Useampi mies?

Olen kokeillut kimppaa 1N 2M mutta haaveenani olisi kokea useamman miehen raju ja raakakin käsittely.

53

4359

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun vaimon kanssa harrastettu kimppaa, enimmillään 11 miestä ja vaimo. Vaimo alistettu rajusti ja kyrpää tulee joka puolelta. Pilluakin on väljentynyt

      • Olisi ihanaa,


      • Pääsisikö sun vaimoa koeajamaan? Olen 60 v isokaluinen mies. Millainen hän?


      • Anonyymi
        Underwood12 kirjoitti:

        Pääsisikö sun vaimoa koeajamaan? Olen 60 v isokaluinen mies. Millainen hän?

        Jos olet tosi isokaluinen saat 25-vuotiaan naisen sänkyysi lämmikkeeksi.
        Olen Hyvinkäältä.
        T. N25


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet tosi isokaluinen saat 25-vuotiaan naisen sänkyysi lämmikkeeksi.
        Olen Hyvinkäältä.
        T. N25

        Kerro lisää miten yhteyttä jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää miten yhteyttä jne

        Jne edelleen yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää miten yhteyttä jne

        Hyvinkään 25-vuotias nainen olisi halukas ison kullin kanssa kokeilemaan.
        kikkasemene (at) gmail piste com
        Ilmoita mikäli haluat kanssani jotain


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet tosi isokaluinen saat 25-vuotiaan naisen sänkyysi lämmikkeeksi.
        Olen Hyvinkäältä.
        T. N25

        Riittääkö paksu 18 cm?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkään 25-vuotias nainen olisi halukas ison kullin kanssa kokeilemaan.
        kikkasemene (at) gmail piste com
        Ilmoita mikäli haluat kanssani jotain

        Rittääkö 18 cm paksu?


      • Anonyymi

        Mistäpäin nuo miehet on ? Onko sulla heidän yhteitiedot ? Täsää olis halukas pariskunta :)


      • Anonyymi
        Underwood12 kirjoitti:

        Riittääkö paksu 18 cm?

        Paksu 18cm on hyvä koko voit tulla kanssani mökille kokeilemaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paksu 18cm on hyvä koko voit tulla kanssani mökille kokeilemaan!

        Missä mökkisi on?


      • Mites pääsis mukaan?
        r.sexii69 miuku mauku gmail.com


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin nuo miehet on ? Onko sulla heidän yhteitiedot ? Täsää olis halukas pariskunta :)

        Täällä olis 50 heteromies
        r.sexii69 miuku mauku gmail.com


      • Anonyymi
        Underwood12 kirjoitti:

        Missä mökkisi on?

        Sysmässä on yksi.


      • marja40 kirjoitti:

        Olisi ihanaa,

        Hei, milloin voimme alkaa tapailla? Kimppa kiinnostaa. Minut tapaa tämän nimimerkin kautta lähettämällä chatin viestiboxiin viesti. Asun Hgissä, liikun mielelläni "tällä asialla" ympäri <uuttamaata.


      • Anonyymi
        Underwood12 kirjoitti:

        Riittääkö paksu 18 cm?

        Paksuus on tärkein minulle ja18cm on hyvä mitta.
        T. N25v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paksuus on tärkein minulle ja18cm on hyvä mitta.
        T. N25v

        Sinut olisi ihana tavata. Missä päin Suomea vaikutat?


      • Anonyymi

        saikko itte olenkaan miestä edes imaista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet tosi isokaluinen saat 25-vuotiaan naisen sänkyysi lämmikkeeksi.
        Olen Hyvinkäältä.
        T. N25

        18/4 löytyy, kalpaisko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paksuus on tärkein minulle ja18cm on hyvä mitta.
        T. N25v

        Hiks.. mulle vain 15/3 riittääkö siitä? -jack


    • Upeeta hommaa.

    • Anonyymi

      Mentiin kerran mökille tarkoitus olla kimppaa 2N ja 6M.
      Olimme jo mökillä niin toinen nainen ilmoitti olevansa estynyt.
      Siellä oltiin 6M ja vaimoni.
      Mietimme että perustaanko koko homma.
      Vaimoni sanoi että olisitte sitä kuitenkin olleet kaikki kummankin naisen kanssa niin kyllä hän voi olla kaikkien kanssa niin kauan kuin paikat kestää.
      Viikonloppu vaimoni oli joka miehen kanssa sanoi kuitenkin olevansa vain kolmen kanssa korkeintaan kerralla kun tuntuu ettei voi antaa kaikille tasapuolisesti huomiota.
      Pantiin useita kertoja vaimoa jokainen, joitakin kertoja käytiin järvessä pesulla ja vaihdettiin pyyhkeitä vaimon pyllyn alle kun tuli niin paljon spermaa kun paljaalla pantiin.

      • Anonyymi

        Mistä löytyy nuo 6 miestä ? Olis halukas pariskunta kokeilla samanlaista touhua;) s.p. [email protected]


    • Anonyymi

      Laita kik viestiä kik: suihin22

    • Anonyymi

      voi teitä onnottamat erkit,,huh

    • Olen mies ja haluasin tarjota apuani marjalle40 , siinä ryhmäpanossa, ei ole kylläkään kokemusta, mutta kerta se on ensimmäinenkin ja todella jännää ja kiihottavaa ja sehän on parasta.
      Mies 16cm 180cm 81kg

    • Anonyymi

      Ei liity korona-aikaan mitenkään mutta sanon silti.

