi
Hahahah.Taitaa malkkis olla myös istumassa
- Anonyymi
Mikäs sen parempaa kuin kesät käydä istumassa linnakkeessa. Takki heiluu narikassa
- Anonyymi
Shautaut Roope <3
- Anonyymi
Jätkät on kuin parannuksen tehneitä levymoguleita. Pahinta wt-porukkaa, joita ei kaupunkiin kaivata. Mäntyharjun poikakin (Halinen) taitaa lähteä isommalle linnareissulle. Sieltä on taas hyvä hehkuttaa omaa hyvyyttään. Mahtaa jälkikasvukin olla iloinen isänsä puolesta?
- Anonyymi
Suomen Chicago on rasistinen kaupunki!
- Anonyymi
100mrk on kahden entisen UB jäsenen luoma levy-yhtiö. En tiedä miten on pärjännyt, mutta luulen että perimmäinen tarkoitus rahanpesu tms. VAikka jossain Youtube videossa sanoivat olevansa suuria tuottajamoguleja niin mihin koira karvoistaan pääsisi. Taitaa toinen perustajista, ellei molemmat, olla tällä hetkellä linnassa.
- Anonyymi
Onko räppäri Kalle Havumäki ENRP?
- Anonyymi
Kalle on lusimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalle on lusimassa.
Kuulemma joo. Riksussa.
- Anonyymi
Osaako joku heistä soittaa kitaran alimmalla kielellä Ukko Nooan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512