Kaduttaa olla lähihoitaja.

Anonyymi

Olen lähihoitaja, mies lähihoitaja. Vielä naurettavampaa!
Häpeällinen ammatti. Olen tehnyt näitä töitä 17-vuotta.
Pieni palkka. Kukaan ei arvosta. Riitaisia työyhteisö. Ongelmia aina, niitä satelee, kuin taivaalta. Itse en riitele mielelläni ihmisten kanssa enkä ole kyseisiä ongelmia aiheuttamassa. Naisvaltainenala on jo sinäänsä ongelma.

Miksi en lukenut pidemmälle, tai keksinyt jotain parempaa??

Olen henkisesti loppu. Harkitsen itsemurhaa.
Minulla on todettu masennus ja siihen on vahva lääkitys. Jokainen päivä on kamppailua. Pitää esittää roolia.
En ole ryhmätyöntekijä.

Olen hakenut sh-koulutukseen. Jos saisi sen läpi ja työolot ja vointi paranisivat? En tiedä olenko koulukykyinen?
Olen vakituisessa työssä. Olen perheellinen. Olen naimisissa.
En pidä itsestäni, en pidä työstäni, en pidä elämästäni.

Tuonne kuin pääsisi: http://www.dignitas.ch/index.php?lang=en

Toki voisin yövuorossa tyhjentää lääkekaapin ja vetää kaikki tappavimmat lääkkeet.

Tämä ei ole spämmi!

Asiallisia kommetteja KIITOS!

10

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mutta kaduttaako miestäsi ammatinvalinta. Kokeeko hän lähihoitajan duuninsa kelpo duunina muitten duunien joukossa. Johtuvatko kasautuneet henkiset probleemisi jostain aivan muusta kuin lähihoitajan duunista. Ongelmien juurisyyt eivät poistu ammattia vaihtamalla. Mikä on elämänfilosofiasi. Onko sinulla sellainen. Jos ei ole niin silloin on jatkuvasti kaaoksessa. Olet varsin nuori ihminen vielä. Eteenpäin pitää aina pyrkiä. Sairaahoitajaksi opiskelu voi olla hyvä juttu. Muutoinkin elämäänsä pitää kehittää. Perheen yhtenäisyys ja yhteen hiileen puhaltaminen on tärkeätä.

      • Anonyymi

        Vttu näitä samoja fraaseja vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen:

        ”Yhteen hiileen puhaltaminen”

        ”Työn ilo”

        ”Olemme sen ja sen alan johtava toimija alalla se ja se”

        ”Sairaanhoitajaksi olisi hyvä opiskella (Kokkareiden vaaliteema vuodelta nakki”

        Kehittykää ja tulkaa tällä vuosikymmenelle!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttu näitä samoja fraaseja vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen:

        ”Yhteen hiileen puhaltaminen”

        ”Työn ilo”

        ”Olemme sen ja sen alan johtava toimija alalla se ja se”

        ”Sairaanhoitajaksi olisi hyvä opiskella (Kokkareiden vaaliteema vuodelta nakki”

        Kehittykää ja tulkaa tällä vuosikymmenelle!!!!!

        mikä on ongelmasi. Puhut tuuleen höpöjä. Yhteen hiileen puhaltamisesta puhuttiin jo 100 vuotta sitten. Ei ole mikään vierasperäinen sanonta. On ehtaa suomen kieltä. Sisältää myös totuuden jos ymmärtää hyödyntää sanontaa. Ei mikään kuollut fraasi vaan totta. Sen on moni duunarikin unohtanut kun ammattiliittonsa ei älyä liittyä. Tottakait sairaanhoitaja saa parempaa palkkaa kuin lähihoitaja. Työnsä on myös kevyempää fyyysisesti. Totta sekin että vain itseänsä kehittämällä pääsee eteenpäin. Opiskelu on paras polku siihen. Etenkin vasureiden ajamaa on ihmisten osaamisen ja koulutustason nostaminen. Sairaanhoitajista on pulaa. Palkkakin on kohtuullisen hyvä verrattuna vaikkapa rakennusmiehen palkkaan.
        Jokainen vastaa viime kädessä omista valinnoistansa. Elämänfilosofiakin on valinta. Sitä ei tarjota koulunpenkillä. Se on itse keksittävä.


    • Anonyymi

      17-vuotta? Miksi väliviiva? Te ette pääsääntöisesti kirjoita yhdyssanoja yhteen, joten kaipa on loogista kirjoittaa ne yhteen silloin kuin ei pitäisi.

    • Anonyymi

      Pari vuotta lähihoitajan hommia tehneenä, olen samaa mieltä aloittajan kanssa


      T. Alle 30v mies

      • Anonyymi

        Raksalle,metallia hitsaamaan, merille. Palkka ei nouse mutta itsetunto kasvaa kun saa olla oikea mies.


    • Anonyymi

      Kouluttaudu putkimieheksi. Voimia.

    • Anonyymi

      Tuo on totta. Ongelmia satelee. Mutta ei se niin helposti suju, jos haluaa toiselle alalle. Luulen, ettei sulle sovi se sairaanhoitajan työkään. Eniten mua hirvittää tällä alalla, kun edes työntekijät ei pidä toistensa puolta.

    • Anonyymi

      Kyllä työtä arvostetaan ja sinänsä se on työtä siinä missä muutkin. Mutta ongelma on ne alan besserwisserit, jotka tietävät kaikki asiat. Ja se höpöhöpö henki, jossa muka tehdään tärkeintä työtä maailmassa. Lääkäreitä panetellaan, kun "ne eivät osaa" ja työt jäisivät tekemättä. Missään muualla ei ole niin lapsellisia työntekijöitä ja epäkypsiä persoonia kuin sosiaali ja terveysalalla. Istutaan nokka valkoisena tietokoneella tuijottamassa ihmisistä tietokantoihin kirjattuja tietoja. Ja täytetään sillä omaa perverssiä uteliaisuutta siitä, mistä muka ihmisen asioissa ja elämässä olisi kysymys.
      Ei siihen kuitenkaan kannata jäädä rypemään. Vaikka talous sakkaisi, kun tietää, että on oikeassa, voi miettiä miten pääsee pois siitä turhuudesta.

    • Anonyymi

      kotihoidon liikkuvuus ja itsenäisyys. muutoin(kin) homma lienee perushoitoa, ellei sitten ole jossain asuntolassa mt/p-puolella, tai muuten erikoistunut toisin, että homma olisi muutakin kuin perushoitoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe