Mitä tehdä kun narsisti haluaa vaihtaa puheenaihetta?

Anonyymi

Eli, mitä teette, kun pitäisi puhua asioista "aikuisten oikeesti" mutta narsistille se osuu "liian arkaan paikkaan"?

Miten ratkaisette tilanteen?

12

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sillä arkaa paikkaa olekaan himos seksiä ei voi harrastaa.

• Anonyymi

Se ei ole mitenkään mahdollista! Narsisti ei keskustele mistään selvittämättömistä asioista "oikeasti", vaan sivuuttaa ne aivan kuin niitä ei olisi. Ne jäävät hämmentämään toisen osapuolen mieltä ikuisiksi ajoiksi.

• Anonyymi

Pitäisiköhän sen toisenkin osapuolen antaa niiden asioiden olla. Parempi on jatkaa omaa elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisiköhän sen toisenkin osapuolen antaa niiden asioiden olla. Parempi on jatkaa omaa elämää.

Ihmisen mieli on sellainen, että selvittämättömät asiat jäävät vaivaamaan ja kun pakosti , tahtomattaan , joutuu toisinaan, vaikkapa perhesyistä olemaan tekemisissä, niin helposti triggeröityy, mikä taas aiheuttaa monenlaisia ei toivottuja tunnetiloja. Normaalien ihmisten kanssa asiat useimmiten saadaan selvitettyä ja sovittua ja sillä tavoin ikäänkuin pois päiväjärjestyksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen mieli on sellainen, että selvittämättömät asiat jäävät vaivaamaan ja kun pakosti , tahtomattaan , joutuu toisinaan, vaikkapa perhesyistä olemaan tekemisissä, niin helposti triggeröityy, mikä taas aiheuttaa monenlaisia ei toivottuja tunnetiloja. Normaalien ihmisten kanssa asiat useimmiten saadaan selvitettyä ja sovittua ja sillä tavoin ikäänkuin pois päiväjärjestyksestä.

joo

popioii

• Anonyymi

Juuri näin tapahtuu

ppiiuiu

• Anonyymi

siis näin juuri tapahtuu

poiiuiuiu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis näin juuri tapahtuu

poiiuiuiu

se on ehkä heidän tapa saada toisen mieli ja ajatusenergia juuttumaan itseensä...kun mielen on pakkojäädä askartelemaan heihin kun kaikki jää epäselväksi...

ppiuuuu

• Anonyymi

Aina narsistit puhuu eri asiasrta kuin mistä heille puhuu

ppoii

• Anonyymi

1. Kimmastutaan 2. Riemastutaan 3. Vihastutaan 4. Poetaan syvää vihaa ja äärimmäisen vihaisia syyttäviä ajatuksia 5. Kirjoitetaan foorumille 6. Koetaan helpotusta päätä pakottavaan tunteeseen 7. Vietetään taas yhteistä aikaa sen henkilön kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Jotkut teistä tuntee tän kuvion. Mut en yritä sanoa että vika olisi vain teissä. Mutta tietdostakaa että on teissäkin vikaa.

• Anonyymi

siis joo mä taas juttelen äidin kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut,
        Mutta mä en koe syvää vihaa siis missään vaiheessa tai mitään semmosta.
        Mä oon aina ollut vaan ilmiöiden tutkija,. En suhtaudu löytöihini välttämättä kauheen tunteellisesti. Mä vaan toteen että joku on narsistinen jos musta vaikuttaa siltä ja se on siinä, ei mulla ala siitä mitään vihakampanjoita tai mitään kauheita tunneprosesseja ittelläni.

poiuuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis joo mä taas juttelen äidin kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut,
        Mutta mä en koe syvää vihaa siis missään vaiheessa tai mitään semmosta.
        Mä oon aina ollut vaan ilmiöiden tutkija,. En suhtaudu löytöihini välttämättä kauheen tunteellisesti. Mä vaan toteen että joku on narsistinen jos musta vaikuttaa siltä ja se on siinä, ei mulla ala siitä mitään vihakampanjoita tai mitään kauheita tunneprosesseja ittelläni.

poiuuuuu

Mä koen etytä mun tehtävä on lähinnä havaita ja analysoida, ei esittää mitään kauheen tunteenomaisia mielipiteitä.

ppoiiuuuu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3908
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1334
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1276
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1146
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      991
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      921
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      878
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      861
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      861
    Aihe