Mitä tehdä kun narsisti haluaa vaihtaa puheenaihetta?

Anonyymi

Eli, mitä teette, kun pitäisi puhua asioista "aikuisten oikeesti" mutta narsistille se osuu "liian arkaan paikkaan"?

Miten ratkaisette tilanteen?

12

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sillä arkaa paikkaa olekaan himos seksiä ei voi harrastaa.

• Anonyymi

Se ei ole mitenkään mahdollista! Narsisti ei keskustele mistään selvittämättömistä asioista "oikeasti", vaan sivuuttaa ne aivan kuin niitä ei olisi. Ne jäävät hämmentämään toisen osapuolen mieltä ikuisiksi ajoiksi.

• Anonyymi

Pitäisiköhän sen toisenkin osapuolen antaa niiden asioiden olla. Parempi on jatkaa omaa elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisiköhän sen toisenkin osapuolen antaa niiden asioiden olla. Parempi on jatkaa omaa elämää.

Ihmisen mieli on sellainen, että selvittämättömät asiat jäävät vaivaamaan ja kun pakosti , tahtomattaan , joutuu toisinaan, vaikkapa perhesyistä olemaan tekemisissä, niin helposti triggeröityy, mikä taas aiheuttaa monenlaisia ei toivottuja tunnetiloja. Normaalien ihmisten kanssa asiat useimmiten saadaan selvitettyä ja sovittua ja sillä tavoin ikäänkuin pois päiväjärjestyksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen mieli on sellainen, että selvittämättömät asiat jäävät vaivaamaan ja kun pakosti , tahtomattaan , joutuu toisinaan, vaikkapa perhesyistä olemaan tekemisissä, niin helposti triggeröityy, mikä taas aiheuttaa monenlaisia ei toivottuja tunnetiloja. Normaalien ihmisten kanssa asiat useimmiten saadaan selvitettyä ja sovittua ja sillä tavoin ikäänkuin pois päiväjärjestyksestä.

joo

popioii

• Anonyymi

Juuri näin tapahtuu

ppiiuiu

• Anonyymi

siis näin juuri tapahtuu

poiiuiuiu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis näin juuri tapahtuu

poiiuiuiu

se on ehkä heidän tapa saada toisen mieli ja ajatusenergia juuttumaan itseensä...kun mielen on pakkojäädä askartelemaan heihin kun kaikki jää epäselväksi...

ppiuuuu

• Anonyymi

Aina narsistit puhuu eri asiasrta kuin mistä heille puhuu

ppoii

• Anonyymi

1. Kimmastutaan 2. Riemastutaan 3. Vihastutaan 4. Poetaan syvää vihaa ja äärimmäisen vihaisia syyttäviä ajatuksia 5. Kirjoitetaan foorumille 6. Koetaan helpotusta päätä pakottavaan tunteeseen 7. Vietetään taas yhteistä aikaa sen henkilön kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Jotkut teistä tuntee tän kuvion. Mut en yritä sanoa että vika olisi vain teissä. Mutta tietdostakaa että on teissäkin vikaa.

• Anonyymi

siis joo mä taas juttelen äidin kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut,
        Mutta mä en koe syvää vihaa siis missään vaiheessa tai mitään semmosta.
        Mä oon aina ollut vaan ilmiöiden tutkija,. En suhtaudu löytöihini välttämättä kauheen tunteellisesti. Mä vaan toteen että joku on narsistinen jos musta vaikuttaa siltä ja se on siinä, ei mulla ala siitä mitään vihakampanjoita tai mitään kauheita tunneprosesseja ittelläni.

poiuuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis joo mä taas juttelen äidin kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut,
        Mutta mä en koe syvää vihaa siis missään vaiheessa tai mitään semmosta.
        Mä oon aina ollut vaan ilmiöiden tutkija,. En suhtaudu löytöihini välttämättä kauheen tunteellisesti. Mä vaan toteen että joku on narsistinen jos musta vaikuttaa siltä ja se on siinä, ei mulla ala siitä mitään vihakampanjoita tai mitään kauheita tunneprosesseja ittelläni.

poiuuuuu

Mä koen etytä mun tehtävä on lähinnä havaita ja analysoida, ei esittää mitään kauheen tunteenomaisia mielipiteitä.

ppoiiuuuu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4473
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3228
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2894
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      117
      2697
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2549
    6. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      16
      2540
    7. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2487
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2285
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2075
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1727
    Aihe