1.9TDI millaiset vastukset vesitilaan?

Anonyymi

Sähkö 12v vastuksia mutta maillaisa ja mihin kohtaan ne on parasta sijoittaa? Auto ei lämpene ja itse auto on kunnossa koska tarkistettu korjaamolla mm termostaatin vaihdon yhteydessä. Auto vain on niin kylmä. Lisärasitus moottorille laturin kuormittaessa on vain tervetullutta joka muuttuu moottorin lämmöksi myös. Veikeästi autosähköpajalla kun oli volkari niin näki miten millisekunnit luisääntyi pienestäkin lisä kuormasta kun esim muutti puhallin nopeutta yhdenkin portaan niin millisekunnit suuttimille seurasi mukana pidentäen tai lyhentäen suihkutus aikaa ja korvalla ei huomannut mitään moottorin käynnistä. No se oli ohi aiheen osittain mutta itse vesivastukset auttaa l'ämpenemään kahdella tapaa jäähdytysvettä,kuormiitamalla moottoria ja itse vastuksen wattitehona. Mitään puhallin kanavien vastuksia ei ole eikä tule sillä myös moottorin pitää olla saksalaisen insinöörin tarkoittamissa rajoissa mahdollisimman äkkiä. Laturi pitää vaihtaa tuon tyyliseksi https://www.autoviihde.com/gen320a-custom3.html

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Webasto tai vastaava.

      • Anonyymi

        Pätkä ajoa joten webaston käyttö ei ole oikein toimivaa akku ongelmineen yms.
        Autossa on kyllä webasto ja vähällä käytöllä koroastan pakollisen auton käytön vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätkä ajoa joten webaston käyttö ei ole oikein toimivaa akku ongelmineen yms.
        Autossa on kyllä webasto ja vähällä käytöllä koroastan pakollisen auton käytön vuoksi.

        Meinaatko jotta Webasto kuluttaa enemmän akkua, kuin moottorin lämmittäminen sähkövastuksilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätkä ajoa joten webaston käyttö ei ole oikein toimivaa akku ongelmineen yms.
        Autossa on kyllä webasto ja vähällä käytöllä koroastan pakollisen auton käytön vuoksi.

        käytä webastoa vain 15 min ilman puhallusta että kuuma moottori on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko jotta Webasto kuluttaa enemmän akkua, kuin moottorin lämmittäminen sähkövastuksilla?

        Sähkövastukset on päällä vain kun auto on käynnissä. Webasto on uusittu jo kaksi kertaa ja akkuja monta. Webaston pitäisi pyöriä koko ajan että kestää on huoltomiesten lausunto. Lyhyet käytöt hajottaa sen on huoltomiesten tuomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käytä webastoa vain 15 min ilman puhallusta että kuuma moottori on

        Sitäkin on tehty mutta ei ne kestä. Venäläinen binar” webasto”saattaa olla seuraava testiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkövastukset on päällä vain kun auto on käynnissä. Webasto on uusittu jo kaksi kertaa ja akkuja monta. Webaston pitäisi pyöriä koko ajan että kestää on huoltomiesten lausunto. Lyhyet käytöt hajottaa sen on huoltomiesten tuomio.

        Ai ne myy sulle aina uuden Webaston, kun vanha toimisi putsaamalla karstat palokammios


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne myy sulle aina uuden Webaston, kun vanha toimisi putsaamalla karstat palokammios

        Minulla Webasto teki lakon. Huollossa laittoivat vaan piuhat kiinni ja kun lämmittimen kyljessä oleva "musta laatikko" ei vastannut, homma jäi siihen ja tarjosivat vaan uutta lämmitintä. Arvaa laitettiinko vanhaan autoon, ei kannata.


    • Anonyymi

      webasto kallis mutta oikein käytettynä kestää melko hyvin

      ei se muulla lämpiää ikinä

      ja jokin Binar on halvempi ratkaisu

      • Anonyymi

        Oikein,kestävät jos on pitkää käyttöä mutta semmoista ei ole mahdollista tehdä.


    • Anonyymi

      Kunnon laturilla sais toitsukka akut ladattua tyhjäkäynnillä?

      • Anonyymi

        Toitsukka? Mikä ? Toyota? Auto on tdi vw se kylmä. Tyhjäkäyntiä ei voi pitää kun auto ei ole enää ruudussa kun palaa autolle ja nyky viherpiipertäjät raaputtaisi ties mitä autoon ja some raivoaisi diesel tyhjäkäyntiautosta kuvien videoiden välityksellä.


    • Anonyymi

      Tilasin ajan huoltomiehelle joka selvittää onko jo jopa valmiita paikkoja vag vastuksille kun semmoisia noissa joissain on. Lopettelen tämän kirjoittelun nyt tästä jääkaappi pakastimesta vag tdi. Koettakaa nauttia lämpöisistä autoistanne se kun on vasta sitten ymmärryksen paikka kun totuus paljastuu kun auto on iki kylmä ellei pääse motarille silloin kyllä lämpöä pukkaa ja se on harvoin tarjolla. No traileri koukussa auttaa aina joskus lämpöjen nousuun normaaliin. Loppu minun osalta.

    • Anonyymi

      kokeilin kesäkelillä lihalientä puolet dieselin sekaan ja hyvin tuntui sopivan

      vain vähän matalampi ääni oli

    • Anonyymi

      Sähkövastuksilla ei ole mitään käytännön vaikutusta, ennekuin tehoa on useampi kilowatti ja sellaista tehoa ei laturista saa.

      • Anonyymi

        Kilowatteja! Pöh, verkkosähköllä käytettävä vesitilan lämmitin on yleensä n. 500 W.


    • Anonyymi

      Laita Harvian kiuas peräkonttiin ja tulet uuniin

      Harakka se autoilun keksi ja pörssihommat

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe