Viime keskiviikkona tuli sellasia ajatuksia etten vaan saa/voi syödä paljoa, oon syönyt torstaista asti max 900kcal (la ja ma söin 1500-1700kcal... aloin ahmimaan) tänään oon syöny vaan 276kcal enkä tuskin syö enää ( tai en ees sitä vielä, koska oon nyt syömäs nuudelii:/) mut en ees voi syödä nykyää paljoo tai ees normaalin verran ilma sellast ähkyy:( .. oon huomannu et oon vähän laihtunut, tai ainakin mun solisluut on tullu paremmi esiin.. syöminen on vaan niin ahdistavaa://// ja koska oon 12v ja viime kuussa kun mitattiin olin 160cm ja 55,4kg!!!! oon elokuusta asti yrittäny laihuttaa mut sain eka laihutettuu 55,9kilosta 54,5kiloon mutta nyt se yks kilo oli tullu takas
auttakaa!!!
Anonyymi
2
91
Vastaukset
- Anonyymi
sori kirjotin vähä sekavasti, eli jos ette ymmärtäny jotai ni kysykää vaa! (ja tarkotin et sit ku oon syöny nää nuudelit niin oon syöny tänää sen 276kcal, laskin purkat mukaan)
- Anonyymi
Ei hemmetti.Sun elämästä tulee vaikeeta ja sä oot vielä lapsi.Miksi ihmeessä jauhat purkkaa jos pelkäät lihovasi niistä.Puhu jollekin aikuiselle.Toi on oikeesti jo sairasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2583730
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1352687Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162172Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3541936Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2281934- 571488
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491434Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan741162- 1031157
- 1111150