Jos ostat tietokoneen osia tai muita tuotteita Jimms.fi-verkkokaupasta. Ota kaikista tuotteista paljon hyviä ja tarkkoja kuvia, heti kun otat tuotteet pois paketeistaan! Tarkista samalla, ettei tuotteessa ole jo silloin naarmuja.
Jos joudut palauttamaan mitään heidän tuotteitaan, ota taas tarkat kuvat joka puolelta osaa / laitetta. Tarkista, ettei naarmuja ole sinulta lähtevässä tuotteessa!
Itse olin varautunut siihen, että tuotteen arvoon / palautettavaan summaan tulee hinnanalennus paketin avaamisen vuoksi, mutta en siihen, että huijaavat asian niin, ettei palautuksia saanut ollenkaan.
Kätevästi löysivätkin tuotteesta naarmun, joka estää muka laitteen käytön ja rikkoo takuuehtoja, jolloin myyjän ei tarvitsekaan palauttaa mitään ostosummasta. Ostajan on ilman etukäteen otettuja kuvia mahdoton todistaa, ettei lähtiessä tuotteessa ollut naarmuja. Tuotteen saa takaisin itselleen vain maksamalla n. 50 euron kulut ja kukapa voi todistaa sitäkään, etteikö saisi takaisin Jimm'sin naarmuttamaa osaa. Säästävät joka tapauksessa palautuksen osuuden tällä toiminnalla ja jos tuotetta ei lunasta takaisin, niin pahimmillaan voivat vielä myydä laitteen kahteen kertaankin.
Googlettamalla muiden palautteita ja kokemuksia huomasin, että samaan ongelmaan on törmännyt Jimm'sin kanssa moni muukin, joten:
OTA SIIS TARKAT VALOKUVAT TUOTTEESTA AINA ENNEN PALAUTUSTA, jotta pystyt todistamaan laitteen kunnon, jos yrittävät naarmukikkaa sinunkin kohdallasi!
Itse aion asioida jatkossa muualla.
KUN OSTAT JIMMS.FI-VERKKOKAUPASTA - Lue tämä ensin!
40
2499
Vastaukset
- Anonyymi
Jimmsistä tuli aivan luokaton kauppa, kun saksalaiset ostivat sen. Olen vältellyt sieltä tilaamista viimeiseen asti. Tuli joku aika sitten käytettyä 800€ uusiin komponentteihin, mutta näitä rahoja ei saanut yksikään Suomessa toimiva firma. Valitettavasti. Te ette vaan osaa.
- Anonyymi
Koska saksalaiset sen muka ostivat? Jos näin on niin miksi hallinnossa ei ole ketään saksalaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska saksalaiset sen muka ostivat? Jos näin on niin miksi hallinnossa ei ole ketään saksalaista?
Vuonna 2018 Jimms PC Storen koko osakekanta on siirtynyt saksalaisen komponenttijälleenmyyjä Casekingin omistukseen.
- Anonyymi
Realpolitik toimii
- Anonyymi
Kallispaikka muutenkin, Logitech G502 HERO, maksaa:
Jimms.fi 79,90 €
Gigantti 34,95 €- Anonyymi
W10 vuotaa aina!
- Anonyymi
Käsittämätöntä että noilla hintaeroilla kukaan heiltä ostaa mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittämätöntä että noilla hintaeroilla kukaan heiltä ostaa mitään!
W10 vuotaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W10 vuotaa
W10 vuotaa
- Anonyymi
Aloitus on erinomaisen hyvä muistutus kaikkiin verkkokauppoihin ja kaikkiin tuotteisiin.
- Anonyymi
Poista nyt hyvä ihminen se windowsi.
- Anonyymi
Käytän nykyään verkkokauppa.comia. Kokemuksesta jimsillä menettää rahansa varmimmin jos laitteeseen tulee vika takuu aikana.
- Anonyymi
Sama! En käsitä miksi kukaan Jimssin hinnoilla sieltä edes tilaa mitään!
- Anonyymi
Mulla oli emolevyn kanssa ongelmia, mutta Jimm's kieltäytyy täysin takuu/asiakaspalutuksista, koska ovat suurennuslasilla löytäneet pari korkeintaan kosmeettista naarmua. Tehkää valitus kuluttajaneuvontaan ja kuluttajariitalautakuntaan, jos asia ei etene muuten. Niin minäkin tein. En voi suositella Jimm's:iä kenellekkään. Myyvät mielellään, mutta jos tulee vähänkin ongelmia, niin yrittävät kiemurrella vastuistaan.
- Anonyymi
Nää tapaukset niin tuttuja. yks huijarifirma koko Jimms!
- Anonyymi
Hyvä vinkki. Kaikille käyttöön että saa todistettua kusetuksen.
- Anonyymi
Kokemukseni mukaan Acer, sekä myös merkkinsä Packard-Bell, on varottavia. Itse asiassa en missään tapuaksessa osta näitä. Myyntiorganisaatio on epäluotettava, voisi kutsua myös epärehelliseksi.
- Anonyymi
"Kokemukseni mukaan Acer, sekä myös merkkinsä Packard-Bell, on varottavia. "
Maanantaikappaleita on kaikissa merkeissä. En osaa ottaa tarkempaa kantaa, koska pitäisi olla kokemusta kymmenistä eri merkkisistä koneista. Kirjoitan tätä muuten neljä vuotta vanhalla Acer-läppärillä, jossa ei ole toistaiseksi ollut mitään vikaa tai häiriötä.
Jimm'sin aion kiertää kaukaa. On olemassa muitakin kauppoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kokemukseni mukaan Acer, sekä myös merkkinsä Packard-Bell, on varottavia. "
Maanantaikappaleita on kaikissa merkeissä. En osaa ottaa tarkempaa kantaa, koska pitäisi olla kokemusta kymmenistä eri merkkisistä koneista. Kirjoitan tätä muuten neljä vuotta vanhalla Acer-läppärillä, jossa ei ole toistaiseksi ollut mitään vikaa tai häiriötä.
Jimm'sin aion kiertää kaukaa. On olemassa muitakin kauppoja.Jimms oli joskus vuosia sitten ihan ok kauppa, ja hinnat olivat kilpailukykyiset. En tiedä mitä tapahtui ja missä välissä, että homma alkoi levitä käsiin. Ehkä ammattitaito on se mikä puuttuu? Heidän kannattaisi muistaa myös se, että huonosti kohdeltu asiakas ei enää koskaan asioi heillä, ja varmuudella kertoo eteenpäin asiasta. Itse harvemmin käytän edes Suomalaisia liikkeitä komponenttien ostoon. Ulkomailta tavaran saa paljon nopeammin.
- Anonyymi
Asiaan liittyvää:
1) Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas.
2) Huono työ se vasta kalliiksi tuleekin.- Anonyymi
Niin totta! Harmi ettei Jimm's ole tätä tajunnut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin totta! Harmi ettei Jimm's ole tätä tajunnut!
Asiakastyytyväisyys on termi, joka kuvastaa asiakkaan odotusten täyttymistä. Asiakastyytyväisyys tulisi olla yritysmaailmassa tärkeimpiä tavoitteita kehityksen varmistamisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakastyytyväisyys on termi, joka kuvastaa asiakkaan odotusten täyttymistä. Asiakastyytyväisyys tulisi olla yritysmaailmassa tärkeimpiä tavoitteita kehityksen varmistamisessa.
Jimmy's ei taida tuntea kyseistä termiä. Rahat pois vaan ja luottavat että uutta asiakaskuntaa syntyy lisää eikä vanhoista petettynä poistuvista tarvitse välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jimmy's ei taida tuntea kyseistä termiä. Rahat pois vaan ja luottavat että uutta asiakaskuntaa syntyy lisää eikä vanhoista petettynä poistuvista tarvitse välittää.
Kun on tarpeeksi ISO, ei enää tarvitse pieniä huomioida, eiväthän ne mitään mahda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tarpeeksi ISO, ei enää tarvitse pieniä huomioida, eiväthän ne mitään mahda.
Vain kuvilla voi se pienikin todistaa, että on tullut huijatuksi. Eli kaikki vain kuvaamaan tilaamansa osat ja tuotteet!
- Anonyymi
Olisinpa tiennyt tämän aiemmin. Sama kokemus myös emolevyn takuussa. En tajunnut silloin epäillä.
- Anonyymi
Onko muut huomanneet, että Jimms vastaa asiakaspalvelun tiedusteluihin hitaammin kuin verkkoarvostelujen palautteisiin tai -kritiikkiin?
- Anonyymi
HUOMATTU ON. PITÄÄ HUOLTA MAINEESTAA MUT EI ASIAKKAISTA.
- Anonyymi
On ollut mielenkiintoista jäädä seuraamaan omalle kohdalle sattuneen palautusvenkoilun jälkeen, miten paljon muillakin on ollut ongelmia takuun ja palautuksien sekä niiden korvausten kanssa. Täytyy vain toivoa, että tilaamista harkitsevat tajuavat ensin googletella, ennen kuin laittavat tilauksen vetämään tai etenkin ennen tuotteen lähettämistä takuuhuoltoon tai palautukseen.
- Anonyymi
Juuri lähdössä palautus Jimmssiin ja kuvat otettu! Kiitti vinkistä!
- Anonyymi
paril tutul samat kokemukset
- Anonyymi
Trustpilotista näkee hyvin, kuinka järjestelmällistä heillä takuupalautusten ongelmat ovat. Aika moni tuntuu tulevan huijatuksi eivätkä osaa edes epäillä yritystä:
https://fi.trustpilot.com/review/www.jimms.fi?stars=1
Positiivisia palautteita tippuu yritykselle joka päivä. Jaksan epäillä, että ihmiset niin aktiivisesti antaisivat palautteita, joten mahtaako olla nekin yrityksen omia tehtailuja, jottei arvostelun keskiarvo laske liikaa.- Anonyymi
hyvä huomio! ei vaikuta luotettavalta. niin selvä ero kun vertaa muiden yritysten arvosteluihin.
- Anonyymi
oli viimene kerta ku tilasin jimmssiltä. saatanat huijasivat meikäläistäki!
- Anonyymi
Sama meininki tänäkin päivänä! En suosittele tilaamaan mitään Jimmssiltä!
- Anonyymi
Taitaa olla joo tämä pulju niin nähty, että parempi siirtyä kokonaan tilaamaan ulkomailta.
- Anonyymi
Todellakin!
- Anonyymi
Täällä tullut boikotoitua firmaa jo vuosia!
- Anonyymi
Kun ostat jimmziltä, tuet moskoviittia
- Anonyymi
Tämäkin hyvä syy välttää paikkaa!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4362897Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?2852590- 651983
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3311499Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1771396Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751182- 971139
Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121067K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali91035- 108929