Kysymys, nämä vaatteet?

Jijon..

Sanokaas transvestiitit ovatko kyseisen linkin vaatteet teidän mieleen...vai lasketaanko ne miesten vaatteiksi joista ei saa kiksejä?
Mallit ovat naisten malleja, mutta miesten mitoille valmistettuja...eli eivät naisten asuja.
http://www.xdress.com/

21

10954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melanie

      Joku saattaa näistä pitääkin ja ilmeisesti niille on kysyntää koska on tarjontaakin. Minulle on tärkeää että vaate on selkeästi naisten vaate, naisille suunniteltu. Vaikea selittää mutta tietoisuus siitä että pukemani vaate on naisten vaate, tekee hommasta kiehtovaa.
      Näistä on se paras hohto karsittu suunnittelemalla ne miehille.En siis ostaisi.

      • Elli

        Niin, miksi sitten suuri osa transvestiiteista käyttää ja ihailee noita allaolevassa linkissä esiteltyjä satiini8rooli tai fantasia)asuja,joita ei kukaan nainen päälleen laittaisi??Tavallaan naiskuva onkyllä aika erikoinen,jos tuo pitää jonkun naisen täyttää.Ehkä siihen pystyy vaan mies mutta ei se kyllä mitään naisellisuutta ole..

        Naisellinen voii mieskin olla ihan tavallisissa,kauniissa ja hillityissä arkikamppeissa..


      • Jarkkis.
        Elli kirjoitti:

        Niin, miksi sitten suuri osa transvestiiteista käyttää ja ihailee noita allaolevassa linkissä esiteltyjä satiini8rooli tai fantasia)asuja,joita ei kukaan nainen päälleen laittaisi??Tavallaan naiskuva onkyllä aika erikoinen,jos tuo pitää jonkun naisen täyttää.Ehkä siihen pystyy vaan mies mutta ei se kyllä mitään naisellisuutta ole..

        Naisellinen voii mieskin olla ihan tavallisissa,kauniissa ja hillityissä arkikamppeissa..

        Jos tarkoitat noita Sissy-asuja, niin niitä harrastavat myös naiset. Fetissinä on olla korostetun pikkutyttömäinen tai eräänlainen elävä nukke. Yksi variaatio on olla elävä barbie nukke..korostetun muovinen jne.

        Valitettavasti olen hukannut erään Sissy naisen sivun osoitteen jossa oli kuvia kymmenistä asuista joita hän oli itselleen valmistanut...myös muita naisia netistä löytyy...osoitteet vain hukkuivat minulta kun päivitin selaimen :(
        En nyt löytänyt kuin tämän...
        http://www.geocities.com/WestHollywood/Park/5036/

        Yksi naisten suosima (varsinkin Japanissa) variaatio Sissy-tyylistä on Gothic-lolita, missä haetaan myös pikkutyttö tai elävänukke tyyliä.

        Tämä on todella hieno sivusto...
        http://www.blue-period.fsnet.co.uk/egl.html

        http://www.gothic-lolita.com/


      • Melanie
        Elli kirjoitti:

        Niin, miksi sitten suuri osa transvestiiteista käyttää ja ihailee noita allaolevassa linkissä esiteltyjä satiini8rooli tai fantasia)asuja,joita ei kukaan nainen päälleen laittaisi??Tavallaan naiskuva onkyllä aika erikoinen,jos tuo pitää jonkun naisen täyttää.Ehkä siihen pystyy vaan mies mutta ei se kyllä mitään naisellisuutta ole..

        Naisellinen voii mieskin olla ihan tavallisissa,kauniissa ja hillityissä arkikamppeissa..

