sun silmissä. Sekoilen ja tunteilen, enkä osaa enää käyttäytyä. Olen menettänyt kontrollin elämästäni. Tunne on se, että ajelehdin päämäärättömästi. Enkä uskalla.
Naiselle
Olen tehnyt itsestäni hölmön
35
87
Vastaukset
- Anonyymi
Ajelehtijoiden merellä yksi on tiukasti ankkurissa.😅
- Anonyymi
Niin olen loistavani!
- Anonyymi
Älähän nyt. Naiset tykkää kun miehet vähän hölmöilee ja aristelee niiden takia.
- Anonyymi
En tiedä, kun jos on arka nainen kyseessä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti tykkää.
Juuri näin 👍
Anonyymi kirjoitti:
Jos on arka nainen kyseessä, niin se että mieskin hölmöilee ja aristelee, antaa naiselle itseluottamusta sen suhteen, ettei omia miehen edessä tehtyjä hölmöyksiä tarvitse hävetä.
Mitä tulee omiin ihastuksiin läpi koko elämän, heitä kohtaan ja heidän seurassaan muutun araksi ja tuppisuuksi, vaikka kaikkien muiden samassa tilassa olevien kanssa saatan vilkkaasti puhua mitä sylki suuhun tuo. Ihastuksen edessä jäädyn, ja näin ollut teinivuosista lähtien. Jos olen juonut, silloin estot häviävät ja tein aloitteita sekä sain helposti seuraa, mutta selvinpäin...ei toivoakaan että saisin tarpeeksi rohkeutta aloitteeseen.- Anonyymi
Näin just
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin just
Lopeta ämmä varattuihin kajoaminen. Oksettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta ämmä varattuihin kajoaminen. Oksettavaa.
Tai mies!
- Anonyymi
Koeta nyt vaan uskaltaa. Rohkeutta sinulle.
- Anonyymi
En minäkään uskalla, mutta oon sen kyllä jo pitkään tiennykin, ettei tästä mitään tule, vaikka mieli yrittää aika ajoin huijata muuta.
Kyllä tuolla jossain on joku, joka kolahtaa yhtä kovaa (ellei enemmänkin) ja asiat sujuu mutkattomammin. - Anonyymi
1. Kukaan ei uskalla vastustaa psykiatria, jolla on oikeus kuin vanhan ajan kunkaalla vangita sinut heti pimeään putkaselliin, jos kielesi ei mielistele narsistista despoottista valtaansa ihailevaa psykiatria, kukaan ei uskalla kuin nyökyttää päätä, joten psykiatrilla ei ole pienintä hajua siitä mitä psykiatrin kuulustelema ihminen ajattelee.
2. Jotkut ei puhu sanaakaan psykiatrille, joten mistä he tietää, millainen mieli kuulusteltavlla on. Koska Ihmisille kehittyy luontainen inho despotismia, - hirmuvaltaa, yli-viisautta ja mielipuolisia rangaistuksia antavia psykiatreja kohtaan, ettei he koskaan halua olla moisen barbarismin kanssa tekemisissä ja tajuavat että kyse on poliittisista rangaistuksista psykiatrian "auttajan sädekehä pukuun" pukeutuneita kiduttajilta ihmisille jotka ovat sielultaan sivistyneitä, lakia kunnioittavia. (usein kriitikoita),
joita minkään maan laki ei salli pidätettää, siksi valtioiden on pidätettävä kriitikot psykiatriaa käyttäen, jota psykiatrit mielellään tekevät , koska tajuavat, ellei he tanssi valtion pillin mukaan, valtio lopettaa heille palkan maksun.
psykiatria on politiikkaa, poliittisia pidätyksiään psykiatrit perustelee että potilalla on moninaisia kehon oireita, saadakseen keinotekoisen syyn pidättää henkilöitä jotka ei ole rikosta tehneet [ei ole yhtä ainutta tautia maapallolla jossa olisi vain yksi oire], joten tyhmempikin tajuaa että psykiatrit ovat poliittisista syistä merkanneet joka kehon kivun päästä varpaisiin psychestä tulevaksi.
