whippet kiinnostaa

siskanen

hei!

Olipas hienoa että tänne löysin ja taas uutta tietoa whippeteistä. Meillä asuu lk.collie narttu jota alkaa pikkuhiljaa ikä painaa ja uusi koira kaihertelee mielessä. AIna olen tykännyt vinttikoirista ja ollut sitä mieltä ettei koira voi olla tuota collieta pienempi. Jostain vain tuli ajatus että taitaa niillä pienilläkin olla luonnetta. Ja koirakirjaa selatessa whippet iski ihan kovasti! :-) Nyt pitäis päästä näkemään tarkemmin sellanen(olen näyttelyssä ton nahkan kanssa käynyt ja nähnyt whipetin joskus).Saako täällä kasvattajat miten mainostaa itteesä? Haluaako joku omiaan kattomaan ja kertomaan kaikkea paljon kysyvällee? Asutaan Kuopion lähettyvillä. Sellanen näyttelylinjan koira kiinnostaa.
Kiitos!

5

3120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kymppi

      Meillä ollut pian vuoden Wipukka-neito ja siinä on kyllä sitten SEURAKOIRA. Asumme Kiuruvedellä. Jos liikut täälläpäin tai esim. Iisalmessa, niin voitais vaikka nähdä! Ota ihana nahkasi mukaan!! Minkä värinen se muuten on? Koiramme on joskus käynyt pentunäyttelyssä ja juoksutreeneissä, vauhtia ja virtaa vapaana riittää...! = )
      Ois mukava kirjoitella ja vaikka vaihtaa koirien kuvia.

    • kokenut

      Meillä on ollut whippet jo n. 2v. Koira on ratalinjainen, eli siis jalostettu juoksemaan.
      Sen kanssa on kisattu jo viime kesä.
      Jos pelkkä näyttelytouhu ei kiinnosta, niin tutustu ehdottomasti aiheeseen:
      www.grl.fi (Greyhoundracing-liitto, jossa myös whippetit juoksee)Sieltä löytyy linkkejä myös whippet-racingin ja harrastajien kotisivuille.
      Porukka on ystävällistä ja ottaa uuden harrastajan avosylin vastaan ja antaa neuvoja ja tietoa mielellään.
      Juoksulinjaiset whippetit ovat luonteeltaa aivan mahtavia!! Paras harrastuskaveri ja paras seurakoira yhdessä paketissa!!!!!

      Eli siis ehdottomasti ottamaan whippet!!
      Ensimmäisen koiran omistajana en vaihtaisi päivääkään!!

      • voi myös

        Jotta et saisi väärää käsitystä, Suomen Vinttikoiraliiton toiminnasta, käy tutustumassa:

        http://www.suomenvinttikoiraliitto.fi/

        Vinttiliiton kisossa juoksee wipukoita kymmenkertainen määrä, toiseen liittoon verraten;)
        Ja siellä tapaat kaikkia muitakin vinttikoira rotuja. Vinttiliiton kisoissa saavat juosta muutkin rodut kuin grey ja wipukka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe