12v tyttö, viime mittauksissa 55,4kg ja 160cm. oon yrittäny laihduttaa elokuusta asti mutta sit aina välillä en vaan enään jaksanut yrittää.. olin sit joskus marras-tammikuun välillä laihtunut kivat 1kg ja sit vielä parin viikon päästä 0,5kg ( ja olin syöny joka päivä sinä viikkona herkkuja)
noh sit mulla vaan lähti motivaatio ja luulin että vaikka söisin herkkuja niin laihtuisin.. seuraavalla punnituksella painoin jo sen 55,4kg, mutta jatkoin samaan malliin eli söin varmaan joka päivä 1600-2500 kaloria... nyt joku viikko-pari viikkoo sit tajusin et nyt oikeesti pitää loppuu tällänen hirvee syöminen ja sit kivasti vielä kylkeen mun luokkalainen haukku mua läskiks ja kaikkee.. oon nyt viime torstaista lähtie syödä 300-1050 kaloria, ja se on melkein onnistunut.. viime la söin kuitenkin taas joku 1700kcal ja sit tän viikon ma söin n. 1500 ja tänään taas sen 2000kcal.. JUST KUN HUOMASIN ET OON ALKANU LAIHTUU.... ja mua ahistaa ihan vitusti ja kaikkee.. ja oon tänää kävelly kuitenki vaan pelkästään (6,1km) ja yritin mennä juoksee mut en uskaltanu ku siel oli nii pimeetä et juu just ja just 0,4kilsaa juoksin tuskin ees sitäkään..
HALUAN L A I H T U A !!!!
6
191
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mul on kyl kai ens tiistaina tai joskus ens viikolla taas punnitus ja sellaset et jos nyt söisin parina päivänä joku alle 500kcal ja kuluttaisin 500-700kcal .. auttaiskoha se enää mitään..
ja koulussakin mun kaverit melkein pakottaa mut syömään.. - Anonyymi
Se on yksinkertaista. Syö esim. 1/3 osan vähemmän joka aterialla ja jättää herkutteluja vähemmälle. Ei lihavuus tule muusta kun ylisyönnistä. Mulla on sama ja aion vaan syödä vähemmän niin se hoituu itsestään sitten se laihtuminen.
- Anonyymi
Olet ihan normaalipainoinen ja tosi nuori vielä. Ei pitäisi laihdutella.
- Anonyymi
Itse syön vaan 3 kertaa päivässä, ja joskus vähemmän
- Anonyymi
Kun lyllersit vastaani tämän kuun aikana, olit kyllä 80v. reilusti ylipainoinen pappa.
Nuorrutko kun trollaat olevasi koulutyttö? Huvinsa kullakin. - Anonyymi
en tiedä oletko jo sairastunut syömishäiriöön mutta i feel u mulla oli ihan sama juttu skidin eli halusin laihtua kaikki sanoi (mua läskiksi en ees ollut ne oli vaan kiusaajia) mutta nyt vähän vanhempana sairastuin syömishäiriöön mikä on muuten addiktio :D ja nyt repsahdin taas tänään ja törmäsin tähän sun palstaan sen takia toivon että tästä on oikeesti jeesii mutta MITEN OIKEASTI LAIHTUA: älä rajoita syömistä for love of god jos syöt alle 1000kcal niin sitten sä vaan näytät laihaläskiltä vaikka oisit alipainoinen okei, syö terveellisesti ja löydä mikä toimii sulle mulle ielle toimii paljon proteiinia ja kuitua ja omg kun on niitä natural skinny ihmisiä niin näin pystyt olla se "SYÖN MITÄ VAAN MUTTEN LIHO TYTTÖ" okei eli sun pitää rakentaa lihasta ja et tuu näyttämään bodarilt lupaan vaikka tyyliin peppu tai rinta tai reisi itse ainakin tykkään näyttää naiselliselta niin rakennan lihasta niihin paikkoihin mutta lihasta sen taia koska sitä enemmän lihasta mitä sullla on sun kropassa sitä enemmän sun kroppa polttaa kaloreita lepotilassa ja tää on tärketä SE EI OO SIITÄ MONTAKO KALORIA SYÖT PÄIVÄSSÄ VAAN SIITÄ PALJONKO SUN KROPPA POLTTAA LEPOTILASSA JA PALJONKO HYÖTYLIIKUNTAA SAAT VIIKON SISÄLLÄ ja kannattaa käydä vaalla vaikka kerranviikossa mutta jos teet näin niin ensin saatat painaa hieman enemmän mutta sitten paino alkaa tippua ja kun me pudotetaan painoa näin niin me poltetaan läskiä, kannattaa oikeesti vaan vaikka tehdä jotain chloeting treenei joka toinen päivä ja syödä ruokia mitkä pitää nälän loitolla toivottavasti tästä on apua jollekkin :DD mua tää ei enään pelasta lol oon liian syvällä jäniksenkolossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856