Miten (canesten) emätinpuikkoa käytetään?

Anonyymi

Moi! Mulla on ensimmäistä kertaa ikinä lievä hiivatulehdus, joka on siis täysin oireeton ja paljastui papa kokeen yhteydessä. Lääkäri määräs siihen canesten soft kombi puikon (1kpl) sekä voiteen. Miten tämä puikko toimii? Ohjeet on niin epäselvät, kun sanotaan että sama puikko pitäisi laittaa kolmena perättäisenä iltana mutta että sulaa kuitenkin sisään? Siis häh! Voinko siis laittaa sen tänä iltana ja jättää sen vaan sinne ja se sitten sulaa itsestään pois ja homma on selvä? Kauanko sulamisessa kestää? Ja voidetta pitäisi käyttää kai siihen asti että oireet loppuu, mutta mulla ei ole mitään oireita, niin kai sitä laitan sitten jonkun viikon ajan pari kertaa päivässä? Lääkäri tai apteekkarikaan ei mitään tarkempia ohjeita antanut niin luulin että kyseessä on ihan helppo homma, mutta nyt oon vähän hämmentynyt!

5

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita vaan sinne sisälle nukkumaanmennessä, sulaa itsestään yön aikana. Miten hiiva voi näkyä papa-kokeessa? Siihenhän on hiiva teatit

      • Anonyymi

        Kiitos avusta! Jaa a, lääkäri vain soitti papa kokeen tuloksista että kaikki ok mutta lievä hiiva löytyi samalla, en itsekään tiedä sen enempää!


      • Anonyymi

        Irtosolunäytteestä voidaan selvittää myös hiivatulehdus (Candida albicans), bakterielli vaginoosi (sekafloora, clue-solut) ja Trichomonas vaginalis, joka voi aiheuttaa emätintulehdusta ja elää oireita aiheuttamatta ihmisen sukupuolielimissä.


    • Anonyymi

      Oireetonta hiivaa ei ole mikään pakko hoitaa. Itse päätät. Itse en ainakaan hoitaisi, jollei todellista tarvetta ole.

    • Anonyymi

      puikko käteen ja pimppiin vain. Niin helppoa se on :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe