Kokonainen viikko ilman nettiä - voiko se olla mahdollista? VOI SE OLLA!! Olen siitä elävä esimerkki. Kiitos kaikille teille jotka minulle hyviä lomia toivotitte ja nyt kun noin kolme minuuttia sitten palasin takaisin kotiin aivan upealta laskettelulomalta, olen taas innolla missäs muualla kuin täällä netissä!!!
En katkassut jalkaani, enkä saanut aivotärskyä (mahtaisikohan näihin aivoihin sellaista tullakaan)) Joten hengissä ollaan!!!
Lueskelempa tuossa kohta mitä olette viikon aikana saaneet aikaiseksi. Kuinka kova "sota" on tällä rauhallisella 50 sivulla ollut!!!!
Terveiset ulkomaailmasta
11
791
Vastaukset
- n52
takaisin....=)
Tuliko vieroitusoireita?
Toivottavasti kaikki toiveesi menivät nappiin.
Tulin itse myös äsken uimasta ja eikun heti koneelle.
Apuaaaaa!!Tule kesä tai jokin äkkiä ennenkuin olen lopullisesti koukussa!!!! meille arjessa ahertaneille jotain erityisen mukavaa, hauskaa tai "jotain", mitä sinä matkallasi koit, näit, kuulit tai tallensit muilla aisteillasi ;))
- maron
arjessa ahertaneita raukkoja, pieni itkun tyrskähdys teille, jotka ette päässeet nauttimaan ihanista valkoisista rinteistä ja auringonpaisteesta, joka teki naamastani vielä entistä ryppyisemmän ja punaisemman.
Oikeastaan eka matka missä en pahemmin mokannut mitään. Jos ei oteta huomioon keilatessa pudonneita housuja, eikä tuolihissä pudonneita sauvoja. Joten kaikki meni ihan OK. Huomautan vielä kaikille selväksi että pudonneet housut olivat ns. lantiomallia, jotka kovassa kilvassa aivan yllättäin valahtivat polviin!!!! onneksi katsojia ei ollut pariakymmentä enempää, ja hekin nuoria koululaisia, joilla tuntui olevan erityisen hauskaa. Olen pitkään miettinyt miksi on ihmisiä joille aina sattuu jotakin mokausta tekevät he sitten mitä hyvänsä. Minä onneton yksilö kuulun heihin, mutta se hyvä puoli siinä on, että kaikkeen tottuu, eikä enää välitä kenenkään nauruista:-) Oma huumorintajuni kestää melkein mitä vain, mutta armaalla ukkokullallani on minun kanssani aina ollut kestämistä!
Kotiin tullessa 500 kilometriä vitosen lauluäänellä laulettua musiikkia, milloin CD ja milloin radion mukana saa kenen tahansa hermot kiristymään, ei ihme että miehelläni on verenpainetta!!!! Tämän päivän yritän olla hiljaa, siis yritän.
on kun tauti...joka tarttuu...vaikka välillä aikojakin pois olisi.....pakko palata...pakko nähdä.....uteliaisuuttaan...tiedonhaluisuuttaan...tokkopa...)))))
- sinitiainen
Mitäs koit, mitäs näit ? mitäs tunsit? Oliko aurinkoa, pakkasta,paleliko yöllä? Oliko seuraa ja mimmoista? Mimmoinen majoitus? Mimmoinen matka, km?
Eli siis koko matkan historiaa kaivataan "kehiin"!- maron
kyselet. No joo - koin aivan upean luonnon, vaikka lunta ei enää paljoa ollutkaan, rinteeseen sitä silti riitti hyvin, koin ystävällisiä ihmisiä, hauskaa nuorisoa (Vuokatin urheiluopistolla) hyvää ruokaa, paljon aurinkoa, perskuleen liukkaat rinteet ja pari nolompaa juttua, joista jo tuossa äsken kerroinkin, Seurana oma ukko, jonka hermot tällä kertaa kestivät yllättävän hyvin, upea mökki,josta näköala suoraan rinteeseen, 500 kilometriä persusta puuduttavaa matkaa, siis yhteensuuntaan.
Ja kaikista tärkein AIVAN RAITIS KUNTOILULOMA!
Nyt on kunto niin korkealla, että varmaan paras mennä hetkeksi lepäämään.
- pullukka
ihaana kun olet täällä taas...kaikki paikat(?) ehjänä..???
toi netti riippuvúus... meidän piti kanssa jäädä mökille, mutta lämmitys ei pelannut ja autostakin öljyt alko vuotaa, ja tultiinkin kotiin ennenaikojaan illalla..ja eikun heti kattoo tänne...TERVETULOA JOUKKOMME TAAS - viljamaria
kyllä sitä voi olla kokonaisen viikon ilman nettiä, vaikka itse en pysty sen vuoksi olemaan, että melkein joka päivä on hoidettava joku erääntyvä lasku verkkopankin kautta.
Voisin kyllä muuten olla avaamatta koko tietokonetta. Voisinkohan ? ; D
Kirjoitan tänne joskus jotain silloin kun olen yksin kotona ja ikävystynyt, enkä oikein osaa tarttua mihinkään hyödylliseen työhön, tai tehtävään.
Siksi ymmärrän erittäin hyvin, että yksinäiset ihmiset seurustelevat netissä tuntikausia päivässä ihmisten kanssa joita eivät tunne ja tuskin tulevat koskaan tapaamaakaan livenä.
Me olemme lähdössä mökille. Odotan miestä tulevaksi työpaikaltaan, missä hänen piti käydä hoitamassa joku asia vielä näin 'vapaapäivänäänkin.'
Huomenna tulemme kotiin ja saattaahan olla, että minullakin ilmenee kuitenkin jonkin asteista nettiriippuvuutta, sillä uskon kurkkaavani tänne keskustelupalstalle jossain vaiheessa illan aikana. - Jermu
eipä ole kummempia ollut viimeaikoina..Eikös se ollut, että alle 350 vastauksen päivä on tylsääääääääääääääää! Kjäh!
- maron
taas keksiä jotakin piristävää, joka saisi kaikki kirjoittajat villiintymään:) Vaikka työt odottaa, niin ettei paljon ehtisi netissä pyörimään. Kun oli viikon pois niin kaikki työt jäi rästiin - onkohan lomassa yleensäkään yhtään järkeä? Aina sen jälkeen on rättiväsynyt ja kamala työmäärä kasaantunut viereen:( Yäk olen allerginen työnteolle:-(
maron kirjoitti:
taas keksiä jotakin piristävää, joka saisi kaikki kirjoittajat villiintymään:) Vaikka työt odottaa, niin ettei paljon ehtisi netissä pyörimään. Kun oli viikon pois niin kaikki työt jäi rästiin - onkohan lomassa yleensäkään yhtään järkeä? Aina sen jälkeen on rättiväsynyt ja kamala työmäärä kasaantunut viereen:( Yäk olen allerginen työnteolle:-(
Kiitos raportista. Eikös vaan olekin ihanaa, että tässä iässä ei kai enää sellaisia kommelluksia kohtaakaan, jotka tuntuisivat aiheuttavan täydellisen kasvojen menetyksen.
Mehän tulemme vuosi vuodelta suvaitsevammiksi, ainakin/myös itseämme kohtaan.
Muista ottaa loman jälkeiset päivät rauhallisesti, ettet "toipuisi" liian nopeasti.
Aurinkoa arkeenkin. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825117Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813656Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers73375SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun343093SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt612977SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1042266Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292127Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan752105Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059