        Transvestismissakin on omat alalajinsa ja esim.fetisistiselle transvestiitille vaatteiden tuoma seksuaalinen mielihyvä on etusijalla.Sivuston hörhelöt on ilmeisesti tarkoitettu heille.
        Itse käytän aivan tavallisia vaatteita, paljon esim. paitapuseroita polven yläpuolelle ulottuvan hameen kanssa, tavallisia sukkiksia sukkanauhaliivien ja sukkien sijaan. Alusvaatteenikaan eivät ole mitään pitsihörhelöitä, vaan tavallisia kauniita alusvaatteita. Harvemmin tosin aivan peruspuuvillaisiakaan.
        Minulle seksuaalinen mielihyvä pukeutumisessa on toissijainen asia, pyrin vain ilmentämään persoonaani kokonaisvaltaisesti.


      • Elli
        Jarkkis. kirjoitti:

        Jos tarkoitat noita Sissy-asuja, niin niitä harrastavat myös naiset. Fetissinä on olla korostetun pikkutyttömäinen tai eräänlainen elävä nukke. Yksi variaatio on olla elävä barbie nukke..korostetun muovinen jne.

        Valitettavasti olen hukannut erään Sissy naisen sivun osoitteen jossa oli kuvia kymmenistä asuista joita hän oli itselleen valmistanut...myös muita naisia netistä löytyy...osoitteet vain hukkuivat minulta kun päivitin selaimen :(
        En nyt löytänyt kuin tämän...
        http://www.geocities.com/WestHollywood/Park/5036/

        Yksi naisten suosima (varsinkin Japanissa) variaatio Sissy-tyylistä on Gothic-lolita, missä haetaan myös pikkutyttö tai elävänukke tyyliä.

        Tämä on todella hieno sivusto...
        http://www.blue-period.fsnet.co.uk/egl.html

        http://www.gothic-lolita.com/

        vastasin vähän hätäsesti..

        Toisaalta, eihän muutkaan fetissit kaikkia kiinnosta..Musta vaan vaikka sadeasu on seksikkäämpi,vaikei siinä juuri mitään seksikästä olekaan..(jonkun mielestä on)


      • Elli
        Melanie kirjoitti:

        Transvestismissakin on omat alalajinsa ja esim.fetisistiselle transvestiitille vaatteiden tuoma seksuaalinen mielihyvä on etusijalla.Sivuston hörhelöt on ilmeisesti tarkoitettu heille.
        Itse käytän aivan tavallisia vaatteita, paljon esim. paitapuseroita polven yläpuolelle ulottuvan hameen kanssa, tavallisia sukkiksia sukkanauhaliivien ja sukkien sijaan. Alusvaatteenikaan eivät ole mitään pitsihörhelöitä, vaan tavallisia kauniita alusvaatteita. Harvemmin tosin aivan peruspuuvillaisiakaan.
        Minulle seksuaalinen mielihyvä pukeutumisessa on toissijainen asia, pyrin vain ilmentämään persoonaani kokonaisvaltaisesti.

        mutta en saanut sitä kunnolla muotoiltua.
        Toissalta kyllähän sitä omassakin pukeutumisessa yleensä ilmentää naisellisuutta jotenkin aika arkisesti mutta eroottishakuisessa(oman tai toisen kiihottamisessa) vähän karrikoidumminkin.

        Noi oli tietysti aika ääripään kamaa,harvemmin kukaan nyt tollasia toimistohommiin päälleen vetää mutta ei kai se ollut tarkoituskaan :)
        Toisaalta naisten arkipukeutuminen suosii jonkinasteista piilofetisismiä mutta kuka siihen enää mitään huomiota kiinnittää..(sääli kai)


      • sussex
        Elli kirjoitti:

        mutta en saanut sitä kunnolla muotoiltua.
        Toissalta kyllähän sitä omassakin pukeutumisessa yleensä ilmentää naisellisuutta jotenkin aika arkisesti mutta eroottishakuisessa(oman tai toisen kiihottamisessa) vähän karrikoidumminkin.

        Noi oli tietysti aika ääripään kamaa,harvemmin kukaan nyt tollasia toimistohommiin päälleen vetää mutta ei kai se ollut tarkoituskaan :)
        Toisaalta naisten arkipukeutuminen suosii jonkinasteista piilofetisismiä mutta kuka siihen enää mitään huomiota kiinnittää..(sääli kai)

        Ääripään kamaa.....harvemmin kukan...
        Mihin perustuu tämä "fakta" tietosi?

        Minä ja tiedän todella useita miehiä, jotka pukeutuvat näihin "hörhelöihin"
        Eikö jo riitä, että niin useat naiset pukevat lähes seksittömät ruskeat nailonit, isot pikkuhousut ,tavallset rintsikat ja leveän kellohameen... Jos haetaan nautintoa, joita jotkut naisetkin tekevät,on sexyllä pukeutumisella suuri merkitys!
        Äskeinen kirjoittaja on kuin tavalliset tylsät naiset! Arkinen pukeutuminen...yök!

        Itseni lailla tiedän monien pukeutuvan samalla tavoin....Kiiltävät nailonsukat, sukkanauhat,,läpikuultavat pitsi/satiini pikkuhousut,niukat rintaliivit, kapean röyhkeä minihame......ihanan sexyä !
        Eli ei mammamaisesti. Vaan naisellisesti.


      • Tuore TS
        sussex kirjoitti:

        Ääripään kamaa.....harvemmin kukan...
        Mihin perustuu tämä "fakta" tietosi?

        Minä ja tiedän todella useita miehiä, jotka pukeutuvat näihin "hörhelöihin"
        Eikö jo riitä, että niin useat naiset pukevat lähes seksittömät ruskeat nailonit, isot pikkuhousut ,tavallset rintsikat ja leveän kellohameen... Jos haetaan nautintoa, joita jotkut naisetkin tekevät,on sexyllä pukeutumisella suuri merkitys!
        Äskeinen kirjoittaja on kuin tavalliset tylsät naiset! Arkinen pukeutuminen...yök!

        Itseni lailla tiedän monien pukeutuvan samalla tavoin....Kiiltävät nailonsukat, sukkanauhat,,läpikuultavat pitsi/satiini pikkuhousut,niukat rintaliivit, kapean röyhkeä minihame......ihanan sexyä !
        Eli ei mammamaisesti. Vaan naisellisesti.

        Niin kyllähän röyhelöt ja pitsit ovat ihan kivoja käyttää, mutta nämä miehille tarkoitetut asut ei ainakaan minua kiinnosta.
        Itse pukeudun naisellisesti, mutta en provosoivasti (eli järkevästi). Haluan kulkea kadulla ja muuallakin rauhassa ilman mitään huutelemisia tai pahimmillaan hinnan kysymisiltä. Enkä halua olla silmätikkuna normaalissa elämässäni. Kyllä kiiltävät nailonsukat ja ehkäpä vielä minihameen alta vilkkuvat sukkanauhat pistävät rajusti silmään katuasuna. Kotioloissa (lukkojen takana) on sitten aivan eri asia. Kyllä minäkin pukeudun vapaammin kotona, mutta silloinkin järkeä käyttäen ja jos ovikello soi, voin sellaisenaan mennä avaamaan oven.


      • Elli
        sussex kirjoitti:

        Ääripään kamaa.....harvemmin kukan...
        Mihin perustuu tämä "fakta" tietosi?

        Minä ja tiedän todella useita miehiä, jotka pukeutuvat näihin "hörhelöihin"
        Eikö jo riitä, että niin useat naiset pukevat lähes seksittömät ruskeat nailonit, isot pikkuhousut ,tavallset rintsikat ja leveän kellohameen... Jos haetaan nautintoa, joita jotkut naisetkin tekevät,on sexyllä pukeutumisella suuri merkitys!
        Äskeinen kirjoittaja on kuin tavalliset tylsät naiset! Arkinen pukeutuminen...yök!

        Itseni lailla tiedän monien pukeutuvan samalla tavoin....Kiiltävät nailonsukat, sukkanauhat,,läpikuultavat pitsi/satiini pikkuhousut,niukat rintaliivit, kapean röyhkeä minihame......ihanan sexyä !
        Eli ei mammamaisesti. Vaan naisellisesti.

        Meniköhän sulta jotain ohi ymmärryksen??

        Pukeudut siis normaalioloissa tollasiin kakararöyhelövetimiin ja ne on mielestäs naisellisuuden symboli muutenkin kun fetissikamana??

        Kyllä noi tuo mieleen enemmän jonkun mamman olipa miten pikkutyttökamaa tahansa kun tavallinen, naisellinen naistenvaate, seksikkäät alusasut tai nailonit tai kapeat hameet ym..
        Nuo on kuitenkin aika karrikoituja stereotypioita fantasioista eikä mitään naisellisuuden ilmentymiä vai vedätkö tollaset konttoriin tai remonttihommiin päälles??

        Ääripään kamalla tarkotin kiihotusmielessä pukeutumista enkä arkipukeutumista,joka voi olla tyylikästä ja seksikästä hyvällä maulla.

        Kuka nainen pukee nykysin sen leveän kellohameen paitsi joku alotteleva tranu jonka naisihanne on Tyyne-täti Huittisista sota-ajalta ?

        Nautinnon hakemine..no joo.Enhän mä teilannut noita asuja vaan sanoin että ne on mautonta paskaa ja että tyyliäkin voi käyttää jos osaa. Menikö perille??

        Ja sit toi loppulista viestissäsi..no sehän on just sitä ihan tavallista naisellista pukeutumista mutta ei mun mielestä noi kakararöyhelöt mitään perinaisellisuutta edusta vaan just tanttamuotia..

        Puhuttiinkohan me edes samoista asuista??


      • Elli
        Elli kirjoitti:

        Meniköhän sulta jotain ohi ymmärryksen??

        Pukeudut siis normaalioloissa tollasiin kakararöyhelövetimiin ja ne on mielestäs naisellisuuden symboli muutenkin kun fetissikamana??

        Kyllä noi tuo mieleen enemmän jonkun mamman olipa miten pikkutyttökamaa tahansa kun tavallinen, naisellinen naistenvaate, seksikkäät alusasut tai nailonit tai kapeat hameet ym..
        Nuo on kuitenkin aika karrikoituja stereotypioita fantasioista eikä mitään naisellisuuden ilmentymiä vai vedätkö tollaset konttoriin tai remonttihommiin päälles??

        Ääripään kamalla tarkotin kiihotusmielessä pukeutumista enkä arkipukeutumista,joka voi olla tyylikästä ja seksikästä hyvällä maulla.

        Kuka nainen pukee nykysin sen leveän kellohameen paitsi joku alotteleva tranu jonka naisihanne on Tyyne-täti Huittisista sota-ajalta ?

        Nautinnon hakemine..no joo.Enhän mä teilannut noita asuja vaan sanoin että ne on mautonta paskaa ja että tyyliäkin voi käyttää jos osaa. Menikö perille??

        Ja sit toi loppulista viestissäsi..no sehän on just sitä ihan tavallista naisellista pukeutumista mutta ei mun mielestä noi kakararöyhelöt mitään perinaisellisuutta edusta vaan just tanttamuotia..

        Puhuttiinkohan me edes samoista asuista??

        ...viesti oli siis höpöhöpölle..


      • Yks' tiitti
        Melanie kirjoitti:

        Transvestismissakin on omat alalajinsa ja esim.fetisistiselle transvestiitille vaatteiden tuoma seksuaalinen mielihyvä on etusijalla.Sivuston hörhelöt on ilmeisesti tarkoitettu heille.
        Itse käytän aivan tavallisia vaatteita, paljon esim. paitapuseroita polven yläpuolelle ulottuvan hameen kanssa, tavallisia sukkiksia sukkanauhaliivien ja sukkien sijaan. Alusvaatteenikaan eivät ole mitään pitsihörhelöitä, vaan tavallisia kauniita alusvaatteita. Harvemmin tosin aivan peruspuuvillaisiakaan.
        Minulle seksuaalinen mielihyvä pukeutumisessa on toissijainen asia, pyrin vain ilmentämään persoonaani kokonaisvaltaisesti.

