että Himin herrat meinaa muuttaa jenkkeihin? en tiä onko totta,mutta näin kuulin...no eihän se mikään ihme ois...ku levy yhtiöki siältä,ja Bam yms...joskus aiemmin muistan ku Ville ainaki puhu jenkkeihin muutosta mutta sano sillo et ei aio muuttaa suomesta ku täällä on perhe ja frendit..kai sit mielipide muuttunut...terve menoo sit vaa,nähäänköhän ees enää legendaarista tavan uudenvuoden keikkaa....!
ootteko kuullu?
7
688
Vastaukset
- joo
Ei oo mihkään muuttamas... Levyn teon ajaks vaan. Äläkä pelottele tommosilla jutuilla!!!!!! (Mistäköhän sä oot tollasta kuullu?!?!? )
- Mie
Mie jo luulin et toi ois totta... Kamalaa olis ...
- HIM-´-Girl
Oon kans kuullu/lukenu lehist ett herra ois muuttamassa ny sit sinne :(.....
- His Infernal Majesty
Ei! se ei voi olla totta! Mistä oot lukenu sellasta?
- hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
His Infernal Majesty kirjoitti:
Ei! se ei voi olla totta! Mistä oot lukenu sellasta?
Muuttaa! Kyl ne muuttaa... Seiskas ainaki oli sellane 4-sivune haastattelu..
- HIM_FOREVER
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... kirjoitti:
Vain sen levynteon takii!! Näin ittekki ton haastattelun... Seiska vaan suurensi sitä juttua! EDELLEEN; MUUTTAVAT VAIN LEVYNTEON AJAKSI!!!
- GoneWithTheSin
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... kirjoitti:
No Seiska nyt on aina seiska..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848