Tämä vainoharhan opetus on tappanut tuhansia aivokalvon tulehdus potilaita
Ja syöpä potilaita jotka on savustettu tutkimattomana ulos väittäen että monaiaset oireet [kuuluu kaikkiin tauteihin] ovat mielisairautta.
Tämä on vaarallista tappavaa tarot kortti ennustelu tiedettä, jota valtio maksaa.
Jokainen kuvttlee että yhteiskunta, joka tätä sairasta oppia harjoittaa on sivistynyt,
Ja uskoo joulupukki satuja, että psykiatria näkee näkymättömiä sisimpiä, se on vaarallisin ja suurin valhe ja näennäistiede, sillä sielu on näkyvä vain jumalalle, jokainen joka kuvittelee näkevänsä toisten sielun (psycheä ei ole) ja puoskaroi toisten näkymättömällä sisimmällä
Merkkaa mielestään terveimmät kriitikot mielisairaaksi, vainoahrhaisia opuksiaan seuraten on kansan vihollinen.
Valtio maksaa (sisältäen hermomyrkyt ja psykiatrien palkat) 11 biljoonaa vuodessa.
Psykiatriaa valtio tarvitsee:
Tekemään isänmaataan rakastavista ja siihen luottavista tervejärkisimmistä kriitikko suomalaisista, isänmaansa hirmuvaltaa pelkääviä, vihaavia, vapisevia ihmisraunioita.
Tähän valtio kuluttaa 11 biljoonaa.
Psykiatria on mielivaltaisena nimellisenä tieteenä, jota käytetään kriitikkojen kiduttamisen, on kiellettävä.
Psykiatrien tehtävä on tehdä kriitikoista - ei uskottava - naurettava - lainsuojaton - instituutiossa pidettävä "hullu" ettei hänen demokraattiset yhteiskuntaa rakentavat ja virkamies diktatorismia purkavat - kansan äänestys yhteiskunta, - vakuutus terveys ja valinnan vapaus demokratia mielipiteet leviä.
He ovat uhaka sosialismille, diktatuurille, jossa virkatantta päättää senkin missä yksilö käy lääkärissä, koska maamme markkinoi (pelättävän kammottavaa), julkisterveyttä paratiisina koko maapallolle.
Psykiatria on poliittinen sairaus ja kuuluu tautiluokitteluun ja sairauden tunnottomana pelolla hallinnoivana, kiristäjänä, rahan kerääjänä pillereillä, jotka tuhoaa mielen- je kehon hyvin voinnin, tekemällä niin paksun kemiallisen epätasapainon, että sodan tullen Suomen on antauduttava 2 tunnissa, koska 45 % kansansta (lapset mukana) on myrkytetyt niin pahaan kemialliseen epätasapainoon, että he tuskin pystyvät nostamaan sota reppua, saati kantamaan.
Olemme jo tuhonneet maamme ja kansan Psyykke pillereinä, koska valtio maksaa Psyykke pillerit, kaikista yritetään tehdä hulluja ja psyykke pilleri orjia. Valtion tulisi tietää kansa vihaa ja inhoaa tallaista julkisvaltiota.
Siksi ihmiset ostaa terveys vakuutuksia, ettei heidän tarvitse mennä poliittisesti sosialistien ohjauksessa olevalle julkiselle, joka sorvaa jonossa hulun papruja. - Anonyymi
Etpäs ole, jos hän olisit. Toivoisin niin että kommunikoisimme tai hölmöilisimme jossain muualla kuin täällä. Ei tarvitsisi edes käyttäytyä. Eihän täällä voi mikään edetä tai syvetä. Ikävä ihan oikeaa läsnäoloa.
- Anonyymi
Et sä mitään kontrollia ole menettänyt tai tunteile. Loukkasit vain viimeisen kerran.
- Anonyymi
Mä rakastin sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä rakastin sua.
Rakastit sitä että ehkä rakastin sua.. oikea aikamuoto jokatapauksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastin sua. Sun tunteita epäilin alusta asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä rakastin sua. Sun tunteista en koskaan ollut vakuuttunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä rakastin sua. Sun tunteista en koskaan ollut vakuuttunut.
Tuskin palstalla olisin jos olisit rakastanut. Kuvittelin kaiken omassa päässäni vaikka tapahtumat on ristiriidassa tämän kanssa.
- Anonyymi
Varmaan uskallat jonkun toisen kanssa, ei ole sen kummempaa.
- Anonyymi
Telepatiaa... tai sitten ei...
Joo, mua kauhistutti sun kirjotukset toiseen ketjuun. Musta ei tunnu emotionaalisesti turvalliselta sellaset ajatukset. Mä vetäydyn.- Anonyymi
Mistä sinä tiedät, että se kirjoittaja on oma rakkautesi/ihastuksesi? t.Sivusta
- Anonyymi
Joskus on hyväkin mennä virran mukana ja ottaa vastaan se mitä tulee pelosta ja epäilyksestä vapaana. Nollapiste, jossa aiempi kyseenalaistuu, voi johtaa johonkin uuteen parempaan.
- Anonyymi
Hän ei ole tehnyt itsestään hölmöä, vaan rakastettavan. Sellaista se rakkaus nyt vaan on. Samaistun kovasti Ville Valon tulkintaan aiheesta, Hän oli ensimmäinen, joka sai minut hölmöksi ja tarvitsevaksi.
Olet mun kaikuluotain
Ville Valo
Jos lähdet mun luotain,
ajaudun haaksirikkoon.
Oot mun kaikuluotain,
minut viet satamaan.
Olet maa josta kasvoin,
minut kaskeksi raivaat.
Kun miljoonin kasvoin mua uudistetaan.
Suo minun tulla, anna kyynelten juosta,
kohta hengitän silmiis, ole valmiina vaan.
Anna viereesi tulla,
nosta hukkuva suosta.
Suo mulle aikaa,
niin voimaa mä saan.
Anna viereesi tulla,
suo mulle aikaa,
sua vain rakastaa.
Jos lähdet mun luotain,
ajaudun haaksirikkoon.
Oot mun kaikuluotain,
minut viet satamaan.
Anna kyynelten juosta,
anna viereesi tulla.
Suo mulle aikaa,
sua vain rakastaa.- Anonyymi
Nuo sanat sopii kyllä mun sielunmaisemaan. Naisen haluan vierelle, koska se tekee hyvää mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo sanat sopii kyllä mun sielunmaisemaan. Naisen haluan vierelle, koska se tekee hyvää mulle.
Noita sanoja ei ymmärrä ennen kuin rakastuu kovaa ja kohtaa sen potentiaalisesti oikean. Sitä ennen olin vahva nainen, jonka oli helppo vaan siirtyä eteenpäin. Kun kohtaa suuren syvän rakkauden, sen jälkeen ymmärtää miten tarvitseva on, miten ilman Häntä on kuin ilman tutkaa seilaava laiva ja miten hukassa on ilman Häntä.
- Anonyymi
Etkä ole. Minusta on todella ihanaa nähdä sinut mies. Ihan sama mitä teet.
- Anonyymi
Tuskin olet. Eiköhän hän ymmärrä. Ehkä hänestä tuntuu samalta, siis siltä, että sekoilee ja tunteilee. Kontrollin menettäminen tekee välillä hyvää. Se on inhimillistä, eikä tule valheellista tunnetta että pystyisi itse pitämään kaikki ohjat käsissä.
Keep calm and breathe.
