Täällä Kiteellä ainakin saa maksaa aivan tarpeeksi sähköstä ja etenkin sen siirrosta, meillä omakotitalon sähkölasku Helmikuulta 455€,eipä työtöntä paljon naurata kun puolet Liitonpäivärahasta menee PKS:lle. Pitää varmaan ruveta Romaaniksi niin saa kaiken mitä tarvitsee ilman työn tekemistä! %
Sähkönsiirto ja sen hinta
9
265
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan aloittajalla muitakin murheita?
- Anonyymi
Etkö muuta keksi, kuin ilkkua jokaista aloitusta.
Siirrolle ei mitään voi, mutta sähkö ainakin kannattaa kilpailuttaa. Kilpailuttamalla tuosta leikkasi 50-100 euroa.
- Anonyymi
Mistä tiedä aloittajan energian hinnan? Ne hinnat ovat niin tasaisia ettei niillä paljon säästä. Siirtohintaahan ei voi kilpailuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedä aloittajan energian hinnan? Ne hinnat ovat niin tasaisia ettei niillä paljon säästä. Siirtohintaahan ei voi kilpailuttaa.
On kahdenlaisia ihmisiä. Toiset valittavat että ei voi säästää koska siirtomaksut. Toiset vaihtavat sopimusta ja säästävät. Esimerkiksi Helenillä perushinta on 6,99 c/kWh ja 3,84 €/kk. Minä otin vuoden määräaikaisen ilman perusmaksua hintaan 4,38 c/kWh. Siis jokaiselta kilowattitunnilta säästää 2,61 senttiä tai n. 20%. Pienellä koulutuksella säästö suhteellisesti on vielä suurempi.
okaro kirjoitti:
On kahdenlaisia ihmisiä. Toiset valittavat että ei voi säästää koska siirtomaksut. Toiset vaihtavat sopimusta ja säästävät. Esimerkiksi Helenillä perushinta on 6,99 c/kWh ja 3,84 €/kk. Minä otin vuoden määräaikaisen ilman perusmaksua hintaan 4,38 c/kWh. Siis jokaiselta kilowattitunnilta säästää 2,61 senttiä tai n. 20%. Pienellä koulutuksella säästö suhteellisesti on vielä suurempi.
Esimerkiksi helmikuun lasku minulla oli 15,85 €. Perushinnalla se olisi 22,09 €. Ei tämä maailmoja kaada, mutta säästöä sekin on.
- Anonyymi
Sekin säästö hupenee tänne Suomi24:lle kirjoitellessasi !
- Anonyymi
Millä lailla?
- Anonyymi
Sähkönsiirtomaksut pitää laittaa helsinkiläisten maksettaviksi ihan vaan siksi kun en itte viitti niitä maksaa. Persut ovat samaa mieltä näin kunnallisvaalien alla jotta saavat kaapattua Kepulandian äänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419