Selviytyjät Suomi on suosittu ohjelmaformaatti ja juuri nyt somessa naisvihamielisyydestään pinnalla.
Olen joskus pitkinhampain katsellut näitä ja vastaavia ohjelmaformaatteja, joissa mm. amerikkalaisiakin on esiintynyt. Aika usein nämä jossain Thaimaassa kuvattuja ollen.
Muistaakseni joku ”heikoinlenkki” tai vastaava ohjelmaformaatti kiellettiin Thaimaassa, koska ohjelman formaatti oli pilkata ohjelmaan osallistujia, etenkin sinisilmäisiä muka plondeja.
Koska tiedän, että tämä, Pattayan palsta, on Suomi24:n suosituin... köh köh... ei vtuilu... vaan matkailupalsta...niin... tämän ja tätä isomman median tekijöitä pyytäisin vinkkaamaan Thaimaan suuntaan, että laittakaapa ne aasianvosut pärjäilemään tänne Suomen Lappiin!!
Selviytyjät Thaimaa 2025
Anonyymi
2
1284
Vastaukset
- Anonyymi
PS . Aika nättejä ja fiksuja olivat kaikki nuo Suomen selviytyjä naiset.
- Anonyymi
Hyvä aloitus.
Kahtelin juuri täällä Kuopissa ohjelmaa... etunimeään en nyt muista,. Mutta olla oli kivat keuhkot. Häkellyttävän hettaisia olivatpa khailhi.
Itte takaistuin sen ruskettuneen tytön pakafoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789