Etsin puutteessa elävää naista salasuhteeseen. Elän seksittömässä liitossa siis puutteessa.
Jos siis olet samassa tilanteessa ota yhteyttä. Mielummin Etelä Pohjanmaan alueelta.
[email protected]
kik Sergei53
Etsinnässä puutteessa elävää naista
29
158
Vastaukset
- Anonyymi
Menehän hupiukko muualle ruikuttaan sussa on jotain pahasti vialla kun naistasi ei kiinnosta tuskin kiinnostaa ketään muutakaan
- Anonyymi
Täällä samanlaista hakee 40v mies Pääkaupunkiseudulta.
Vakituista salaista seuraa vailla- Anonyymi
Uskaltaako naisena tänne kirjoittaa?
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaako naisena tänne kirjoittaa?
kyllä uskaltaa. jos et uskalla kirjoita mun sähköpostiin.
- Anonyymi
Joppe55RMK kirjoitti:
kyllä uskaltaa. jos et uskalla kirjoita mun sähköpostiin.
Harkinnut jonkun aikaa sala miehestä, kotona kolme vuotta ilman seksiä, kaveria kiinnostaa viettää vapaata pullon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harkinnut jonkun aikaa sala miehestä, kotona kolme vuotta ilman seksiä, kaveria kiinnostaa viettää vapaata pullon kanssa.
Missäpäin asustelet? Käviskös tällainen 40v mies salaiseksi seuraksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin asustelet? Käviskös tällainen 40v mies salaiseksi seuraksi
Ei kävis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin asustelet? Käviskös tällainen 40v mies salaiseksi seuraksi
Seinäjolla asun kyllä kävisi sopiva ikäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjolla asun kyllä kävisi sopiva ikäkin
Etäisyys estää näkemisen (asun Helsingissä), mutta miltäs kuulostaa kirjoittelu. Olen aika taidokas tarinoija, saadaan molemmat mukavaa virtaa arjen keskelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etäisyys estää näkemisen (asun Helsingissä), mutta miltäs kuulostaa kirjoittelu. Olen aika taidokas tarinoija, saadaan molemmat mukavaa virtaa arjen keskelle
Täällä ilmeisesti voi kirjoittaa tuhmiakin, ilman pelkoa että tutut tunnistaa💌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjolla asun kyllä kävisi sopiva ikäkin
Kerro itsestäsi lisää miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjolla asun kyllä kävisi sopiva ikäkin
Minua ei estä näkeminen joten kerro itsestäsi enemmänkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro itsestäsi lisää miten yhteyttä jne
OLETKO AJATELLUT HOMOKSI ALKAA TERVETULOA HEINOLAN SEDÄN LUOKSE 44VUOTIAS SETÄ RANE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro itsestäsi lisää miten yhteyttä jne
Sitä mennäään copy paste meiningillä langasta toiseen, pillua vongaten. Tajuat varmaan, että top 10 uusilla kommentoidussa keskutelussa suurimmassa osassa vingut samalla parin sanan pokauksella pillua. Vitsi miten omaperäistä, saako tolla pesää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä mennäään copy paste meiningillä langasta toiseen, pillua vongaten. Tajuat varmaan, että top 10 uusilla kommentoidussa keskutelussa suurimmassa osassa vingut samalla parin sanan pokauksella pillua. Vitsi miten omaperäistä, saako tolla pesää?
En tiennytkään että sulla yksinoikeus ja copyrightit tuohon lauseeseen
Anonyymi kirjoitti:
Harkinnut jonkun aikaa sala miehestä, kotona kolme vuotta ilman seksiä, kaveria kiinnostaa viettää vapaata pullon kanssa.
Mä pistin korkin kiinni 15 v sitten. Olen siis raitis. Haluisitko tutustua ?
Anonyymi kirjoitti:
Etäisyys estää näkemisen (asun Helsingissä), mutta miltäs kuulostaa kirjoittelu. Olen aika taidokas tarinoija, saadaan molemmat mukavaa virtaa arjen keskelle
Joo kirjoitellaan vaan. [email protected] on osoite.
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjolla asun kyllä kävisi sopiva ikäkin
Mä asun Isojoella. Olis kiva tutustua.
- Anonyymi
Joppe55RMK kirjoitti:
Mä asun Isojoella. Olis kiva tutustua.
Ei olis
- Anonyymi
Joppe55RMK kirjoitti:
Mä pistin korkin kiinni 15 v sitten. Olen siis raitis. Haluisitko tutustua ?
En haluis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etäisyys estää näkemisen (asun Helsingissä), mutta miltäs kuulostaa kirjoittelu. Olen aika taidokas tarinoija, saadaan molemmat mukavaa virtaa arjen keskelle
Oletko minkä kokoinen mies.
Lähellä seinäjokea kanssa
- Anonyymi
Joppe55RMK kirjoitti:
Siis Etsitkö salaseuraa täältä miehestä ?
Sitähän te homppeliurpot aina täältä kerjäätte
- Anonyymi
Joppe55RMK kirjoitti:
Siis Etsitkö salaseuraa täältä miehestä ?
Hyvä ystäväni kertoi täältä voisi löytää sopivan kaverin, miehen puutteeseen tässä tilanteessa. Vaikeaa löytää kun yksin ravintoloissa en käy, tuttuja miehiä liian rohkeaa tapailla💌
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ystäväni kertoi täältä voisi löytää sopivan kaverin, miehen puutteeseen tässä tilanteessa. Vaikeaa löytää kun yksin ravintoloissa en käy, tuttuja miehiä liian rohkeaa tapailla💌
Missäpäin asut ? Tutustutaanko ? Se voisi olla piristävää.
- Anonyymi
Joppe55RMK kirjoitti:
Missäpäin asut ? Tutustutaanko ? Se voisi olla piristävää.
Seinäjolla asutaan, piristävä alkoton terve jossa virtaa vielä jäljellä💌
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjolla asutaan, piristävä alkoton terve jossa virtaa vielä jäljellä💌
Ok. Aika lähellä asutaan. Mä Isojoelta. Laita viestiä [email protected] niin tutustutaan.
- Anonyymi
Täällä ois siisti poslari homomies, voin myös pukeutua naisten vaatteisiin. Suoleni huutaa täytettä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683