KUN OSTAT JIMMS.FI-VERKKOKAUPASTA - Lue tämä ensin!

Anonyymi

Jos ostat tietokoneen osia tai muita tuotteita Jimms.fi-verkkokaupasta. Ota kaikista tuotteista paljon hyviä ja tarkkoja kuvia, heti kun otat tuotteet pois paketeistaan! Tarkista samalla, ettei tuotteessa ole jo silloin naarmuja.

Jos joudut palauttamaan mitään heidän tuotteitaan, ota taas tarkat kuvat joka puolelta osaa / laitetta. Tarkista, ettei naarmuja ole sinulta lähtevässä tuotteessa!

Itse olin varautunut siihen, että tuotteen arvoon / palautettavaan summaan tulee hinnanalennus paketin avaamisen vuoksi, mutta en siihen, että huijaavat asian niin, ettei palautuksia saanut ollenkaan.

Kätevästi löysivätkin tuotteesta naarmun, joka estää muka laitteen käytön ja rikkoo takuuehtoja, jolloin myyjän ei tarvitsekaan palauttaa mitään ostosummasta. Ostajan on ilman etukäteen otettuja kuvia mahdoton todistaa, ettei lähtiessä tuotteessa ollut naarmuja. Tuotteen saa takaisin itselleen vain maksamalla n. 50 euron kulut ja kukapa voi todistaa sitäkään, etteikö saisi takaisin Jimm'sin naarmuttamaa osaa. Säästävät joka tapauksessa palautuksen osuuden tällä toiminnalla ja jos tuotetta ei lunasta takaisin, niin pahimmillaan voivat vielä myydä laitteen kahteen kertaankin.

Googlettamalla muiden palautteita ja kokemuksia huomasin, että samaan ongelmaan on törmännyt Jimm'sin kanssa moni muukin, joten:

OTA SIIS TARKAT VALOKUVAT TUOTTEESTA AINA ENNEN PALAUTUSTA, jotta pystyt todistamaan laitteen kunnon, jos yrittävät naarmukikkaa sinunkin kohdallasi!

Itse aion asioida jatkossa muualla.

39

1398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jimmsistä tuli aivan luokaton kauppa, kun saksalaiset ostivat sen. Olen vältellyt sieltä tilaamista viimeiseen asti. Tuli joku aika sitten käytettyä 800€ uusiin komponentteihin, mutta näitä rahoja ei saanut yksikään Suomessa toimiva firma. Valitettavasti. Te ette vaan osaa.

      • Anonyymi

        Koska saksalaiset sen muka ostivat? Jos näin on niin miksi hallinnossa ei ole ketään saksalaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska saksalaiset sen muka ostivat? Jos näin on niin miksi hallinnossa ei ole ketään saksalaista?

        Vuonna 2018 Jimms PC Storen koko osakekanta on siirtynyt saksalaisen komponenttijälleenmyyjä Casekingin omistukseen.


      • Anonyymi

        Realpolitik toimii


    • Anonyymi

      Kallispaikka muutenkin, Logitech G502 HERO, maksaa:

      Jimms.fi 79,90 €
      Gigantti 34,95 €

      • Anonyymi

        W10 vuotaa aina!


      • Anonyymi

        Käsittämätöntä että noilla hintaeroilla kukaan heiltä ostaa mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämätöntä että noilla hintaeroilla kukaan heiltä ostaa mitään!

        W10 vuotaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 vuotaa

        W10 vuotaa


    • Anonyymi

      Aloitus on erinomaisen hyvä muistutus kaikkiin verkkokauppoihin ja kaikkiin tuotteisiin.

      • Anonyymi

        Poista nyt hyvä ihminen se windowsi.


    • Anonyymi

      Käytän nykyään verkkokauppa.comia. Kokemuksesta jimsillä menettää rahansa varmimmin jos laitteeseen tulee vika takuu aikana.

      • Anonyymi

        Sama! En käsitä miksi kukaan Jimssin hinnoilla sieltä edes tilaa mitään!


    • Anonyymi

      Mulla oli emolevyn kanssa ongelmia, mutta Jimm's kieltäytyy täysin takuu/asiakaspalutuksista, koska ovat suurennuslasilla löytäneet pari korkeintaan kosmeettista naarmua. Tehkää valitus kuluttajaneuvontaan ja kuluttajariitalautakuntaan, jos asia ei etene muuten. Niin minäkin tein. En voi suositella Jimm's:iä kenellekkään. Myyvät mielellään, mutta jos tulee vähänkin ongelmia, niin yrittävät kiemurrella vastuistaan.

      • Anonyymi

        Nää tapaukset niin tuttuja. yks huijarifirma koko Jimms!


    • Anonyymi

      Hyvä vinkki. Kaikille käyttöön että saa todistettua kusetuksen.

    • Anonyymi

      Kokemukseni mukaan Acer, sekä myös merkkinsä Packard-Bell, on varottavia. Itse asiassa en missään tapuaksessa osta näitä. Myyntiorganisaatio on epäluotettava, voisi kutsua myös epärehelliseksi.

      • Anonyymi

        "Kokemukseni mukaan Acer, sekä myös merkkinsä Packard-Bell, on varottavia. "

        Maanantaikappaleita on kaikissa merkeissä. En osaa ottaa tarkempaa kantaa, koska pitäisi olla kokemusta kymmenistä eri merkkisistä koneista. Kirjoitan tätä muuten neljä vuotta vanhalla Acer-läppärillä, jossa ei ole toistaiseksi ollut mitään vikaa tai häiriötä.

        Jimm'sin aion kiertää kaukaa. On olemassa muitakin kauppoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kokemukseni mukaan Acer, sekä myös merkkinsä Packard-Bell, on varottavia. "

        Maanantaikappaleita on kaikissa merkeissä. En osaa ottaa tarkempaa kantaa, koska pitäisi olla kokemusta kymmenistä eri merkkisistä koneista. Kirjoitan tätä muuten neljä vuotta vanhalla Acer-läppärillä, jossa ei ole toistaiseksi ollut mitään vikaa tai häiriötä.

        Jimm'sin aion kiertää kaukaa. On olemassa muitakin kauppoja.

        Jimms oli joskus vuosia sitten ihan ok kauppa, ja hinnat olivat kilpailukykyiset. En tiedä mitä tapahtui ja missä välissä, että homma alkoi levitä käsiin. Ehkä ammattitaito on se mikä puuttuu? Heidän kannattaisi muistaa myös se, että huonosti kohdeltu asiakas ei enää koskaan asioi heillä, ja varmuudella kertoo eteenpäin asiasta. Itse harvemmin käytän edes Suomalaisia liikkeitä komponenttien ostoon. Ulkomailta tavaran saa paljon nopeammin.


    • Anonyymi

      Asiaan liittyvää:

      1) Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas.
      2) Huono työ se vasta kalliiksi tuleekin.

      • Anonyymi

        Niin totta! Harmi ettei Jimm's ole tätä tajunnut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta! Harmi ettei Jimm's ole tätä tajunnut!

        Asiakastyytyväisyys on termi, joka kuvastaa asiakkaan odotusten täyttymistä. Asiakastyytyväisyys tulisi olla yritysmaailmassa tärkeimpiä tavoitteita kehityksen varmistamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakastyytyväisyys on termi, joka kuvastaa asiakkaan odotusten täyttymistä. Asiakastyytyväisyys tulisi olla yritysmaailmassa tärkeimpiä tavoitteita kehityksen varmistamisessa.

        Jimmy's ei taida tuntea kyseistä termiä. Rahat pois vaan ja luottavat että uutta asiakaskuntaa syntyy lisää eikä vanhoista petettynä poistuvista tarvitse välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jimmy's ei taida tuntea kyseistä termiä. Rahat pois vaan ja luottavat että uutta asiakaskuntaa syntyy lisää eikä vanhoista petettynä poistuvista tarvitse välittää.

        Kun on tarpeeksi ISO, ei enää tarvitse pieniä huomioida, eiväthän ne mitään mahda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tarpeeksi ISO, ei enää tarvitse pieniä huomioida, eiväthän ne mitään mahda.

        Vain kuvilla voi se pienikin todistaa, että on tullut huijatuksi. Eli kaikki vain kuvaamaan tilaamansa osat ja tuotteet!


    • Anonyymi

      Olisinpa tiennyt tämän aiemmin. Sama kokemus myös emolevyn takuussa. En tajunnut silloin epäillä.

    • Anonyymi

      Onko muut huomanneet, että Jimms vastaa asiakaspalvelun tiedusteluihin hitaammin kuin verkkoarvostelujen palautteisiin tai -kritiikkiin?

      • Anonyymi

        HUOMATTU ON. PITÄÄ HUOLTA MAINEESTAA MUT EI ASIAKKAISTA.


    • Anonyymi

      On ollut mielenkiintoista jäädä seuraamaan omalle kohdalle sattuneen palautusvenkoilun jälkeen, miten paljon muillakin on ollut ongelmia takuun ja palautuksien sekä niiden korvausten kanssa. Täytyy vain toivoa, että tilaamista harkitsevat tajuavat ensin googletella, ennen kuin laittavat tilauksen vetämään tai etenkin ennen tuotteen lähettämistä takuuhuoltoon tai palautukseen.

    • Anonyymi

      Juuri lähdössä palautus Jimmssiin ja kuvat otettu! Kiitti vinkistä!

    • Anonyymi

      paril tutul samat kokemukset

    • Anonyymi

      Trustpilotista näkee hyvin, kuinka järjestelmällistä heillä takuupalautusten ongelmat ovat. Aika moni tuntuu tulevan huijatuksi eivätkä osaa edes epäillä yritystä:

      https://fi.trustpilot.com/review/www.jimms.fi?stars=1

      Positiivisia palautteita tippuu yritykselle joka päivä. Jaksan epäillä, että ihmiset niin aktiivisesti antaisivat palautteita, joten mahtaako olla nekin yrityksen omia tehtailuja, jottei arvostelun keskiarvo laske liikaa.

      • Anonyymi

        hyvä huomio! ei vaikuta luotettavalta. niin selvä ero kun vertaa muiden yritysten arvosteluihin.


    • Anonyymi

      oli viimene kerta ku tilasin jimmssiltä. saatanat huijasivat meikäläistäki!

      • Anonyymi

        Sama meininki tänäkin päivänä! En suosittele tilaamaan mitään Jimmssiltä!


    • Anonyymi

      Taitaa olla joo tämä pulju niin nähty, että parempi siirtyä kokonaan tilaamaan ulkomailta.

      • Anonyymi

        Todellakin!


    • Anonyymi

      Kun ostat jimmziltä, tuet moskoviittia

      • Anonyymi

        Tämäkin hyvä syy välttää paikkaa!


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe