Onko normaalia ajatella koko ajan ruokaa?! Olen tänään googletellut ruokakuvia YLI 2 TUNTIA! (Tällä hetkellä oon syönyt n.1500kcal jos kiinnostaa). Siis mun pitäis tehä kaikkea kouluhommia mut sen sijaan oon intensiivisesti ettiny kuvia jostain suklaamuroista?!?! Tuntuu siltä ettei tää vaan lopu ja hankala keskittyä muihin aiheisiin ::D Ja joo no mun on ollut hankala muodostaa tervettä suhdetta ruokaan ja bmi on kait jotain 15,5-16 välillä, joka on omassa ikäryhmässäni lähellä normaalia.. joo osaaks kukaan auttaa?! :d
ONKO NORMAALIA!?! Ruuan ajattelu!!
3
299
Vastaukset
- Anonyymi
kuulostaa pakko-oireelta?mitä saat saat niiden kuvien katselusta.
- Anonyymi
Voi saakeli kirjotin just jäätävän romaanin ja poistin sen ::D mutta joo ehkä voi olla joku semmonenki koska oon ns pakko-oireinen muihinkin asioihin mitä teen, sillä esim eilen katoin animea 5h. En vaan osaa lopettaa kun kerranki on kivaa. Mut en vaan käsitä miten oon tänään nyt 3h kattonut kuvia muroista ja suklaasta (?!) Ja en käsitä itekkään mitä iloa saan siitä.. :d
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin.. ite katon monesti nälkäsenä kuvia ruoasta mitä tahtosin mutta mitä en syö... jos sh taustaa niiiiin kuulostaa aika normilta ainakin välillä((:: muuten en tiiä kuulostaa hauskalta noin muutenvaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999