      Tuossa todella isossa laumassa ei ole mitään järkeä!

      Mä olen yksinoleva mies ja hyväksyn uskottomuuden jos kumpikin on suhteessa. Joku nainen on sanonut ettei kotona saa asioita tai jokin itselle tärkeä juttu ei ole omalle puolisolle mieleen, niin on toinen

      Tuo 2 1 juttukin menee hienosti, mutta jossain on raja siinäkin. Jos joku haluaa jälkiliukkaille niin ei siihen tarvita kuin kaksi miestä ennen kolmatta.

      • Anonyymi

        Kaikki pitää kokea itse. Ei voi tyytyä muiden kokemuksiin.

        En tiedä mille tuntuisi olla jälkiliukkailla se mies joka on jonossa nro 8. Tai pystyisikö kukaan nainen edes neljään peräkkäiseen yhdyntään jos miehillä on kassit täynnä.

        Saati mille se tuntuisi tuollaisessa laumassa jossa ei ole mitään sääntöjä

        Parempi jos on 1 3 ryhmä maksimissaan. Tai sitten yksi nainen ja vakiosuhteen lisäksi se ns kaveri

        Kaikkea ei tarvitse itse kokea. Terv. M70


    • Anonyymi

      Lähde neljän miehen kanssa mökille viikoksi niin ei meidänkään tarvitsisi olla puutteessa koko viikkoa ja saisit neljää miestä niin paljon kuin haluat.

      • Anonyymi

        En hitossa lähde ei tuollasilla urpoilla edes mittari värähdä


    • Anonyymi

      Vaimoa pannaan kimpassa ryhmässä 4 miestä wife. Alkukerrat hellä käsittelyä pillua ja persettä kumpaakin. Nyt on jo uskallettu rajumminkin ja jutut mennyt rajummiksi. Pannaan kovaa ja kiitetty 2 kullia sisään pilluun. Viimeksi leikittiin gyneä ja vaimoa tutkittiin spekulalla, pillu auki meidän silmien edessä, oli hirveen kiihottavaa ja sormitettiin pillua. Sitten pantiin kaikkiin aukkoihin kiivaasti. Meillä tämä siis vakiryhmä ja ei harrasteta sen ulkopuolella. Vaimon pillu on hirveen antautuvainen, ei ole käytössä venahtanut vaikka saa kahta kullia aukkoonsa samaan aikaan. Vaimon perhoshäppärit on kaikkien meijän mieleen. Yhdellä meistä vaikee panna omaa vaimoonsa jolla pliisu viivapillu, joka ei tarjoa paljoakaan iloa kuulemma.

    • Missäpäin majailet,meitä ois ehkä 3-4 ukkoa ja voiotas ottaa rajustikki

    • Kokoa porukkaa. Olisin mukana jos et kauhean kaukana ole. Minunkin unelma että löytyisi oikein härski nainen jota porukalla nussittaisiin. Olen 50 hyvävartaloinen hetero mies
      r.sexii69 miuku mauku gmail.com

    • Anonyymi

      Txt isokulliselle miehelle.0417500055 Olen 56 mies.Kuvan laitan

    • Anonyymi

      oletko myös saanut orkkuja ja jakanut miehiä toisillensa montako kertaa yössä kestät

    • Anonyymi

      Haluaisitko mahdollisesti tulla polttari porukan panemaksi?
      Saisit kunnolla kyrpää jos jäisit koko yöksi, olisit ainoa nainen meidän kanssa.
      Olemme iältämme 22-31 vuotiaita.
      Osa on poikamiehiä ja osa aviossa.

      • Anonyymi

        Menkääs ituhipit muualle ruikuttaan


    • Anonyymi

      oisko kiva kattoo jos joku oliskin bi-mies tai vaikka 2

    • Anonyymi

      ootko ollut katsomassa kun useampi mies on yhden miehen kimpussa ne jaksaa ainakin tunnin kokemuksesta tiedän mutta kyllä oli peppu hellänä sen jälkeen mutta heti kun mahdollisuus tulee olen valmiina käyttöön

      • Anonyymi

        Hmm... ehkäpä ensialkuun kaksikin miestä riittäisi joiden väliin "joutuisin" ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... ehkäpä ensialkuun kaksikin miestä riittäisi joiden väliin "joutuisin" ;)

        2 kyllä riittää kunhan vaihtavat vuoroja kiva ottaa suihin just tulemaisillaan oleva mies ja toinen takana kun imet ekan uudelleen kovaks sen muuten tuntee kielellä kun kundi alkaa koveneen ja ihana imeskellä spermasta jo valmiiks kullia unohtamatta peppu puristelua sielläkin tuntee kun sykähtely alkaa kannattaa puristaa lujaa jos haluaa pitää sisällä ellei suuhun kerran oli niin iso kalu että sykähtely tuntu vatsassa asti eipä se kyllä syvälle menny suuhunkaan imin terskan vaan puhtaaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... ehkäpä ensialkuun kaksikin miestä riittäisi joiden väliin "joutuisin" ;)

        mutta onhan se mukavaa jos 3-4 joita valmistella suulla ja käsillä aina ois joku jatkamassa ja kerkeisit sen ekan kovettamaan uuteen kertaan


    • Kerro vaan missä ja milloin...

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe