Meillä 11vuotias poika menetti kalansa eilen kun se kuoli. Poika ei aluks suostunut uskomaan kalaa kuolleeksi vaan heilutteli ja piteli sitä vedessä varmaan lähes tunnin ja yritti saada sen virkoomaan. En tiedä minne se lopulta sen kuolleen kalan laittoi mutta ei ainakaan wc pönttöön. Alkaako kuollut pieni akvaariokala haista jossain välissä? Poika siis väittää heittäneensä sen pönttöön mutta en usko koska wc:n vetäminen kyllä olisi kuulunut.
Lapsi menetti kalansa
Anonyymi
5
288
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en tiiä miks mutta nauroin tälle ihan sikana
- Anonyymi
Aika sairas oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika sairas oot
Mitä tuut itkee. Kyllä kaikki saa nauraa mille haluaa
- Anonyymi
Mikä ihmeen väittely palsta tämä on kun ei yhtään järkevää vastausta saa?!
- Anonyymi
Ei suomi 24:ssä oikein saa järkevää vastausta mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv707273Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan96147- 453986
- 203657
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353516Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h473387No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413283- 522959
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni32775- 422685