Viime keskiviikkona tuli sellasia ajatuksia etten vaan saa/voi syödä paljoa, oon syönyt torstaista asti max 900kcal (la ja ma söin 1500-1700kcal... aloin ahmimaan) tänään oon syöny vaan 276kcal enkä tuskin syö enää ( tai en ees sitä vielä, koska oon nyt syömäs nuudelii:/) mut en ees voi syödä nykyää paljoo tai ees normaalin verran ilma sellast ähkyy:( .. oon huomannu et oon vähän laihtunut, tai ainakin mun solisluut on tullu paremmi esiin.. syöminen on vaan niin ahdistavaa://// ja koska oon 12v ja viime kuussa kun mitattiin olin 160cm ja 55,4kg!!!! oon elokuusta asti yrittäny laihuttaa mut sain eka laihutettuu 55,9kilosta 54,5kiloon mutta nyt se yks kilo oli tullu takas
auttakaa!!!
Anonyymi
2
72
Vastaukset
- Anonyymi
sori kirjotin vähä sekavasti, eli jos ette ymmärtäny jotai ni kysykää vaa! (ja tarkotin et sit ku oon syöny nää nuudelit niin oon syöny tänää sen 276kcal, laskin purkat mukaan)
- Anonyymi
Ei hemmetti.Sun elämästä tulee vaikeeta ja sä oot vielä lapsi.Miksi ihmeessä jauhat purkkaa jos pelkäät lihovasi niistä.Puhu jollekin aikuiselle.Toi on oikeesti jo sairasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569