"Amisreformin piti parantaa opetusta, mutta oppitunnit ja opettajien määrä vähenivät." Tästä nyt on ollut paljon julkisuudessa mutta mitä palstan asiantuntijat on mieltä asiasta?
Amis on kriisissä
3
146
Vastaukset
- Anonyymi
Moi, sohasit aika poliittisti vaikeaa asiaa, en todellakaan lähde faktana kirjoittamaan ns. toisen käden tietoa kun en ole itse alalla, mutta mitä olen kuunellut siskoani joka opettajana itä-uudella maalla aikuiskoulutuksessa. Opettajat ihan loppu. Johtuuko koronasta vai jutussa kerrotusti. Olis ihan huvä jos tässä kun pystyy puhuun anonyymisti joku joka oikeesti opetustyössä kommentoisi. Aihe varmasti kiinostaa muitakin kuin tälläistä chatti stalkkajaa
- Anonyymi
Itse olen nimeltä mainitsemattomassa juuri Itä-uudemaan oppilaitoksessa opettajana ja allekirjoitan täysin otsikon, että Amis on kriisissä. Kukaan ei riviopettajista uskalla sanoa ääneen, mutta kaikki tietää sen.
Viime aikoina kun oppilaitoksia on yksityistetty, on samaan aikaan luotu ns. pelon ilmapiiri, jos et ole meidän kanssa samaa mieltä niin....
Toivoisin muidenkin mielipiteitä, asiasta josta kukaan ei uskalla keskustella työpaikoillaan. - Anonyymi
Vantaalla sama tilanne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei533072Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071732- 1061062
- 921012
- 60893
- 42806
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163800IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57781Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59752Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28705