Onko mahdollisuuksia

Anonyymi

Tuoko tulevaisuus mitään toivoa nykyiseen elämäntilanteeseeni, onko oikeasti valoisiakin aikoja edessäpäin. Näkyykö ihmissuhteissa mitään muutosta parempaan.

9

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nostanpa tämän, jos joku näkijä vois vastata.

    • Anonyymi

      Nostanpa tämän vielä kerran

    • Anonyymi

      > Onko mahdollisuuksia

      Niin kauan kuin on elossa, on mahdollisuuksia. Vaikuttaa kuitenkin siltä, ettet tiedä mitä haluat. Silloin on aika vaikea edetä.

      • Anonyymi

        On vaikea edetä kun on umpikujassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaikea edetä kun on umpikujassa

        > On vaikea edetä kun on umpikujassa

        Umpikujasi on itse pään sisälläsi muodostama. Ja on kyllä surullista, että haet "näkijöiltä" ratkaisua tähän.


    • Anonyymi

      Ilman että tunnen sen enemmän taustaa, näkisin että tilanteeseen voi liittyä useitakin ihmisiä, perhe ja lapsiakin mahdollisesti? Tuntuu, että mietit eri vaihtoehtoja, mutta nämä vaihtoehtoiset etenemistavat ja tiet eteenpäin tuntuvat mielestäsi kaikki yhtä huonoilta tai mahdottomilta vaihtoehdoilta. Mielestäni tässä näytetään tulevasta, että löydät tien eteenpäin, mutta tämä tie vaatii kärsivällisyyttä ja aikaa. Näisin siis kyllä, että parempia aikoja on tulossa. Älä kuitenkaan odota muutosten tapahtuvan ihan käden käänteessä. Minusta tuntuu, että joudut aloittamaan jotain ihan alusta, rakentamaan alusta uudestaan, ja tämä voi tuntua isolta tehtävältä. Mutta näytetään myöskin, että sinulla riittää voimia tavallaan nousta uudelleen jaloillesi. Sinulta löytyy tahdonvoimaa ja kapasiteettia selvitä tästä eteenpäin.
      Toivottavasti tämä tulkinta jollain tasolla resonoi.

      • Anonyymi

        Jollain tavalla osui oikeaan. Lähisuhteissa ollut etäisyyttä, toiveissa ollut ett ne lähentyisi jonkin verran, sais yhteyden takaisin. Tuo uudelleen aloituskin on työhön liittyvissä asioissa taas ajankohtainen, vaihtoehdot on siinä vähissä tietyistä syistä, hakusessa on ett miten tästä edetä. Olen ennenkin vaihtanut alaa, se ei ole uutta. Ehkä se ett tein huonon valinnan pari vuotta sitten koulutuksen suhteen, on vienyt itsetuntoa nolliin, mun pitäisi päästä nyt yli tuosta totaallisesta epäonnistumisesta, hautaan sen alan kokonaan, lopullisesti ja suuntaan jonnekin muualle. Hukkasin vaan pari vuotta turhan takia, masennus paheni tuon koulutuksen jälkeen, ikinä aiemmin en ole kokenut näin epäonnistuneeni, en voi hakea edes sen alan töitä, kun harjoittelussa ei panostettu kunnolliseen opastukseen, katsottiin ettei hyödytä panostaa muhun. Joten se kurssi oli mun osalta täysin hukkaan heitettyä aikaa, ei mitään hyötyä mulle, en tee sillä todistuksella yhtään mitään, ei sillä edes töitä saa. Pitää vaan deletoida kokonaan nuo pari vuotta mielestä, yrittää aloittaa puhtaalta pöydältä. Ennenkin noussut ylös, nyt vaan tekee enempi töitä kasata oma ajatusmaailma kuntoon. Onneksi ei tarvi noihin pariin vuoteen liittyviä henkilöitä enää ikinä nähdä, eikä niissä paikoissa käydä, se helpottaa unohtamisessa. Kiitti vastauksestasi, selkeytti omia ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollain tavalla osui oikeaan. Lähisuhteissa ollut etäisyyttä, toiveissa ollut ett ne lähentyisi jonkin verran, sais yhteyden takaisin. Tuo uudelleen aloituskin on työhön liittyvissä asioissa taas ajankohtainen, vaihtoehdot on siinä vähissä tietyistä syistä, hakusessa on ett miten tästä edetä. Olen ennenkin vaihtanut alaa, se ei ole uutta. Ehkä se ett tein huonon valinnan pari vuotta sitten koulutuksen suhteen, on vienyt itsetuntoa nolliin, mun pitäisi päästä nyt yli tuosta totaallisesta epäonnistumisesta, hautaan sen alan kokonaan, lopullisesti ja suuntaan jonnekin muualle. Hukkasin vaan pari vuotta turhan takia, masennus paheni tuon koulutuksen jälkeen, ikinä aiemmin en ole kokenut näin epäonnistuneeni, en voi hakea edes sen alan töitä, kun harjoittelussa ei panostettu kunnolliseen opastukseen, katsottiin ettei hyödytä panostaa muhun. Joten se kurssi oli mun osalta täysin hukkaan heitettyä aikaa, ei mitään hyötyä mulle, en tee sillä todistuksella yhtään mitään, ei sillä edes töitä saa. Pitää vaan deletoida kokonaan nuo pari vuotta mielestä, yrittää aloittaa puhtaalta pöydältä. Ennenkin noussut ylös, nyt vaan tekee enempi töitä kasata oma ajatusmaailma kuntoon. Onneksi ei tarvi noihin pariin vuoteen liittyviä henkilöitä enää ikinä nähdä, eikä niissä paikoissa käydä, se helpottaa unohtamisessa. Kiitti vastauksestasi, selkeytti omia ajatuksia.

        Kuule yksikään kurssi ei ole turhaa.
        Tulet myöhemmin tarvitsemman oppimaasi, kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule yksikään kurssi ei ole turhaa.
        Tulet myöhemmin tarvitsemman oppimaasi, kaikkea.

        Enemmän tarvinnut niitä oppeja mitä elämänkoulussa olen oppinut. Tuosta kurssista ei ollut muuta hyötyä kuin se ett tiedän etten oikeasti ole hyvä missään, en mä voin tuolla paperilla töitä hakea, enempi olisi ollut hyötyä siitä että olisi opetettu kunnolla työharjoittelussa alan työtehtäviin, sitä ei viitsitty tehdä, joten se ala on kokonaan poissuljettu, puuttuu kilpailuvaltti, millä myydä itseään ja osaamistaan, kuka nyt rupeaa opettamaan uutta työntekijää, kun on vara valita sellainen, jota ei tarvi opettaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe