auttakaa!!!

Anonyymi

Viime keskiviikkona tuli sellasia ajatuksia etten vaan saa/voi syödä paljoa, oon syönyt torstaista asti max 900kcal (la ja ma söin 1500-1700kcal... aloin ahmimaan) tänään oon syöny vaan 276kcal enkä tuskin syö enää ( tai en ees sitä vielä, koska oon nyt syömäs nuudelii:/) mut en ees voi syödä nykyää paljoo tai ees normaalin verran ilma sellast ähkyy:( .. oon huomannu et oon vähän laihtunut, tai ainakin mun solisluut on tullu paremmi esiin.. syöminen on vaan niin ahdistavaa://// ja koska oon 12v ja viime kuussa kun mitattiin olin 160cm ja 55,4kg!!!! oon elokuusta asti yrittäny laihuttaa mut sain eka laihutettuu 55,9kilosta 54,5kiloon mutta nyt se yks kilo oli tullu takas

2

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sori kirjotin vähä sekavasti, eli jos ette ymmärtäny jotai ni kysykää vaa! (ja tarkotin et sit ku oon syöny nää nuudelit niin oon syöny tänää sen 276kcal, laskin purkat mukaan)

• Anonyymi

Ei hemmetti.Sun elämästä tulee vaikeeta ja sä oot vielä lapsi.Miksi ihmeessä jauhat purkkaa jos pelkäät lihovasi niistä.Puhu jollekin aikuiselle.Toi on oikeesti jo sairasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      20
      2590
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      95
      2474
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1354
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      121
      1238
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      89
      1228
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      279
      1141
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      18
      974
    8. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      959
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      12
      937
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      59
      873
    Aihe