Oletteko käyneet ikinä Ruskeassa talossa? Kummitteleeko siellä oikeasti? Eli tyyliin ruputuspatukka leijuu ilmassa jne.
Ilmassa leijuva ruputuspatukka
10
346
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä oli joku tyhmä juttu, vai ?
- Anonyymi
Joo, kyllä. Ei kummituksia ole edes olemassakaan!
- Anonyymi
Mä oon! Ja ruputuspatukan oon nähnykki! Semmone leijuva ruskea haiseva ektoplasma-pötkö. Harmi vaan että kerran semmoseen törmäsin. Sitä ektoplasma-limaa oli pirun vaikea pestä pois eikä viemärin käry hellittäny viikkoihin! Tosi kivaa käydä kaupassa haisevan haamun kirous punteissa.
- Anonyymi
Ruskean Talon olemassaoloa ei ole todistettu.
- Anonyymi
Aha. No sit se on just niin!
- Anonyymi
Mikä on ilmassa leijuva ruputuspatukka? Voiko sitä syödä?
- Anonyymi
Se on kutsumanimi edesmenneen vainajan pierulle. Sitä ei tiettävästi voi syödä. Tai vaikka voisikin niin henki haisee loppuelämän mädälle tuhnulle.
- Anonyymi
Hui!
- Anonyymi
Hyi!
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764