Miehelle. - Anonyymi
Hyvä neuvo sinulle. Puhukaa toisillenne, jollei se tunnu mahdolliselta, suosittelen ottamaan toiseen etäisyyttä ennemmin kuin jatkat hölmöilyä. Hölmöltä se voi lopulta tuntua sinustakin, kun joustat joka tilanteessa vain uskoaksesi toisen ujouteen tai arkuuteen asioissa? Taitaa tulla pitkä tarina, tästä?
Heiltä voi löytyä se toinenkin yllättävä puoli, uhrina olo tai uhriutuminen, kun tilanteet muuttuvat toisen mielessä ajan saatossa toisiksi, kun asiat polkee paikallaan ja tulee muita vaikuttimia taustalle vaikeuttamaan ymmärrystä molemminpuolin. Epävarmuutta ja herkkyyttä väheksymättä.
Anna toisen kiinnostua sinusta, selkeys antaa sinulle paremmat mahdollisuudet onnistua. Anna naisen tehdä aloitteita, älä lähde haaveiden tielle, se voi olla pitkä ja kivinen tie ja lopputulos vähemmän mieleinen? Olettamalla asioita tilannekuva mielessä voi vääristyä. Epäonnistuminen aina mahdollista, mut niistäkin voi oppia uutta, hinta henkisesti ja fyysisesti suhteessa pieni.
Varovaisuuskaan ei aina riitä ja liika uteliaisuus voi koitua sinulle suureksi ongelmaksi myöhemmin? Sinisilmäisyys asioissa on huono lähtökohta. Toisen petollisuus voi tuntua raskaalta kantaa, jos toiveet muuttuvat painajaiseksi, jota kannat sitten painolastina lopun elämän. Vaikuttaa myös tuleviin ihmissuhteisiin, keneen voi luottaa lopulta? Ystävien rooli silloin merkittävä.
Miehet kunnioittakaa naisia, naisilta sitä ei aina voi vaatia. Toivoa voi ja joskus toiveetkin voi toteutua, alussa varsinkin (toivo) jopa mahdollista, myöhemmin enemmän epätodennäköistä. Uskokaa toisen kielteiseen suhtautumiseen, sitä vaikea muuttaa muuksi. Pettymyksiä tulee, raskaitakin, oppikaa niistä.- Anonyymi
Olen samaa mieltä, että pettymyksiä tulee ja ne kuuluu elämään. Sen sijaan se mitä en ymmärrä, on negatiivinen lähtökohta onnistumiseen. Niin kauan kuin toinen sanoo selvän ei:n tai muuten tuo ilmi ettei kiinnosta, niin asia voi olla yhtä hyvin pelkkää epävarmuutta, ujoutta, sitä että elämäntilanteet estää, vaikka sisällään haluaisi.
Jos on kyse ihastuksesta ei epävarmaa tilannetta kannata jäädä katsomaan tai odottamaan tilanteen selviämistä. Jos taas on kyse syvistä, vahvoista ja pysyvistä tunteista, eikä odota ja anna tilanteen kehittymiselle aikaa on, voi oma malttamattomuus kasvaa elämän suurimmaksi virheeksi, joka kalvaa lopun elämän. Niitä suuria rakkauksia ei tule ihan joka vuosikymmenessä vastaan... Jos joutuu odottamaan vuoden, se on lyhyt aika siihen, että seuraava todellinen kolaus on edessä 10-20v päästä. Tilanteet aina selviää ja kirkastuu ajan kanssa!
Ainoa asia minkä suhteen kannattaa olla malttamaton on lisääntyminen biologisen kellon rajojen tullessa vastaan (naiset, jos haluaa lapsia). Odotus voi tarkoittaa lapsettomuutta, ja sitten on kaksi luultavasti elämän isointa asiaa vastakkain. Onko valmis odottamaan, jos se tarkoittaa, ettei välttämättä saa lapsia ollenkaan.
Useimmilla täällä ongelma on, ettei uskalla ITSE tehdä aloitetta ja vain odottaa, että vastapuoli osaa lukea ajatuksia. Vastuu oma elämän isommasta päätöksestä ulkoistetaan toiselle. Sen takia, että voi saada pakit tai toinen voi loukata, tehdään ITSE päätös olla edes yrittämättä ja loukataan itse itseämme. Ei suhteet ala ja pääse alkuun ilman kummankin aloitteellisuutta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että pettymyksiä tulee ja ne kuuluu elämään. Sen sijaan se mitä en ymmärrä, on negatiivinen lähtökohta onnistumiseen. Niin kauan kuin toinen sanoo selvän ei:n tai muuten tuo ilmi ettei kiinnosta, niin asia voi olla yhtä hyvin pelkkää epävarmuutta, ujoutta, sitä että elämäntilanteet estää, vaikka sisällään haluaisi.
Jos on kyse ihastuksesta ei epävarmaa tilannetta kannata jäädä katsomaan tai odottamaan tilanteen selviämistä. Jos taas on kyse syvistä, vahvoista ja pysyvistä tunteista, eikä odota ja anna tilanteen kehittymiselle aikaa on, voi oma malttamattomuus kasvaa elämän suurimmaksi virheeksi, joka kalvaa lopun elämän. Niitä suuria rakkauksia ei tule ihan joka vuosikymmenessä vastaan... Jos joutuu odottamaan vuoden, se on lyhyt aika siihen, että seuraava todellinen kolaus on edessä 10-20v päästä. Tilanteet aina selviää ja kirkastuu ajan kanssa!
Ainoa asia minkä suhteen kannattaa olla malttamaton on lisääntyminen biologisen kellon rajojen tullessa vastaan (naiset, jos haluaa lapsia). Odotus voi tarkoittaa lapsettomuutta, ja sitten on kaksi luultavasti elämän isointa asiaa vastakkain. Onko valmis odottamaan, jos se tarkoittaa, ettei välttämättä saa lapsia ollenkaan.
Useimmilla täällä ongelma on, ettei uskalla ITSE tehdä aloitetta ja vain odottaa, että vastapuoli osaa lukea ajatuksia. Vastuu oma elämän isommasta päätöksestä ulkoistetaan toiselle. Sen takia, että voi saada pakit tai toinen voi loukata, tehdään ITSE päätös olla edes yrittämättä ja loukataan itse itseämme. Ei suhteet ala ja pääse alkuun ilman kummankin aloitteellisuutta!Ajattelin samoin kuin sinä aiemmin, mut jouduin vastuuseen lopulta. Siksi negatiivinen suhtautuminen onnistumiseen jatkossa, jos tulee mutkia matkaan. Olettaa en aio enään myönteisesti, jos tulee kielteisiä aistimuksia itselle toisesta. Silloin suosittelen etäisyyden ottoa, ainoa vaihtoehto itselle jatkossa.
Sen opin kantapään kautta, enkä ole ylpeä vaan harmissani siitä. Tämän opin muistan lopun elämäni. Uskallan siitä puhuakin tulevissa kanssakäymisissä jos tilanne sitä vaatii. Väärinymmärrys on aina mahdollinen, jos vain oletetaan asioita, eikä niistä kyetä puhumaan toisille.
- Anonyymi
Eiköhän meillä ole molemmilla vähän sama tilanne🤔
- Anonyymi
Miksi kajoatte ystävienne puolisoihin. Ei ne teitä rakasta.
- Anonyymi
Eiks se usein oo niin
Et varatut ne yrittää muita
Kaks varattua tuttavaani naisia
Molemmat. Toinen
Yritti pitkään miehensä parasta kaveria vietellä sänkyynsä ja lopulta onnistui
Toinen varattu nainen taas mun miesystävää mutta epäonnistui
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as913619Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273149- 583115
- 612915
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642730Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542717On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632474Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 452142
- 692138