Miltä tuntuu olla vakavissaan masentunut?

Anonyymi

Onko tunne tiloissa aiheuttaa johonkin tekoon josta aiheutuu haittaa sille väelle joka elää elämäänsä uomassa hyvässä. Mihin ajatuksen askeleet vie tunteen pahimmilla paikoilla onko se edes tajuttavissa kokijalle? Oletko löytänyt itsesi jostain toisesta paikasta tai todellisuudesta jossa kaikki muut ovat vakoajia tai heitä jotka yrittävät vain satuttaa sinua. Yhteiskunta yrittää tappaa sinut. Ainoa keino pysyä hengissä on vasta tuohon pahuuteen, siihen mitä se pyytää ja vain mitä tarjottavana on..

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      noi oireet vaikuttaa skitsofrenialta jos luulet että yhteiskunta yrittää tappaa sut.

      • Anonyymi

        Joo, mutta ei se ihan niin ole. Niin kuin ei ole luokiteltavissa ihmisetkään, eikä heidän ajatuksetkaan. Skitsofreniaa tarvitsee terve ihminen sairaassa maailmassa. Hullut elävät ilman lsd- välittäjiä aivoissa. Skitsofreenikko elää viisauden ja epä todellisuuden varjossa. Masennuksen kautta viisuteen vie tie monen nälkäisen, siis miksi täyttää mahaa valheella jos voi saada vapauden elää todellisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta ei se ihan niin ole. Niin kuin ei ole luokiteltavissa ihmisetkään, eikä heidän ajatuksetkaan. Skitsofreniaa tarvitsee terve ihminen sairaassa maailmassa. Hullut elävät ilman lsd- välittäjiä aivoissa. Skitsofreenikko elää viisauden ja epä todellisuuden varjossa. Masennuksen kautta viisuteen vie tie monen nälkäisen, siis miksi täyttää mahaa valheella jos voi saada vapauden elää todellisuudessa.

        Yritin sanoa ettei masennukseen kuulu se että luulee että ihmiset on vakoojia jotka vakoilee sinua ja todellisuudentaju on hämärtynyt.Mä itse olen sairastanut masennuksen ja mä en ikinä kuvitellut että mua vakoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin sanoa ettei masennukseen kuulu se että luulee että ihmiset on vakoojia jotka vakoilee sinua ja todellisuudentaju on hämärtynyt.Mä itse olen sairastanut masennuksen ja mä en ikinä kuvitellut että mua vakoillaan.

        Ei se sitten ollut masennus vaan pahamieli, hoitaja tahtoi olla sinulle vain mukava koska ei tahtonut sanoa totuutta, että sinulle olisi tullut jokin vakavampi ahdistus. Kaikilta ihmisiltä voi kynsi murtua, mutta se tiedetään valmiiksi mitä jokaiselle sanotaan ja mihinkä jokaisen on tyydyttävä. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa jonka diagnoosin jokainen itse tekee. Vastaat siis että et käytä aivoistasi koko potentiaalia jonka yhteiskunta tarvitsisi sinun käyttävän? Tunnet kuitenkin yhteiskunnan kantavan sinun kaupassa käyntisi huoletta ja minkä tahansa oireen jonka koet??


    • Anonyymi

      Masennus. Sen kokeminen on tietysti hyvin henkilökohtaista, mutta itse kuvailisin sitä mustaksi aukoksi joka imee sisäänsä about kaiken. Ajan, ystävyyden jne. Ja kyllä sen jollain tasolla tajuaa miten se syö itseä ja ympäristöä.

      Itse en ole löytänyt itseäni toisesta ajasta tai todellisuudesta. Vakoojista ja murhaajista nyt puhumattakaan. Itse asiassa masentuneena sanoisin, että kuolema jonkun valtion agentin toimesta avain kuin elokuvissa, olisi ollut aika “siistiä”. Siinä olisi monta askelta randanvarresta säästynyt.

      Ainoita “herättäviä” hetkiä on ollut, kun vaikka keväällä lehtien puhjetessa olen tajunnut, että vuosi tai useampi on mennyt mustassa usvassa jota en ole kokenut “eläväni”

      • Anonyymi

        *Lisään ämpäri korvaa psykiatrian.*


    • Anonyymi

      Ihme ettei ylläpito poistanut viestiä jossa sanoin että oireet sopii skitsofreniaan.Ylläpito poisti viestin jossa sanoin että mulla on ahdistuneisuushäiriö.Miksi se piti poistaa?

      • Anonyymi

        No se poistaa ja keksii mitä tahtoo, joko alat uskomaan skitsofrenian hyötyihin että ei mihinkään kannata uskoa tai luottaa. Se ei ole hulluutta. Vaan terveyttä. Kaikki ovat vihollisia niinkuin sinäkin olet ainakin itsesi. Tai lähimmäisesi. Vai eikö kukaan tai mikään taho ole sanonut sinulle että maailma olisi parempi ilman sinua? Olet taakka, aivosi vievät sinua reunalle, miksi? Oletko skitso? Vai oletko oikeasti vain viisas joka etsii paikkaansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se poistaa ja keksii mitä tahtoo, joko alat uskomaan skitsofrenian hyötyihin että ei mihinkään kannata uskoa tai luottaa. Se ei ole hulluutta. Vaan terveyttä. Kaikki ovat vihollisia niinkuin sinäkin olet ainakin itsesi. Tai lähimmäisesi. Vai eikö kukaan tai mikään taho ole sanonut sinulle että maailma olisi parempi ilman sinua? Olet taakka, aivosi vievät sinua reunalle, miksi? Oletko skitso? Vai oletko oikeasti vain viisas joka etsii paikkaansa?

        Valitettavasti kukaan ei ole sanonut mulle,että maailma olisi parempi paikka ilman mua.Eli mulle on käynyt päinvastoin eli mua on rakastettu.Mä oon pahoillani että mä en ole ollut kellekkään taakka.Tässä maailmassa on paljon ihmiisä jotka etsi paikkaansa.Pitäiskö mua harmittaa kun mä en tunne että mua vakoillaan tai mä olisin eri ulottuvuudessa.


    • Anonyymi

      En tiedä olenko masentunut, kun en koe, että elämäni tarkoitus on olla hyvässä uomassa yhteiskunnassa ja mallikelpoinen veronmaksaja. Sinänsä elämä varmaankin olisi helppoa ja selkeää jos tuollainen motiivi olisi. Selvät nuotit miten toimia ja minne mennä. Nuo ovat kuitenkin ulkopuolelta tulevia sääntöjä ja normeja, eivätkä jotenkin vain ole uskottavia.

      • Anonyymi

        Kai täällä vain on pyristeltävä se aika mikä on pakkol.


    • Anonyymi

      juna tulee ja ajaa lujaa, kohta on pieni ihminen tuusan nuuskaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe