HALUAN L A I H T U A !!!!

Anonyymi

12v tyttö, viime mittauksissa 55,4kg ja 160cm. oon yrittäny laihduttaa elokuusta asti mutta sit aina välillä en vaan enään jaksanut yrittää.. olin sit joskus marras-tammikuun välillä laihtunut kivat 1kg ja sit vielä parin viikon päästä 0,5kg ( ja olin syöny joka päivä sinä viikkona herkkuja)
noh sit mulla vaan lähti motivaatio ja luulin että vaikka söisin herkkuja niin laihtuisin.. seuraavalla punnituksella painoin jo sen 55,4kg, mutta jatkoin samaan malliin eli söin varmaan joka päivä 1600-2500 kaloria... nyt joku viikko-pari viikkoo sit tajusin et nyt oikeesti pitää loppuu tällänen hirvee syöminen ja sit kivasti vielä kylkeen mun luokkalainen haukku mua läskiks ja kaikkee.. oon nyt viime torstaista lähtie syödä 300-1050 kaloria, ja se on melkein onnistunut.. viime la söin kuitenkin taas joku 1700kcal ja sit tän viikon ma söin n. 1500 ja tänään taas sen 2000kcal.. JUST KUN HUOMASIN ET OON ALKANU LAIHTUU.... ja mua ahistaa ihan vitusti ja kaikkee.. ja oon tänää kävelly kuitenki vaan pelkästään (6,1km) ja yritin mennä juoksee mut en uskaltanu ku siel oli nii pimeetä et juu just ja just 0,4kilsaa juoksin tuskin ees sitäkään..

6

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja mul on kyl kai ens tiistaina tai joskus ens viikolla taas punnitus ja sellaset et jos nyt söisin parina päivänä joku alle 500kcal ja kuluttaisin 500-700kcal .. auttaiskoha se enää mitään..
      ja koulussakin mun kaverit melkein pakottaa mut syömään..

    • Anonyymi

      Se on yksinkertaista. Syö esim. 1/3 osan vähemmän joka aterialla ja jättää herkutteluja vähemmälle. Ei lihavuus tule muusta kun ylisyönnistä. Mulla on sama ja aion vaan syödä vähemmän niin se hoituu itsestään sitten se laihtuminen.

    • Anonyymi

      Olet ihan normaalipainoinen ja tosi nuori vielä. Ei pitäisi laihdutella.

    • Anonyymi

      Itse syön vaan 3 kertaa päivässä, ja joskus vähemmän

    • Anonyymi

      Kun lyllersit vastaani tämän kuun aikana, olit kyllä 80v. reilusti ylipainoinen pappa.
      Nuorrutko kun trollaat olevasi koulutyttö? Huvinsa kullakin.

    • Anonyymi

      en tiedä oletko jo sairastunut syömishäiriöön mutta i feel u mulla oli ihan sama juttu skidin eli halusin laihtua kaikki sanoi (mua läskiksi en ees ollut ne oli vaan kiusaajia) mutta nyt vähän vanhempana sairastuin syömishäiriöön mikä on muuten addiktio :D ja nyt repsahdin taas tänään ja törmäsin tähän sun palstaan sen takia toivon että tästä on oikeesti jeesii mutta MITEN OIKEASTI LAIHTUA: älä rajoita syömistä for love of god jos syöt alle 1000kcal niin sitten sä vaan näytät laihaläskiltä vaikka oisit alipainoinen okei, syö terveellisesti ja löydä mikä toimii sulle mulle ielle toimii paljon proteiinia ja kuitua ja omg kun on niitä natural skinny ihmisiä niin näin pystyt olla se "SYÖN MITÄ VAAN MUTTEN LIHO TYTTÖ" okei eli sun pitää rakentaa lihasta ja et tuu näyttämään bodarilt lupaan vaikka tyyliin peppu tai rinta tai reisi itse ainakin tykkään näyttää naiselliselta niin rakennan lihasta niihin paikkoihin mutta lihasta sen taia koska sitä enemmän lihasta mitä sullla on sun kropassa sitä enemmän sun kroppa polttaa kaloreita lepotilassa ja tää on tärketä SE EI OO SIITÄ MONTAKO KALORIA SYÖT PÄIVÄSSÄ VAAN SIITÄ PALJONKO SUN KROPPA POLTTAA LEPOTILASSA JA PALJONKO HYÖTYLIIKUNTAA SAAT VIIKON SISÄLLÄ ja kannattaa käydä vaalla vaikka kerranviikossa mutta jos teet näin niin ensin saatat painaa hieman enemmän mutta sitten paino alkaa tippua ja kun me pudotetaan painoa näin niin me poltetaan läskiä, kannattaa oikeesti vaan vaikka tehdä jotain chloeting treenei joka toinen päivä ja syödä ruokia mitkä pitää nälän loitolla toivottavasti tästä on apua jollekkin :DD mua tää ei enään pelasta lol oon liian syvällä jäniksenkolossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      54
      2946
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2798
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1947
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1912
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1422
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe