Eli, mitä teette, kun pitäisi puhua asioista "aikuisten oikeesti" mutta narsistille se osuu "liian arkaan paikkaan"?
Miten ratkaisette tilanteen?
Mitä tehdä kun narsisti haluaa vaihtaa puheenaihetta?
12
760
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sillä arkaa paikkaa olekaan himos seksiä ei voi harrastaa.
- Anonyymi
Se ei ole mitenkään mahdollista! Narsisti ei keskustele mistään selvittämättömistä asioista "oikeasti", vaan sivuuttaa ne aivan kuin niitä ei olisi. Ne jäävät hämmentämään toisen osapuolen mieltä ikuisiksi ajoiksi.
- Anonyymi
Pitäisiköhän sen toisenkin osapuolen antaa niiden asioiden olla. Parempi on jatkaa omaa elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän sen toisenkin osapuolen antaa niiden asioiden olla. Parempi on jatkaa omaa elämää.
Ihmisen mieli on sellainen, että selvittämättömät asiat jäävät vaivaamaan ja kun pakosti , tahtomattaan , joutuu toisinaan, vaikkapa perhesyistä olemaan tekemisissä, niin helposti triggeröityy, mikä taas aiheuttaa monenlaisia ei toivottuja tunnetiloja. Normaalien ihmisten kanssa asiat useimmiten saadaan selvitettyä ja sovittua ja sillä tavoin ikäänkuin pois päiväjärjestyksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen mieli on sellainen, että selvittämättömät asiat jäävät vaivaamaan ja kun pakosti , tahtomattaan , joutuu toisinaan, vaikkapa perhesyistä olemaan tekemisissä, niin helposti triggeröityy, mikä taas aiheuttaa monenlaisia ei toivottuja tunnetiloja. Normaalien ihmisten kanssa asiat useimmiten saadaan selvitettyä ja sovittua ja sillä tavoin ikäänkuin pois päiväjärjestyksestä.
joo
popioii - Anonyymi
Juuri näin tapahtuu
ppiiuiu - Anonyymi
siis näin juuri tapahtuu
poiiuiuiu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis näin juuri tapahtuu
poiiuiuiuse on ehkä heidän tapa saada toisen mieli ja ajatusenergia juuttumaan itseensä...kun mielen on pakkojäädä askartelemaan heihin kun kaikki jää epäselväksi...
ppiuuuu
- Anonyymi
Aina narsistit puhuu eri asiasrta kuin mistä heille puhuu
ppoii - Anonyymi
1. Kimmastutaan 2. Riemastutaan 3. Vihastutaan 4. Poetaan syvää vihaa ja äärimmäisen vihaisia syyttäviä ajatuksia 5. Kirjoitetaan foorumille 6. Koetaan helpotusta päätä pakottavaan tunteeseen 7. Vietetään taas yhteistä aikaa sen henkilön kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Jotkut teistä tuntee tän kuvion. Mut en yritä sanoa että vika olisi vain teissä. Mutta tietdostakaa että on teissäkin vikaa.- Anonyymi
siis joo mä taas juttelen äidin kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut,
Mutta mä en koe syvää vihaa siis missään vaiheessa tai mitään semmosta.
Mä oon aina ollut vaan ilmiöiden tutkija,. En suhtaudu löytöihini välttämättä kauheen tunteellisesti. Mä vaan toteen että joku on narsistinen jos musta vaikuttaa siltä ja se on siinä, ei mulla ala siitä mitään vihakampanjoita tai mitään kauheita tunneprosesseja ittelläni.
poiuuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis joo mä taas juttelen äidin kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut,
Mutta mä en koe syvää vihaa siis missään vaiheessa tai mitään semmosta.
Mä oon aina ollut vaan ilmiöiden tutkija,. En suhtaudu löytöihini välttämättä kauheen tunteellisesti. Mä vaan toteen että joku on narsistinen jos musta vaikuttaa siltä ja se on siinä, ei mulla ala siitä mitään vihakampanjoita tai mitään kauheita tunneprosesseja ittelläni.
poiuuuuuMä koen etytä mun tehtävä on lähinnä havaita ja analysoida, ei esittää mitään kauheen tunteenomaisia mielipiteitä.
ppoiiuuuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768