Kansa kiittää. Kansa on tyytyväinen ja onnellinen erinomaisesta asioiden hoidosta. Otetaan kunnatkin haltuun kesän vaaleissa.
Sanna Marinin johtama hallitus on hoitanut hienosti Suomalaisten asiat
13
146
Vastaukset
- Anonyymi
Erityinen kiitos selkeästä viestinnästä.
- Anonyymi
Oppositiokin ilmoitta tukensa hyvin ajoitetuille päätöksille.
- Anonyymi
Kyllä selkeää viestintää - jos ymmärtää kanaa tai sannamariinia - Sannahan nokkii lähes jokaiselle sanalle, paasatessaan kansalle ja l i s ä k s i o n s e l k o s u o m e k s i j a v i i t t o m a k i e l l e h el p o st i t u l k a t t a v a a.
Sannaha myös kertoi viikolla (13.3) että koronan kestämiseen pitää varautua vuosiksi?
Joten rokotteista ei helpotusta ole tulossa. Lekalla (Sanna, yle ykkösaamu) laitetaan Suomessa korona kuriin
- Anonyymi
Sannan vastuulle yritetään työntää kaikki. Tyhjää puhetta.
- Anonyymi
En löydä kiitoksen aiheita. Uskon suurimman osan kansasta vierastavan hallituksen toimintatapaa. Marin syyttää kaikista epäonnistumisistaan viranomaisia ja pyrkii kaikin keinoin kääntämään hyvät viranomaisten tekemät asiat omiksi teoikseen. Narsisti!
Älä paskaa jauha, ei hallitus mitään ole hoitanut.
Minkähän asian SS olisi hoitanut mainitsemallasi tavalla?
Työttömyyden vähentämisenkö?
Velkaantumisen vähentämisenkö?
Vai minkä?- Anonyymi
Mutta pitkän sähläyksestä tuloksena rokotukset ovat lähteneet hissukseen liikkeelle muiden hylkäämällä rokotteella.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pitkän sähläyksestä tuloksena rokotukset ovat lähteneet hissukseen liikkeelle muiden hylkäämällä rokotteella.
Se, siis tuo rokottaminen, tuskin on sen enempää SS:n kuin muunkaan hallituksen ansiota!
Et sitten varsinaiseen asiaan uskaltanut ottaa kantaa eli velkaantumiseen tai työllisyyteen, jotka ovat ne pahimmnat/suurimmat ongelmat tänään. Tulevaisuudessa kun ehkä rokotukset pitävät sen kiinalaisen pikkupirulaisen hallinnassa mutta työtä ja uusia siitä tulevia verotuloja kaipaamme suuresti!
- Anonyymi
HAH-HAH. Davosin talousforumin askelkuviot perä-prseaukisen-hölmölän lopulliseen alasajoon. Naishallitus taitanee ihan tosissaan uskoa, miten EU:ssa aukenee heille oikein johtopaikat...
Pelkkä EU:n "lypsylehmä" nöyristelijä " jees-maa", kaikki kyniminen sieltä niellään nikottelematta. Ensimmäiseksi nostettiin omia palkkioitaan, sitten "DuunarinAsialla"-porukka NOSTIKIN PIKKUTULOISTEN VEROJA! Koskahan noita äänestävien silmät aukeavat? - Anonyymi
Eikös mainostaminen ole kiellettyä, myös vaalimainos.
- Anonyymi
Pitää olla vajakkihullu kuka Marinin hallitusta ylistää, mitä hehkuttamista siinä on?
Kaikki asiat hoidettu päin vittua, vai onko galluppi tehty pöpilässä? - Anonyymi
Prompterista lukemisen osaaminen on hyvällä tasolla. Varmuuden lisääntyessä voitaisiin varovasti kokeilla nopeuden lisäämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638