pienestä se on ilot otettava. En ollut unohtanut sitä. Siltikin haluan sitä kuulla uudelleen ja uudelleen. Oothan parasta mitä tiedän. Hyvää viikonloppua.
Olipa vaan ihana kuulla sun ääni
28
255
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Yhelle kivalle miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhelle kivalle miehelle.
Missä kuuntelit? Joku viesti vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kuuntelit? Joku viesti vai
No en. Ei siitä sen enempää. Tuli vaan tuo kirjoitettua kun muistelin sitä ääntä. Tykkään hänen äänestäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en. Ei siitä sen enempää. Tuli vaan tuo kirjoitettua kun muistelin sitä ääntä. Tykkään hänen äänestäkin.
Mikset laita viestiä sille, tykkäis varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kun en laita. Et voi tietää tykkäiskö hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jotenkin yksink ertaine
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varattu ja ei tunne tuota trollihupakkoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kysyi multa eikä sulta. Miksi mä en lähetä. Mee ukkos viereen ja pidä tiukasti kiinni. Muuten troIIit tulee ja vie sen sulta. Huuui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole varattu.
- Anonyymi
Pee?
- Anonyymi
Hei älä mee. Ei ole mun nimestä tuo kirjain.
- Anonyymi
Missä tapahtui, jossain sisätiloissa?
- Anonyymi
Tuolla vaan. Yhessä paikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla?
En minä mitään työkavereita kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit sanoa hänelle jotain. Ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit sanoa hänelle jotain. Ensin.
Ei kyllä hän puhui ensin enkä mä paljon mitään ehtinyt sanoa.
- Anonyymi
Kiva, samoin sun ääni ja sinä pelastatte aina päivän. Hyvää viikonloppua sullekki.
- Anonyymi
Kiitos, kiva kun täällä on normaalejakin ja miehiä. Luullut jo, että täällä on vaan noita troIIien etsijä naisia nykyisin.
- Anonyymi
Neuvoa voi pyytää, ei ottaa, ja hyviä neuvoja anotaan.
- Anonyymi
En ole neuvoa keltään kysynyt. Mene sekoilemaan muualle.
- Anonyymi
Olet nainen, johon kerran syvästi ihastuin. Tykkäsit äänestäni ja tykkäsin sinussa kaikesta varmaankin sata ja yksi päivää. Mutta olosuhteille ja kaikelle muullekaan me emme voi mitään. Ikäerommekaan ei ole paras mahdollinen. En halua teeskenneltyä elämää, vaan omaa rakkainta siihen lähelle, vierelleni . Mieheltä, joka on kiitollinen tästä vähästäkin tuttavuudestamme. Voi nainen hyvin, Moikka!
- Anonyymi
Et sinä ole hän. Tuossa on muutama asia joka ei osu. Tai sitten on jokin väärinkäsitys.
Voi sinäkin hyvin. Moi sulle. - Anonyymi
Paljonko teillä on ikäeroa ja kumpi on vanhempi? Sinä et siitä halua enää sitä naista elämääsi millään tavalla? Vastaa ennenkuin jonkun sydän särkyy.
- Anonyymi
Viestisi voisi olla mulle. En tiedä miehen ikää, mutta hän saattaa tietää mun.
Tämä lause loukkaa " En halua teeskenneltyä elämää, vaan omaa rakkainta siihen lähelle, vierelleni " sitähän minäkin haluan vain, hänet vierelleni, mitään muuta en ole halunnut yli vuoteen, ehkä en koskaan. Kun hyvästelee toisen, niin onko pakko samalla nostaa itsensä jalustalle ja loukata? En ymmärrä miksi samalla kun särkee toisen sydämen, pitää vielä päästä loukkaamaan. Moi.
- Anonyymi
Hyvää viikonloppua! (Toivottavasti törmäillään joskus.)
- Anonyymi
kiitos, toivon samaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358