Mitä tehdä kun narsisti haluaa vaihtaa puheenaihetta?

Anonyymi

Eli, mitä teette, kun pitäisi puhua asioista "aikuisten oikeesti" mutta narsistille se osuu "liian arkaan paikkaan"?

Miten ratkaisette tilanteen?

12

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sillä arkaa paikkaa olekaan himos seksiä ei voi harrastaa.

    • Anonyymi

      Se ei ole mitenkään mahdollista! Narsisti ei keskustele mistään selvittämättömistä asioista "oikeasti", vaan sivuuttaa ne aivan kuin niitä ei olisi. Ne jäävät hämmentämään toisen osapuolen mieltä ikuisiksi ajoiksi.

      • Anonyymi

        Pitäisiköhän sen toisenkin osapuolen antaa niiden asioiden olla. Parempi on jatkaa omaa elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisiköhän sen toisenkin osapuolen antaa niiden asioiden olla. Parempi on jatkaa omaa elämää.

        Ihmisen mieli on sellainen, että selvittämättömät asiat jäävät vaivaamaan ja kun pakosti , tahtomattaan , joutuu toisinaan, vaikkapa perhesyistä olemaan tekemisissä, niin helposti triggeröityy, mikä taas aiheuttaa monenlaisia ei toivottuja tunnetiloja. Normaalien ihmisten kanssa asiat useimmiten saadaan selvitettyä ja sovittua ja sillä tavoin ikäänkuin pois päiväjärjestyksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen mieli on sellainen, että selvittämättömät asiat jäävät vaivaamaan ja kun pakosti , tahtomattaan , joutuu toisinaan, vaikkapa perhesyistä olemaan tekemisissä, niin helposti triggeröityy, mikä taas aiheuttaa monenlaisia ei toivottuja tunnetiloja. Normaalien ihmisten kanssa asiat useimmiten saadaan selvitettyä ja sovittua ja sillä tavoin ikäänkuin pois päiväjärjestyksestä.

        joo


        popioii


      • Anonyymi

        Juuri näin tapahtuu


        ppiiuiu


      • Anonyymi

        siis näin juuri tapahtuu

        poiiuiuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis näin juuri tapahtuu

        poiiuiuiu

        se on ehkä heidän tapa saada toisen mieli ja ajatusenergia juuttumaan itseensä...kun mielen on pakkojäädä askartelemaan heihin kun kaikki jää epäselväksi...


        ppiuuuu


    • Anonyymi

      Aina narsistit puhuu eri asiasrta kuin mistä heille puhuu


      ppoii

    • Anonyymi

      1. Kimmastutaan 2. Riemastutaan 3. Vihastutaan 4. Poetaan syvää vihaa ja äärimmäisen vihaisia syyttäviä ajatuksia 5. Kirjoitetaan foorumille 6. Koetaan helpotusta päätä pakottavaan tunteeseen 7. Vietetään taas yhteistä aikaa sen henkilön kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut.

      Jotkut teistä tuntee tän kuvion. Mut en yritä sanoa että vika olisi vain teissä. Mutta tietdostakaa että on teissäkin vikaa.

      • Anonyymi

        siis joo mä taas juttelen äidin kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut,
        Mutta mä en koe syvää vihaa siis missään vaiheessa tai mitään semmosta.
        Mä oon aina ollut vaan ilmiöiden tutkija,. En suhtaudu löytöihini välttämättä kauheen tunteellisesti. Mä vaan toteen että joku on narsistinen jos musta vaikuttaa siltä ja se on siinä, ei mulla ala siitä mitään vihakampanjoita tai mitään kauheita tunneprosesseja ittelläni.


        poiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis joo mä taas juttelen äidin kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut,
        Mutta mä en koe syvää vihaa siis missään vaiheessa tai mitään semmosta.
        Mä oon aina ollut vaan ilmiöiden tutkija,. En suhtaudu löytöihini välttämättä kauheen tunteellisesti. Mä vaan toteen että joku on narsistinen jos musta vaikuttaa siltä ja se on siinä, ei mulla ala siitä mitään vihakampanjoita tai mitään kauheita tunneprosesseja ittelläni.


        poiuuuuu

        Mä koen etytä mun tehtävä on lähinnä havaita ja analysoida, ei esittää mitään kauheen tunteenomaisia mielipiteitä.


        ppoiiuuuu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe