hei!
Olipas hienoa että tänne löysin ja taas uutta tietoa whippeteistä. Meillä asuu lk.collie narttu jota alkaa pikkuhiljaa ikä painaa ja uusi koira kaihertelee mielessä. AIna olen tykännyt vinttikoirista ja ollut sitä mieltä ettei koira voi olla tuota collieta pienempi. Jostain vain tuli ajatus että taitaa niillä pienilläkin olla luonnetta. Ja koirakirjaa selatessa whippet iski ihan kovasti! :-) Nyt pitäis päästä näkemään tarkemmin sellanen(olen näyttelyssä ton nahkan kanssa käynyt ja nähnyt whipetin joskus).Saako täällä kasvattajat miten mainostaa itteesä? Haluaako joku omiaan kattomaan ja kertomaan kaikkea paljon kysyvällee? Asutaan Kuopion lähettyvillä. Sellanen näyttelylinjan koira kiinnostaa.
Kiitos!
whippet kiinnostaa
5
3120
Vastaukset
- Kymppi
Meillä ollut pian vuoden Wipukka-neito ja siinä on kyllä sitten SEURAKOIRA. Asumme Kiuruvedellä. Jos liikut täälläpäin tai esim. Iisalmessa, niin voitais vaikka nähdä! Ota ihana nahkasi mukaan!! Minkä värinen se muuten on? Koiramme on joskus käynyt pentunäyttelyssä ja juoksutreeneissä, vauhtia ja virtaa vapaana riittää...! = )
Ois mukava kirjoitella ja vaikka vaihtaa koirien kuvia. - kokenut
Meillä on ollut whippet jo n. 2v. Koira on ratalinjainen, eli siis jalostettu juoksemaan.
Sen kanssa on kisattu jo viime kesä.
Jos pelkkä näyttelytouhu ei kiinnosta, niin tutustu ehdottomasti aiheeseen:
www.grl.fi (Greyhoundracing-liitto, jossa myös whippetit juoksee)Sieltä löytyy linkkejä myös whippet-racingin ja harrastajien kotisivuille.
Porukka on ystävällistä ja ottaa uuden harrastajan avosylin vastaan ja antaa neuvoja ja tietoa mielellään.
Juoksulinjaiset whippetit ovat luonteeltaa aivan mahtavia!! Paras harrastuskaveri ja paras seurakoira yhdessä paketissa!!!!!
Eli siis ehdottomasti ottamaan whippet!!
Ensimmäisen koiran omistajana en vaihtaisi päivääkään!!- voi myös
Jotta et saisi väärää käsitystä, Suomen Vinttikoiraliiton toiminnasta, käy tutustumassa:
http://www.suomenvinttikoiraliitto.fi/
Vinttiliiton kisossa juoksee wipukoita kymmenkertainen määrä, toiseen liittoon verraten;)
Ja siellä tapaat kaikkia muitakin vinttikoira rotuja. Vinttiliiton kisoissa saavat juosta muutkin rodut kuin grey ja wipukka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581