HP fic sarjasta Amazing Race

aimee

ÖMEISIN REIS
Summary: MTV:llä pyörivä ohjelma, jossa matkustetaan ympäri velhomaailmaa.
Tyylilaji: Humor
Ikäraja: Sallittu
Varoitukset: Sisältää outoa huumoria. Ei betattu.
A/N: Oudossa luovuuden puuskassa kirjoitettu juttu kahdelta yöllä. Ihka ensimmäinen ficcini, ei mitenkään mielikuvituksellinen. Olkaa armollisia, pliis.

*Ruutuun ilmestyy blondi noita pinkissä kaavussa*

Noita: Hyvää iltaa! Minä olen teidän iki-ihana (Ja kaunis ja elegantti) juontajanne Amanda-*Voihkaisuja kotikatsomoiden suunnalta* -ja tämä on Ömeisin Reis!

*Pinkki logo yläkulmassa*

Amanda: Ideana on siis, että kilpailijamme- *Sumea kuva kolmestatoista hahmosta* -matkustavat ympäri velhomaailmaa ja viimeisinä (ja vähäisimpinä) paikalle saapuneet putoaa, sori vaan. Kilpailu alkaa täältä Viistokujan sykkeestä- *Viitokujaa* -ja nyyyyt ensimmäiset kilpailijamme!

*Kaksi poikaa räpsii vimmatusti kuvia*

Amanda: Colin jaaaa Dennis Creevey!

Dennis: *Heiluttelee lehtiötään* Saanko nimmarin?

Colin: Nappaa kuvan veljetään Amandan kanssa*

Amanda: *Kirjoittaa nimensä lehtiöön hymyillen leveästi* Ja toinen pari, kiiiitos!

*Parvati ja Lavender hymyilevät kameraan*

Amanda: Miksikäs te tytöt osallistuitte tähän kisaan?

Lavender: *Nyökkää Parvatille* Meidän sisäiset silmät sanoivat, että meidän kohtalo on voittaa tämä kilpailu.

Amanda: *Yskäisee* Vai sillä lailla. No tuota seurravaksi- *Katsoo paperiaan* -Luna Lovekiva ja... Ööh... Maija Poppanen?

*Luna katsoo lasittunein silmin Viistokujaa*

Amamda: Tuota... Luna, missä sinun parisi on?

Luna: *Hätkähtää* Maija vai? Tässä hän on.

Kameramies: *Zoomaa tyhjään tuoliin Lunan vieressä*

Amanda: Jaahas (Huh huh mikä friikki)... Eh, onnea kilpaan. Sitten ovat herrat Goyle ja Crabbe.

Crabbe: Ai mää vai?

Goyle: *Röyhtäisee*

Andromeda: *Muuttuu pahoinvoivaksi* Ja seuraavaksi veljekset Weasley&Weasley. Saanko esitellä Fred ja George!

George: Kyllä sinä saat.

Fred: *Pöllyttää pölyä Amandan päälle*

*Kuva Weasleyn Welhowitseistä*

Amanda: Köh köh! Seuraavat!

Kameramies: *Kumartuu ja kuvaa kahta kotitonttua*

Winky: *Piipittää* Teetä? Kahvia? Pullaa?

Kameramies: Kahv... Eh... *Suoristuu ja kuvaa Amanadaa*

Amanda: *Kutiaa* Ja viimeinen pari on -*Raapii itseään* -Rubeus Hagrid ja Olympe Maxime.

Fred&George: *Jakavat syyhypulveripusseja ohi kulkeville lapsille*

Hagrid: *Vilkuttaa kameralle* Terveisii Albus Dumbledorelle. Hiaano mies, kuulkaas.

Maxime: *Katsahtaa Hagridia ja jupisee itsekseen* 'Ättiläisten oikeuksia 'ele-viisiossa, pyh!

Amanda: *Raapii vimmatusti itseään, kunnes muistaa kamerat* Ja seuraavaksi me menemme mainoskakoooooooooolle, John lopeta kuvaus! LOPETA KUVAUS!

*Lumisadetta*

A/N: Jos kerran jaksoitte lukea tänne asti (Mikä on jo suoritus), niin kyllä te jaksatte antaa palautettakin. Ihan miten huonoa tahansa.

9

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ofelia_Shakespeare

      Hei toi oli AIVAN loistava, oikeesti :D Mä vaan naureskelin täällä yksinäni lukiessani ja olin lopussa vaan että "hitto, joks se nyt loppui?!" Aivan ihan crossover (:

      Kirjoitathan pian lisää??? Vähän mä ootan että porukka pääsee tien päälle, vai pitäiskö tässä tapauksessa sanoa että luudanvarrelle, hehhee.. Keep going***

    • aimee

      A/N: En ajatellutkaan tehdä ekasta osasta niin pitkää. Katoin vain, pitääkö yleisö asetelmasta. Tämä osakin on niin maar lyhyt että, olen laiskalla päällä. Varoitus: Sisältää likaa sanoja 'pinkki'.

      *Mainokset loppuvat ja syyhypulveri poistettu*

      Amanda: Nyt siis voimme alkaa kisan, jossa jotkut onnelliset voittavat (jos voittavat) 50 000 kaljuunaa! Jokainen pari saa tässä osiossa 20 kaljuunaa ja nyt he saavat vihjeet. *Ojentaa pinkit pergamenttirullat*

      Kilpailijat: *Murtavat pinkit sinetit*

      Teidän on löydettävä jästitavaroiden erikoisliike Jästien vimputtimia ja ostettva joko sähköhammasharja, leivänpaahdin tai televisio. Televisio on halvin, mutta vaikein kuljettaa mukana, kun taas hammasharja on kallein. Myyjältä saatte seuraavan vihjeen.

      Dobby ja Winky: *Siristelevät mulkosilmiään ja kääntelevät päitään*

      Dobby: *Osoittaa viestiä* Minä tiedän! Tuo on koo!

      Parvati ja Lavender: *Ryntäävät päättöminä Viistokujalle*

      Crabbe ja Goyle: *Raapivat tyhminä päitään ja tavaavat hi-taas-ti viestin*

      Luna: *Lähtee kävelemään lukematta viestiä*

      Fred ja George: *Rynnistävät täyttä päätä isänsä lempikauppaa kohti*

      Hagrid ja Maxime: *Näkevät päiden yli liikkeen ja lähtevät harppomaan*

      Dobby ja Winky: *Puikkelehtivat jalkojen seassa seuraten Hagridia*

      Fred ja George: *Saapuvat ensimmäisinä kauppaan*

      Fred: *Nappaa sähköhammasharjan veljen maksaessa*

      George: *Naureskelee* Ihan liian helppoa!

      Luna: *Päätyy jostain syystä oikeaan kauppaan ja ja alkaa tutkia leivänpaahdinta* Mitäs mieltä olet, Maija? Otetaanko?

      Crabbe ja Goyle: *Unohtavat kilpailun ja päättävät mennä konditoriaan*

      Hagrid ja Maxime: *Ahtautuvat ovesta sisälle*

      Maxime: *Miettivälle Hagridille* Ota 'ele-viisio, 'Agrid ja 'äivytään.

      Hagrid: *Koppaa television olkapäälleen*

      Dobby: *On saanut vihdoin oven auki ja kipittää sisälle*

      Winky: *Huomaa hammasharjat hyllyllä ja lähtee kiipeämään*

      Dobby: *Huutaa kannustushuutoja*

      Colin ja Dennis: *Ottavat kuvia näyteikkunasta ja tulevat sisälle*

      Colin: *Pyytää myyjältä nimikirjoituksen Denniksen maksaessa leivänpaahtimen*

      Winky: *Kapuaa alas hyllyltä hammasharja hamapaissaan*

      Dobby: *Yrittää kiinnittää myyjän huomion* Täällä! Täällä alhaalla, hyvä herra! *Heittää kolikoita pöydälle*

      Lavender ja Parvati: *Ryntäävät kauppaan jyräten kotitontut*

      Fred: Minkä pergamentin se myyjä antoi sinulle?

      George: *Lukee* Etsikää pinkki lippu kylmästä paikasta.

      Fred: Luoja! Kyllä maailman ympäri -kilpailun ymmärtää, mutta Pohjoisnavalle!

      George: Mutta katso! Tuolla on jotain pinkkiä! Sinne!

      Luna: *Huomaa lipun Vahvahqon jäätelöbaarin edessä*

      Vahvahqo: Tervetuloa Viitokujalle!

      Amanda: Onnittelut! Olet...Eh.. Olette ensimmäiset maalissa!

      Luna: *Ei reagoi mitenkään vaan tutkii leivänpaahdinta*

      *Creeveyt, Hagrid ja Maxime, kotitontut sekä Lavender ja Parvati saapuvat maaliin*

      Fred ja George: *Juoksevat puuskuttaen paikalle*

      Amanda: olette toisisksi viimeiset!

      Fred: Katso nyt, mitä teit!

      George: En minä voi sille mitään, että pinkit kaavut on muodissa! Se näytti lipulta!

      Fred: *Hampaiden kiristystä*

      Amanda: *Katsoo kelloaan* Missäköhän Vincent ja Gregory viipyvät? No, odotetaan.

      *Tunti kuluu*

      Amanda: Heh! Myöhästyneitä ei odoteta, eihän? Ohjelma-aika loppuu.

      Parvati: Odotetaan vielä. Tämä jäätelö on hyvää.

      Amanda: Käytimme kaikki MTV:n (Magic TV) määrärahat niitä syödessänne.

      Kilpailijat: *Nurinaa*

      Amanda: *Hymyilee kameralle* Ja nyt joukkueilla on 12 tuntia aikaa levätä ja jutella muiden joukkueiden kanssa Vuotavassa Noidankattilassa. Sen jälkeen taas kilpailu!

      *Lopputeksit*

      Juontaja: Amanda
      Kameramiäs: John

      Crabbe: *Jonka kameramies löysi konditoriasta* Siis? Mä tipuin?

      Goyle: *Röytäisee*

      *Seuraavassa osassa*

      Kilpailu kovenee- "Onko tämä nyt sitä jästirahaa?" -ja pinnat kiristyy.- "Winky! Mitä minä olen sanonut sinulle juomisestasi!" -Asettakaa kristallipallonne oikealle taajuudelle, sama aika, sama paikka, ensi viikolla taas!

      A/N: Jos ei tule palauetta, niin en kiusaa teitä enempää. Miten huonoa tahansa, en suutu.

      • Ofelia_Shakespeare

        Heh, tuohon juttuun jää ihan samalla tavalla koukkuun kuin oikeaankin Amazing Raceen(: En mä sitten tiedä olenko ainut kuka tuosta pitää, mutta mä pidän sitäkin enemmän! Just hauska tuollainen "ei niin tavallinen" fanfic(: Jatkapa vaan "ohjelmaa", yleisö on jo koukussa, vaikkei tänne kukaan muu kommentoisikaan kun minä :D


      • samwise-fani

        Tää oli hauska :D
        Varsinkin fred ja george :D
        Crabbe ja goyle oli niin tyhmii... "Siis mä tipuin..." xD

        Jatkahan todella pian????? :) Pliiisss :D


      • hohohoho

        tätä lisää... toi on niin hupaisa... lunakin on niin oma itsesnsä... c")


      • sirius-fani

        Kirjota ihmeessä lisää! Tätä on hauskaa lukea! :)


      • Uneton

        Jep, että kirjota lisää jookos?? :P


    • black_omen

      Jatkoo!!tahtoo jatkoo!!

    • Uneton

      Joo, tää oli aivan mahtava, ja loistavaa huumoria ;)

      Jatka ehdottomasto!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe