auttakaa!!!

Anonyymi

Viime keskiviikkona tuli sellasia ajatuksia etten vaan saa/voi syödä paljoa, oon syönyt torstaista asti max 900kcal (la ja ma söin 1500-1700kcal... aloin ahmimaan) tänään oon syöny vaan 276kcal enkä tuskin syö enää ( tai en ees sitä vielä, koska oon nyt syömäs nuudelii:/) mut en ees voi syödä nykyää paljoo tai ees normaalin verran ilma sellast ähkyy:( .. oon huomannu et oon vähän laihtunut, tai ainakin mun solisluut on tullu paremmi esiin.. syöminen on vaan niin ahdistavaa://// ja koska oon 12v ja viime kuussa kun mitattiin olin 160cm ja 55,4kg!!!! oon elokuusta asti yrittäny laihuttaa mut sain eka laihutettuu 55,9kilosta 54,5kiloon mutta nyt se yks kilo oli tullu takas

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sori kirjotin vähä sekavasti, eli jos ette ymmärtäny jotai ni kysykää vaa! (ja tarkotin et sit ku oon syöny nää nuudelit niin oon syöny tänää sen 276kcal, laskin purkat mukaan)

      • Anonyymi

        Ei hemmetti.Sun elämästä tulee vaikeeta ja sä oot vielä lapsi.Miksi ihmeessä jauhat purkkaa jos pelkäät lihovasi niistä.Puhu jollekin aikuiselle.Toi on oikeesti jo sairasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe