Sähkönsiirto ja sen hinta

Anonyymi

Täällä Kiteellä ainakin saa maksaa aivan tarpeeksi sähköstä ja etenkin sen siirrosta, meillä omakotitalon sähkölasku Helmikuulta 455€,eipä työtöntä paljon naurata kun puolet Liitonpäivärahasta menee PKS:lle. Pitää varmaan ruveta Romaaniksi niin saa kaiken mitä tarvitsee ilman työn tekemistä! %

9

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onkohan aloittajalla muitakin murheita?

• Anonyymi

Etkö muuta keksi, kuin ilkkua jokaista aloitusta.

• Siirrolle ei mitään voi, mutta sähkö ainakin kannattaa kilpailuttaa. Kilpailuttamalla tuosta leikkasi 50-100 euroa.

• Anonyymi

Mistä tiedä aloittajan energian hinnan? Ne hinnat ovat niin tasaisia ettei niillä paljon säästä. Siirtohintaahan ei voi kilpailuttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedä aloittajan energian hinnan? Ne hinnat ovat niin tasaisia ettei niillä paljon säästä. Siirtohintaahan ei voi kilpailuttaa.

On kahdenlaisia ihmisiä. Toiset valittavat että ei voi säästää koska siirtomaksut. Toiset vaihtavat sopimusta ja säästävät. Esimerkiksi Helenillä perushinta on 6,99 c/kWh ja 3,84 €/kk. Minä otin vuoden määräaikaisen ilman perusmaksua hintaan 4,38 c/kWh. Siis jokaiselta kilowattitunnilta säästää 2,61 senttiä tai n. 20%. Pienellä koulutuksella säästö suhteellisesti on vielä suurempi.

• okaro kirjoitti:

On kahdenlaisia ihmisiä. Toiset valittavat että ei voi säästää koska siirtomaksut. Toiset vaihtavat sopimusta ja säästävät. Esimerkiksi Helenillä perushinta on 6,99 c/kWh ja 3,84 €/kk. Minä otin vuoden määräaikaisen ilman perusmaksua hintaan 4,38 c/kWh. Siis jokaiselta kilowattitunnilta säästää 2,61 senttiä tai n. 20%. Pienellä koulutuksella säästö suhteellisesti on vielä suurempi.

Esimerkiksi helmikuun lasku minulla oli 15,85 €. Perushinnalla se olisi 22,09 €. Ei tämä maailmoja kaada, mutta säästöä sekin on.

• Anonyymi

Sekin säästö hupenee tänne Suomi24:lle kirjoitellessasi !

• Anonyymi

Millä lailla?

• Anonyymi

Sähkönsiirtomaksut pitää laittaa helsinkiläisten maksettaviksi ihan vaan siksi kun en itte viitti niitä maksaa. Persut ovat samaa mieltä näin kunnallisvaalien alla jotta saavat kaapattua Kepulandian äänet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe