Etsin puutteessa elävää naista salasuhteeseen. Elän seksittömässä liitossa siis puutteessa.
Jos siis olet samassa tilanteessa ota yhteyttä. Mielummin Etelä Pohjanmaan alueelta.
[email protected]
kik Sergei53
Etsinnässä puutteessa elävää naista
29
92
Vastaukset
- Anonyymi
Menehän hupiukko muualle ruikuttaan sussa on jotain pahasti vialla kun naistasi ei kiinnosta tuskin kiinnostaa ketään muutakaan
- Anonyymi
Täällä samanlaista hakee 40v mies Pääkaupunkiseudulta.
Vakituista salaista seuraa vailla- Anonyymi
Uskaltaako naisena tänne kirjoittaa?
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaako naisena tänne kirjoittaa?
kyllä uskaltaa. jos et uskalla kirjoita mun sähköpostiin.
- Anonyymi
Joppe55RMK kirjoitti:
kyllä uskaltaa. jos et uskalla kirjoita mun sähköpostiin.
Harkinnut jonkun aikaa sala miehestä, kotona kolme vuotta ilman seksiä, kaveria kiinnostaa viettää vapaata pullon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harkinnut jonkun aikaa sala miehestä, kotona kolme vuotta ilman seksiä, kaveria kiinnostaa viettää vapaata pullon kanssa.
Missäpäin asustelet? Käviskös tällainen 40v mies salaiseksi seuraksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kävis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjolla asun kyllä kävisi sopiva ikäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etäisyys estää näkemisen (asun Helsingissä), mutta miltäs kuulostaa kirjoittelu. Olen aika taidokas tarinoija, saadaan molemmat mukavaa virtaa arjen keskelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etäisyys estää näkemisen (asun Helsingissä), mutta miltäs kuulostaa kirjoittelu. Olen aika taidokas tarinoija, saadaan molemmat mukavaa virtaa arjen keskelle
Täällä ilmeisesti voi kirjoittaa tuhmiakin, ilman pelkoa että tutut tunnistaa💌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro itsestäsi lisää miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei estä näkeminen joten kerro itsestäsi enemmänkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLETKO AJATELLUT HOMOKSI ALKAA TERVETULOA HEINOLAN SEDÄN LUOKSE 44VUOTIAS SETÄ RANE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä mennäään copy paste meiningillä langasta toiseen, pillua vongaten. Tajuat varmaan, että top 10 uusilla kommentoidussa keskutelussa suurimmassa osassa vingut samalla parin sanan pokauksella pillua. Vitsi miten omaperäistä, saako tolla pesää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä mennäään copy paste meiningillä langasta toiseen, pillua vongaten. Tajuat varmaan, että top 10 uusilla kommentoidussa keskutelussa suurimmassa osassa vingut samalla parin sanan pokauksella pillua. Vitsi miten omaperäistä, saako tolla pesää?
En tiennytkään että sulla yksinoikeus ja copyrightit tuohon lauseeseen
Anonyymi kirjoitti:
Mä pistin korkin kiinni 15 v sitten. Olen siis raitis. Haluisitko tutustua ?
Anonyymi kirjoitti:
Joo kirjoitellaan vaan. [email protected] on osoite.
Anonyymi kirjoitti:
Mä asun Isojoella. Olis kiva tutustua.
- Anonyymi
Joppe55RMK kirjoitti:
Mä asun Isojoella. Olis kiva tutustua.
Ei olis
- Anonyymi
Joppe55RMK kirjoitti:
Mä pistin korkin kiinni 15 v sitten. Olen siis raitis. Haluisitko tutustua ?
En haluis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko minkä kokoinen mies.
Lähellä seinäjokea kanssa
- Anonyymi
Joppe55RMK kirjoitti:
Siis Etsitkö salaseuraa täältä miehestä ?
Sitähän te homppeliurpot aina täältä kerjäätte
- Anonyymi
Joppe55RMK kirjoitti:
Siis Etsitkö salaseuraa täältä miehestä ?
Hyvä ystäväni kertoi täältä voisi löytää sopivan kaverin, miehen puutteeseen tässä tilanteessa. Vaikeaa löytää kun yksin ravintoloissa en käy, tuttuja miehiä liian rohkeaa tapailla💌
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ystäväni kertoi täältä voisi löytää sopivan kaverin, miehen puutteeseen tässä tilanteessa. Vaikeaa löytää kun yksin ravintoloissa en käy, tuttuja miehiä liian rohkeaa tapailla💌
Missäpäin asut ? Tutustutaanko ? Se voisi olla piristävää.
- Anonyymi
Joppe55RMK kirjoitti:
Missäpäin asut ? Tutustutaanko ? Se voisi olla piristävää.
Seinäjolla asutaan, piristävä alkoton terve jossa virtaa vielä jäljellä💌
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjolla asutaan, piristävä alkoton terve jossa virtaa vielä jäljellä💌
Ok. Aika lähellä asutaan. Mä Isojoelta. Laita viestiä [email protected] niin tutustutaan.
- Anonyymi
Täällä ois siisti poslari homomies, voin myös pukeutua naisten vaatteisiin. Suoleni huutaa täytettä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702