        Transvestismissakin on omat alalajinsa ja esim.fetisistiselle transvestiitille vaatteiden tuoma seksuaalinen mielihyvä on etusijalla.Sivuston hörhelöt on ilmeisesti tarkoitettu heille.

        Pienenä tarkennuksena: kansainvälisessä tautiluokituksessa on määritelty transvestisuus ja erikseen fetisismi, jonka alalajina on transvestinen fetisismi.
        Mikään ei tietenkään estä transvestiittia olemasta myös transvestinen fetisisti, mutta nämä ovat kaksi eri asiaa.

        Noita asuja ei markkinoitu kovinkaan naisellisin mannekiinein. Kuitenkin yleensä transvestiitti pyrkii olemaan naisellinen - ei siis mies naisten vaatteissa. Mielestäni mainoksien kohderyhmäksi on nimenomaan valittu sellaiset miehet, jotka tykkäävät pukeutua naisten (seksikkäisiin) asusteisiin.


      • Melanie
        Yks' tiitti kirjoitti:

        Transvestismissakin on omat alalajinsa ja esim.fetisistiselle transvestiitille vaatteiden tuoma seksuaalinen mielihyvä on etusijalla.Sivuston hörhelöt on ilmeisesti tarkoitettu heille.

        Pienenä tarkennuksena: kansainvälisessä tautiluokituksessa on määritelty transvestisuus ja erikseen fetisismi, jonka alalajina on transvestinen fetisismi.
        Mikään ei tietenkään estä transvestiittia olemasta myös transvestinen fetisisti, mutta nämä ovat kaksi eri asiaa.

        Noita asuja ei markkinoitu kovinkaan naisellisin mannekiinein. Kuitenkin yleensä transvestiitti pyrkii olemaan naisellinen - ei siis mies naisten vaatteissa. Mielestäni mainoksien kohderyhmäksi on nimenomaan valittu sellaiset miehet, jotka tykkäävät pukeutua naisten (seksikkäisiin) asusteisiin.

        Hyvä kun tarkensit. Olisi itsenikin pitänyt tarkistaa asia ensin eikä kirjoittaa pelkän muistikuvan varassa. "Faktaosion" jälkeinen ehdotelmani oli vain oma teoriani asujen kohderyhmästä; saatan olla myös väärässä.


      • nahksu
        Melanie kirjoitti:

        Transvestismissakin on omat alalajinsa ja esim.fetisistiselle transvestiitille vaatteiden tuoma seksuaalinen mielihyvä on etusijalla.Sivuston hörhelöt on ilmeisesti tarkoitettu heille.
        Itse käytän aivan tavallisia vaatteita, paljon esim. paitapuseroita polven yläpuolelle ulottuvan hameen kanssa, tavallisia sukkiksia sukkanauhaliivien ja sukkien sijaan. Alusvaatteenikaan eivät ole mitään pitsihörhelöitä, vaan tavallisia kauniita alusvaatteita. Harvemmin tosin aivan peruspuuvillaisiakaan.
        Minulle seksuaalinen mielihyvä pukeutumisessa on toissijainen asia, pyrin vain ilmentämään persoonaani kokonaisvaltaisesti.

        Eipä miulla Melanien kirjoittamaan juuri lisättävää ole, niin samankaltaisia ovat omatkin ajatukseni tästä asiasta.

        Noista hörhelöjutuista nyt ehkä sitten sen verran, että siinä varmaan vaan on kyse eräänlaisesta "Seiska"-ilmiöstä (tms). Eli mitä oudompia juttuja harrastetaan sitä suuremman julkisuuden ne saavat, ja nyt tuollainen miespuolisten henkilöinen harrastama naistenvaatefetissi sattuu vaan olemaan sellaista. Valitettavasti vaan sitten yleinen käsitys muovautuu sen mukaan, kun juurikaan muuta asiallista tietoa ei ole saatavilla.

        Sitä en kiellä, etteikö tuollaisten, fetissinä asiaan suhtautuvien, osuus koko transvestiittiväestä olisi enemmistö. Ainakin ovat enemmän esillä (mm. juuri edellä mainitsemistani syistä), toisaalta kuvittelisin aika monella tuohon fetissiin olennaisena osana liittyvän myös ihan selkeän tarpeen päästä esille julkisuuteen, vaikkakin anonyymina.

        Tällainen "tavallinen" tiitti vuorostaan ei koe halua tulla mitenkään erityisesti esille vaan sulautua muuhun joukkoon ihan "tavallisena" naisena, sen kummemmin sieltä erottumatta.

        Nämä nyt vain omia mietteitäni, transvestisuudesta ja itsestäni ja niiden välisestä suhteesta.


      • Yksinäinen
        Jarkkis. kirjoitti:

        Jos tarkoitat noita Sissy-asuja, niin niitä harrastavat myös naiset. Fetissinä on olla korostetun pikkutyttömäinen tai eräänlainen elävä nukke. Yksi variaatio on olla elävä barbie nukke..korostetun muovinen jne.

        Valitettavasti olen hukannut erään Sissy naisen sivun osoitteen jossa oli kuvia kymmenistä asuista joita hän oli itselleen valmistanut...myös muita naisia netistä löytyy...osoitteet vain hukkuivat minulta kun päivitin selaimen :(
        En nyt löytänyt kuin tämän...
        http://www.geocities.com/WestHollywood/Park/5036/

        Yksi naisten suosima (varsinkin Japanissa) variaatio Sissy-tyylistä on Gothic-lolita, missä haetaan myös pikkutyttö tai elävänukke tyyliä.

        Tämä on todella hieno sivusto...
        http://www.blue-period.fsnet.co.uk/egl.html

        http://www.gothic-lolita.com/

        Kiitos Ihanista Gothic-lolita linkeistä :) Oon etsiskellyt tollasii sivuja jo jonkoin aikaa. Kun itsekin tykkään pukeutua juuri samanlaisiin asuihin.


      • taru selene
        nahksu kirjoitti:

        Eipä miulla Melanien kirjoittamaan juuri lisättävää ole, niin samankaltaisia ovat omatkin ajatukseni tästä asiasta.

        Noista hörhelöjutuista nyt ehkä sitten sen verran, että siinä varmaan vaan on kyse eräänlaisesta "Seiska"-ilmiöstä (tms). Eli mitä oudompia juttuja harrastetaan sitä suuremman julkisuuden ne saavat, ja nyt tuollainen miespuolisten henkilöinen harrastama naistenvaatefetissi sattuu vaan olemaan sellaista. Valitettavasti vaan sitten yleinen käsitys muovautuu sen mukaan, kun juurikaan muuta asiallista tietoa ei ole saatavilla.

        Sitä en kiellä, etteikö tuollaisten, fetissinä asiaan suhtautuvien, osuus koko transvestiittiväestä olisi enemmistö. Ainakin ovat enemmän esillä (mm. juuri edellä mainitsemistani syistä), toisaalta kuvittelisin aika monella tuohon fetissiin olennaisena osana liittyvän myös ihan selkeän tarpeen päästä esille julkisuuteen, vaikkakin anonyymina.

        Tällainen "tavallinen" tiitti vuorostaan ei koe halua tulla mitenkään erityisesti esille vaan sulautua muuhun joukkoon ihan "tavallisena" naisena, sen kummemmin sieltä erottumatta.

        Nämä nyt vain omia mietteitäni, transvestisuudesta ja itsestäni ja niiden välisestä suhteesta.

        Itse koen suurta tyydytystä pukeutumalla tytöksi. Meikkaus, peruukin laitto ja itse pukeutuminen on osa tätä larppausta. Tulos on tosi mehevä brunette. Tykkään itsestäni Taruna ja jopa monet naiset ovat olleet sitä mieltä että näytän paremmalta kuin he. Tämä on irtiotto tavallisesta ja vaativasta miehen roolista. Ja mikä parasta, se on tosi hauskaa. Fetissismistä sen verran että sukkahousuihin verhotut ajellut sääret ihan oikeesti kiihottaa, vaikka ois omat. Ei täs mitää outoa ole mun mielestä. Terveisin Taru Selene.


      • taru selene
        Melanie kirjoitti:

        Transvestismissakin on omat alalajinsa ja esim.fetisistiselle transvestiitille vaatteiden tuoma seksuaalinen mielihyvä on etusijalla.Sivuston hörhelöt on ilmeisesti tarkoitettu heille.
        Itse käytän aivan tavallisia vaatteita, paljon esim. paitapuseroita polven yläpuolelle ulottuvan hameen kanssa, tavallisia sukkiksia sukkanauhaliivien ja sukkien sijaan. Alusvaatteenikaan eivät ole mitään pitsihörhelöitä, vaan tavallisia kauniita alusvaatteita. Harvemmin tosin aivan peruspuuvillaisiakaan.
        Minulle seksuaalinen mielihyvä pukeutumisessa on toissijainen asia, pyrin vain ilmentämään persoonaani kokonaisvaltaisesti.

        Olet varmasti suurinpiirtein kaltaiseni tytsy. Yleensä polven ylä tai alapuol farkkuhame ja loku siisti yleensä raidallinen paita. Sukkahousut toki vaikka ajelen sääreni säännöllisesti. peruukki pitkä brunee. Mutta niin luonnollinen kuin mahdollista. Ja kieltämättä tulos on miltei kiihottava vaikka sanoitkin ettei se ole tarpeen meille tyttöiliöille vai käsitinkö väärin? Ite tykkään itetsäni tällee, siinä syy miksi jatkan.


      • make.kemi

        mina kaytan aina kotona mustia kiiltavia sukkareit je b85 topattuja seksyja rintaliveja ja stilettikorkoja tiukkaa hametta ja vaimo tykkaa.en oo viela uskaltauunu kampan ulkopuolelle.rohkaskaa minua


    • vaatteista

      Malli kelpaisi kyllä ihan sellaisenaan...vai mitä ?

      Vaatteitta paras...hmmm....

      • Melanie

        Näin heterona sanoisin, ettei malli voisi vähempää kiinnostaa. Ei vaatteissa eikä ilman.


    • taru selene

      Omat vaatteeni ovat kirpparilta ostettu ja tiiän suurin piirtein jo kokoni. Naisten vaatteita ovatten ja hyvännäkösiä yleensä tapaa olla. Mul ei oo huono maku. Semmosista en oo kuullukkaa et miehil tehtäis naisten vaatteita. Pitää olla silmää ku lähtee shoppailee. En ole transvestiitti vaan transvestine. Se on vähä kun larppausta u know.

    • miesmies

      En laske itseäni transuksi, mutta yksin ollessani saatan pukeutua sukkahousuihin, hameeseen, lakata kyntenikin. Tätä en ole kenellekään kertonut, enkä kerro. Kaikki naiseni ovat olleet sitä mieltä, että olen erittäin miehekäs (nykyinenkin). Luulen, että osaltaan naisellisuuden puute vaikuttaa siihen, että pukeudun kotona hieman naiseksi. Koska hyvän suhteen aikan, asia ei tule ede mieleen.
      Mutta, kyllä voisin pukea nuo päälleni.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe