Moi! Mulla on ensimmäistä kertaa ikinä lievä hiivatulehdus, joka on siis täysin oireeton ja paljastui papa kokeen yhteydessä. Lääkäri määräs siihen canesten soft kombi puikon (1kpl) sekä voiteen. Miten tämä puikko toimii? Ohjeet on niin epäselvät, kun sanotaan että sama puikko pitäisi laittaa kolmena perättäisenä iltana mutta että sulaa kuitenkin sisään? Siis häh! Voinko siis laittaa sen tänä iltana ja jättää sen vaan sinne ja se sitten sulaa itsestään pois ja homma on selvä? Kauanko sulamisessa kestää? Ja voidetta pitäisi käyttää kai siihen asti että oireet loppuu, mutta mulla ei ole mitään oireita, niin kai sitä laitan sitten jonkun viikon ajan pari kertaa päivässä? Lääkäri tai apteekkarikaan ei mitään tarkempia ohjeita antanut niin luulin että kyseessä on ihan helppo homma, mutta nyt oon vähän hämmentynyt!
Miten (canesten) emätinpuikkoa käytetään?
5
557
Vastaukset
- Anonyymi
Laita vaan sinne sisälle nukkumaanmennessä, sulaa itsestään yön aikana. Miten hiiva voi näkyä papa-kokeessa? Siihenhän on hiiva teatit
- Anonyymi
Kiitos avusta! Jaa a, lääkäri vain soitti papa kokeen tuloksista että kaikki ok mutta lievä hiiva löytyi samalla, en itsekään tiedä sen enempää!
- Anonyymi
Irtosolunäytteestä voidaan selvittää myös hiivatulehdus (Candida albicans), bakterielli vaginoosi (sekafloora, clue-solut) ja Trichomonas vaginalis, joka voi aiheuttaa emätintulehdusta ja elää oireita aiheuttamatta ihmisen sukupuolielimissä.
- Anonyymi
Oireetonta hiivaa ei ole mikään pakko hoitaa. Itse päätät. Itse en ainakaan hoitaisi, jollei todellista tarvetta ole.
- Anonyymi
puikko käteen ja pimppiin vain. Niin helppoa se on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu987474Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2247331K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1395088Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1374774PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *424555Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko874259Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1164072- 1621731
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91519Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2451391