Olen vetänyt tänään amfetamiinia, ja nyt on laskut päällä. No se on tuttua. Mutta ihmettelen kun minulla on päänsärky. Aiemmin minulla ei ole laskuissa päänsärkyä ollut ikinä. Kuulin, et jos piriä ois jatkettu efetriinillä niin se voi aiheuttaa päänsärkyä ja se on vaarallinen juttu. Jos jollain ois tästä asiasta, niin voisitteko valaista vähän. Vähän tässä itellä pelottaa
Amfetamiini ja efetriini
5
373
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, tuttu tilanne, kun katselee illalla töistä tultua sitä laskukasaa, mikä on postiluukusta tipahtanut eteisen lattialle, niin kyllä alkaa päätä särkemään... Tilillä rahaa jotain 40 -50 euroa ja sillä summalla pitäisi pystyä makselemaan laskuja. Pitää ottaa pari Buranaa ennekuin alkaa noita laskuja edes availemaan..
- Anonyymi
Olipa vitsikäs juttu. Heh, Heh, kun naurattaa. Mä kysyin tosissani kysymyksen. Jos jollain olis samanlaista kokemusta. Vitsiniekat ohittakaa kysymykseni ja menkää seuraavaan kommenttiin
Miten löydän vastauksen kysymykseeni. Johon vastattu
Onkohan tähän vastattu. Odotan innolla vastausta
Hae vastaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03570- 433171
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562897Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342778- 162698
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452560- 442210
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262065- 421965
- 451749