Keskusta, kelvollista johtamista

Maa kaipaa kipeästi hyvää johtamista. Keskustalla on sitä tarjolla.

28

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärnäkin on hyvä johtajan alku. Aloitteellisuutta riittää.

    • Anonyymi

      Keskustalla paras tuntemus maaseudusta.

      Kotirintaman Sotilas.

      • Pitää täsmälleen paikkansa.


    • Ihmettelen ettei täällä näytä olevan kompetenssia keskustella johtamisesta??
      Kaikkein hassuinta on kun Marin esitellään johtajana. HO HOO, HO HOO!

    • Sipilän pääministeriyden myötä toivo hyvästä ja kokonaisvaltaisesta johtamisesta heräsi, Marin tukahdutti toivon paremmasta.

    • Anonyymi

      Sipilä johti Suomea kohti tuhoa, Marin yrittää korjata vahingot.

    • Kyllä Vanhasessakin on sitä oikeaa johtajuutta välillä esillä. Muuten vähän liian besservisser ajoittain.

    • Kääriäisessäkin on kansanjohtajan karismaa. Ihmettelen ettei noussut korkeammalle.

    • Anonyymi

      Sipilä on osoittanut kykynsä johtaa tyhmää kansaa viisaasti.

      Lestadialainen Sotilas.

    • Anonyymi

      Kaikki ossin viestit on turhia.

    • Anonyymi

      Keskusta pettää aina , olipa johtaja kuka tahansa.

      • Sinä et Kapi näytä johtamisesta mitään ymmärtävän kun näitä asiattomuuksia viljelet.
        Marin hyvä johtaja vai?


    • Anonyymi

      Uskallatko ossi vielä mennä Hutikan tilaisuuksiin, häpäiset muuten tervehenkisen porukan maineen.

    • Anonyymi

      Onneksi ossi on kepun kannattaja, alentaa kepun kannatusta.

    • Anonyymi

      Olet Ossi osallistunut moniin vaaleihin, miten on käynyt. Kepun kannatus Inkeroisissa on melko huono.

    • Anonyymi

      Oikeassa olet!

    • Kyllä on helvetin huono Niinistö Kekkoseen verrattuna.

      • Anonyymi

        Ossi, onkohan nyt ihan oikein arvostella muita vajavaisella osaamistasollasi?
        Itse voit ajatella mitä tahansa mutta merkitykselliset näytöt sinulta puuttuvat.

        Katso mihin olet päässyt elämässäsi?
        Tuo omaishoitajan tehtävä taitaa olla merkityksellisin postisi.


      • Anonyymi

        Ossi usko huviksesi , sinua ei nyt kommentoi paloheinän eläkeläinen...

        Kysy itseltäsi mitä merkitsevää olet elämässäsi saavuttanut?

        Kuvittelet että varusmieskouluttaminen on johtamisen kulminaatiopiste.
        Tosiasiallisesti se on vain suorittavan tason perustyötehtävä jota myös varusmiehet kykenevät itse tekemään muutaman kuukauden koulutukseen perustustuen.

        Sinun ikäisistäsi monet kyllä' kokivat toimiupseerin tehtävät tavoiteltavina.
        Ja monet heistä, ellei peräti enemmistö, oli lähtöisin puutteellisista olosuhteista.
        Ja he hoitivat leiviskänsä kunnialla.

        Mutta todella harva heistä on samanlainen arvoton sontaturpa kuin sinä olet.


    • Anonyymi

      Vanhanen olisi kyllä loistava johtaja, karismaattinen alfa-uros. Ehkä kuitenkin liikaa naisten mieleen. Huumaisi eduskunnan naiset. Ei itse voi mitään eläimelliselle karismalleen.

    • Aamulehden kolumnisti kertoi tosiasioita nykyisestä opportunismista a la Marin.

      • Anonyymi

        Marin on mikromanageroija eikä siinäkään keskinkertaisuutta kummempi.


    • Anonyymi

      Vasemmistonaiset taluttaa keskustaa talutushihnassa.
      keskusta alistuu Vasemmistonaisten päätöksiin.

    • Ihmettelen kovasti miten täälläkin Marinia jumaloiva luulee puoluejäsenyyden pätevöittävän johtajaksi.

      • Valitettavasti liian moni luulee puoluejäsenyyden pätevöittävän kaikkeen mahdolliseen. Voi tuota pönttöä porukkaa!


    • Valitettavasti nyt mennään tyttösten sählätessä.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe