Etsinnässä puutteessa elävää naista

Etsin puutteessa elävää naista salasuhteeseen. Elän seksittömässä liitossa siis puutteessa.
Jos siis olet samassa tilanteessa ota yhteyttä. Mielummin Etelä Pohjanmaan alueelta.

[email protected]
kik Sergei53

29

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menehän hupiukko muualle ruikuttaan sussa on jotain pahasti vialla kun naistasi ei kiinnosta tuskin kiinnostaa ketään muutakaan

    • Anonyymi

      Täällä samanlaista hakee 40v mies Pääkaupunkiseudulta.
      Vakituista salaista seuraa vailla

      • Anonyymi

        Uskaltaako naisena tänne kirjoittaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaako naisena tänne kirjoittaa?

        kyllä uskaltaa. jos et uskalla kirjoita mun sähköpostiin.


      • Anonyymi
        Joppe55RMK kirjoitti:

        kyllä uskaltaa. jos et uskalla kirjoita mun sähköpostiin.

        Harkinnut jonkun aikaa sala miehestä, kotona kolme vuotta ilman seksiä, kaveria kiinnostaa viettää vapaata pullon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harkinnut jonkun aikaa sala miehestä, kotona kolme vuotta ilman seksiä, kaveria kiinnostaa viettää vapaata pullon kanssa.

        Missäpäin asustelet? Käviskös tällainen 40v mies salaiseksi seuraksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin asustelet? Käviskös tällainen 40v mies salaiseksi seuraksi

        Ei kävis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin asustelet? Käviskös tällainen 40v mies salaiseksi seuraksi

        Seinäjolla asun kyllä kävisi sopiva ikäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seinäjolla asun kyllä kävisi sopiva ikäkin

        Etäisyys estää näkemisen (asun Helsingissä), mutta miltäs kuulostaa kirjoittelu. Olen aika taidokas tarinoija, saadaan molemmat mukavaa virtaa arjen keskelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etäisyys estää näkemisen (asun Helsingissä), mutta miltäs kuulostaa kirjoittelu. Olen aika taidokas tarinoija, saadaan molemmat mukavaa virtaa arjen keskelle

        Täällä ilmeisesti voi kirjoittaa tuhmiakin, ilman pelkoa että tutut tunnistaa💌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seinäjolla asun kyllä kävisi sopiva ikäkin

        Kerro itsestäsi lisää miten yhteyttä jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seinäjolla asun kyllä kävisi sopiva ikäkin

        Minua ei estä näkeminen joten kerro itsestäsi enemmänkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro itsestäsi lisää miten yhteyttä jne

        OLETKO AJATELLUT HOMOKSI ALKAA TERVETULOA HEINOLAN SEDÄN LUOKSE 44VUOTIAS SETÄ RANE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro itsestäsi lisää miten yhteyttä jne

        Sitä mennäään copy paste meiningillä langasta toiseen, pillua vongaten. Tajuat varmaan, että top 10 uusilla kommentoidussa keskutelussa suurimmassa osassa vingut samalla parin sanan pokauksella pillua. Vitsi miten omaperäistä, saako tolla pesää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä mennäään copy paste meiningillä langasta toiseen, pillua vongaten. Tajuat varmaan, että top 10 uusilla kommentoidussa keskutelussa suurimmassa osassa vingut samalla parin sanan pokauksella pillua. Vitsi miten omaperäistä, saako tolla pesää?

        En tiennytkään että sulla yksinoikeus ja copyrightit tuohon lauseeseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harkinnut jonkun aikaa sala miehestä, kotona kolme vuotta ilman seksiä, kaveria kiinnostaa viettää vapaata pullon kanssa.

        Mä pistin korkin kiinni 15 v sitten. Olen siis raitis. Haluisitko tutustua ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etäisyys estää näkemisen (asun Helsingissä), mutta miltäs kuulostaa kirjoittelu. Olen aika taidokas tarinoija, saadaan molemmat mukavaa virtaa arjen keskelle

        Joo kirjoitellaan vaan. [email protected] on osoite.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seinäjolla asun kyllä kävisi sopiva ikäkin

        Mä asun Isojoella. Olis kiva tutustua.


      • Anonyymi
        Joppe55RMK kirjoitti:

        Mä asun Isojoella. Olis kiva tutustua.

        Ei olis


      • Anonyymi
        Joppe55RMK kirjoitti:

        Mä pistin korkin kiinni 15 v sitten. Olen siis raitis. Haluisitko tutustua ?

        En haluis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etäisyys estää näkemisen (asun Helsingissä), mutta miltäs kuulostaa kirjoittelu. Olen aika taidokas tarinoija, saadaan molemmat mukavaa virtaa arjen keskelle

        Oletko minkä kokoinen mies.


    • Lähellä seinäjokea kanssa

      • Siis Etsitkö salaseuraa täältä miehestä ?


      • Anonyymi
        Joppe55RMK kirjoitti:

        Siis Etsitkö salaseuraa täältä miehestä ?

        Sitähän te homppeliurpot aina täältä kerjäätte


      • Anonyymi
        Joppe55RMK kirjoitti:

        Siis Etsitkö salaseuraa täältä miehestä ?

        Hyvä ystäväni kertoi täältä voisi löytää sopivan kaverin, miehen puutteeseen tässä tilanteessa. Vaikeaa löytää kun yksin ravintoloissa en käy, tuttuja miehiä liian rohkeaa tapailla💌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ystäväni kertoi täältä voisi löytää sopivan kaverin, miehen puutteeseen tässä tilanteessa. Vaikeaa löytää kun yksin ravintoloissa en käy, tuttuja miehiä liian rohkeaa tapailla💌

        Missäpäin asut ? Tutustutaanko ? Se voisi olla piristävää.


      • Anonyymi
        Joppe55RMK kirjoitti:

        Missäpäin asut ? Tutustutaanko ? Se voisi olla piristävää.

        Seinäjolla asutaan, piristävä alkoton terve jossa virtaa vielä jäljellä💌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seinäjolla asutaan, piristävä alkoton terve jossa virtaa vielä jäljellä💌

        Ok. Aika lähellä asutaan. Mä Isojoelta. Laita viestiä [email protected] niin tutustutaan.


    • Anonyymi

      Täällä ois siisti poslari homomies, voin myös pukeutua naisten vaatteisiin. Suoleni huutaa täytettä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe