Kysymys bi-naisille.

Anonyymi

Olen tältäkin palstalta monesta viestistä lukenut, kuinka kerrotte rakastuvanne ihmiseen. Sukupuolella ei ole siis merkitystä. Miksi sitten on niin paljon myös sellaisia viestejä, joissa kuvaillaan tarkasti samaa sukupuolta olevan fyysisiä piirteitä, ja niiden kirjoittajassa synnyttämiä tunteita? Ja nämä tunteet sitten saavat hakeutumaan tarkkailun kohteen seuraan tai lähistölle mahdollisimman usein. Joskus tuo sama ristiriita ilmenee jo samassa viestissä.

Monessa viestissä tunnustetaan että kuvailun kohdetta ei ole edes olemassa, vaan sellainen haluttaisiin mahdollisimman pian löytää. Tästä päätellen sukupuolella on sittenkin merkitystä, eikö vain?

16

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä kysymys. Olen itsekin tätä miettinyt. Itselle sukupuolella on väliä, mutta vaikea artikuloida millä tavalla.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä: Vähän sama kun sanoisi että "ulkonäöllä ei ole minulle mitään väliä, rakastun ihmisen sieluun" tai "ulkonäkö on minulle tärkeä, kiinnostun vain hoikista salipupuista / ruskeahiuksisista / lyhyttukkaisista" tms. Kyllä ulkonäölläkin minulle on väliä mutta tietenkään se ei ole tärkein asia tai jotenkin kiveen hakattu kriteereiltään.


    • Anonyymi

      Me bi-naiset olemme hyvin heterogeeninen ryhmä. Itselleni sukupuoli todella on merkityksetön. En myöskään ole kirjoittanut tänne mitään kenenkään fyysisistä piirteistä. Niin ikään en tarkkaile ketään missään sukupuolesta riippumatta tai etsi jotain tietynnäköistä ihmistä. Kuitenkin rakastuneena katselen tunteideni kohdetta ja kiinnitän huomiota myös fyysiseen olemukseen. Sitä ennen kaikki ovat neutraaleja. Tässä ei ole mitään ristiriitaa.

      • Anonyymi

        Näin se ilmeisesti on, että bi-naisten joukko on kovin kirjava ja moninainen. Mutta vaikka sinä et olisikaan tänne mitään mainitun kaltaista kirjoittanut, niin todella moni muu on, eikä pelkästään tälle foorumille. Ja kaikista noista lukuisista ja lukuisista postauksista heräsi ihmettelyni. Kiitoksia kuitenkin vastauksestasi, vaikka se ei sinällään valaissutkaan asiaa vielä riittävästi.


    • Anonyymi

      Ainoa fyysinen piirre on naisellisuus, jonka perään kuulutan. Muuten persoona on se mikä lukitsee tai tekee vaikutuksen, kun tekee.

      Miehiä en enää halua.

      • Anonyymi

        Mitä naisellisuus on mielestäsi?


      • Anonyymi

        Lesbohan sä sitten olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbohan sä sitten olet.

        Olen samaa mieltä, vaikka tietysti jokainen määrittelee itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbohan sä sitten olet.

        En ole.


    • Anonyymi

      Et ole ensimmäinen myöhäiherännyt lesbo.

      • Anonyymi

        Just sellainen minä olen. Ja menneisyyttäni perattuani huomasin oikeasti rakastuneeni vain naiseen ja ihastuneeni muutamaan muuhun.. Joten bisseä ei minusta saa, vaikka takana on vain miessuhteita ja perhe.


    • Anonyymi

      No minua kiinnostavat yleensä keskustelutaitoiset, hymyilevät ja helpostilähestyttävät ihmiset. Liikunnallisuus tai aktiivisuus on plussaa ja yleensäkin se, että on elämässä kiinnostuksen kohteita, siis asioita tai harrastuksia, joista voi puhua.
      Naisissa tykkään naisellisuudesta, en mistään prinsessasta vaan luonnollisesta kauneudesta (se lienee katsojan silmässä, mikä on kaunista). Mies saa olla selkeästi mies, hänessä katse kiinnittyy silmiin ja hartioihin (en tiedä miksi). Tavallinen mies siis.
      Eli kyllä mulla kummassakin sukupuolessa on ulkoisia piirteitä tai piirteitä olemuksessa, jotka miellyttää. Mutta en mä aina kiinnostu vain niiden mukaisiin ihmisiin. En yleensä tykkää parrasta, mutta olen ihastunut parrakkaaseen mieheen kyllä.
      Koitan siis sanoa, että vaikka voikin kertoa, millainen henkilö saa huomion, voin ihastua tai kiinnostua muunkinlaisista. Ja se ei ainakaan ratkaise, onko kyseessä nainen vai mies, vasn se ratkaisee, että hän jotenkin vetää minua puoleensa. Ihastun siis ihmiseen, en sukupuoleen, sillä rajoituksella, että itse en ole tähän asti ollut ihastunut transsrksuaaleihin tms. Toistaiseksi naisillisiin naisiin tai miehekkäisiin miehiin, eli ehkä sitten on väärin sanoa, ettei sukupuolella ole väliä..

      • Anonyymi

        Ja sanoinpa itse hiukan typerästi että transeksuaaleihin. Siis transukupuolisiin, tyttöilijöihin jne en vielä ainakaan ole ihastunut.
        Varsinkin tyttöilijöiltä saan välillä ehdotuksia, että haluaisinko miehen, joka on hyvin naisellinen tms mutta toistaiseksi ei ole herättänyt kiinnostusta minussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sanoinpa itse hiukan typerästi että transeksuaaleihin. Siis transukupuolisiin, tyttöilijöihin jne en vielä ainakaan ole ihastunut.
        Varsinkin tyttöilijöiltä saan välillä ehdotuksia, että haluaisinko miehen, joka on hyvin naisellinen tms mutta toistaiseksi ei ole herättänyt kiinnostusta minussa.

        Ja aina vaan oma kommenttini on sekava. Haen siis sitä, että itse haluan tai minua viehättää se, että mies on mies ja nainen on nainen. Kaikille on toki tilaa tässä maailmassa.


      • Anonyymi

        Bisset hurras joukolla jossain gallupissa androgyyneille, sinä poikkeat sitten siitä sakista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aina vaan oma kommenttini on sekava. Haen siis sitä, että itse haluan tai minua viehättää se, että mies on mies ja nainen on nainen. Kaikille on toki tilaa tässä maailmassa.

        Transnainen on nainen siinä missä muutkin naiset ja transmies on mies siinä missä muutkin miehet. Androgyynit ja sukupuolettomat ovat ihan oma kastinsa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe