Täällä Kiteellä ainakin saa maksaa aivan tarpeeksi sähköstä ja etenkin sen siirrosta, meillä omakotitalon sähkölasku Helmikuulta 455€,eipä työtöntä paljon naurata kun puolet Liitonpäivärahasta menee PKS:lle. Pitää varmaan ruveta Romaaniksi niin saa kaiken mitä tarvitsee ilman työn tekemistä! %
Sähkönsiirto ja sen hinta
9
126
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan aloittajalla muitakin murheita?
- Anonyymi
Etkö muuta keksi, kuin ilkkua jokaista aloitusta.
Siirrolle ei mitään voi, mutta sähkö ainakin kannattaa kilpailuttaa. Kilpailuttamalla tuosta leikkasi 50-100 euroa.
- Anonyymi
Mistä tiedä aloittajan energian hinnan? Ne hinnat ovat niin tasaisia ettei niillä paljon säästä. Siirtohintaahan ei voi kilpailuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedä aloittajan energian hinnan? Ne hinnat ovat niin tasaisia ettei niillä paljon säästä. Siirtohintaahan ei voi kilpailuttaa.
On kahdenlaisia ihmisiä. Toiset valittavat että ei voi säästää koska siirtomaksut. Toiset vaihtavat sopimusta ja säästävät. Esimerkiksi Helenillä perushinta on 6,99 c/kWh ja 3,84 €/kk. Minä otin vuoden määräaikaisen ilman perusmaksua hintaan 4,38 c/kWh. Siis jokaiselta kilowattitunnilta säästää 2,61 senttiä tai n. 20%. Pienellä koulutuksella säästö suhteellisesti on vielä suurempi.
okaro kirjoitti:
On kahdenlaisia ihmisiä. Toiset valittavat että ei voi säästää koska siirtomaksut. Toiset vaihtavat sopimusta ja säästävät. Esimerkiksi Helenillä perushinta on 6,99 c/kWh ja 3,84 €/kk. Minä otin vuoden määräaikaisen ilman perusmaksua hintaan 4,38 c/kWh. Siis jokaiselta kilowattitunnilta säästää 2,61 senttiä tai n. 20%. Pienellä koulutuksella säästö suhteellisesti on vielä suurempi.
Esimerkiksi helmikuun lasku minulla oli 15,85 €. Perushinnalla se olisi 22,09 €. Ei tämä maailmoja kaada, mutta säästöä sekin on.
- Anonyymi
Sekin säästö hupenee tänne Suomi24:lle kirjoitellessasi !
- Anonyymi
Millä lailla?
- Anonyymi
Sähkönsiirtomaksut pitää laittaa helsinkiläisten maksettaviksi ihan vaan siksi kun en itte viitti niitä maksaa. Persut ovat samaa mieltä näin kunnallisvaalien alla jotta saavat kaapattua Kepulandian äänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854788- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 351851
- 461803
- 271792
- 571704
- 181621
- 191617