"Amisreformin piti parantaa opetusta, mutta oppitunnit ja opettajien määrä vähenivät." Tästä nyt on ollut paljon julkisuudessa mutta mitä palstan asiantuntijat on mieltä asiasta?
Amis on kriisissä
3
133
Vastaukset
- Anonyymi
Moi, sohasit aika poliittisti vaikeaa asiaa, en todellakaan lähde faktana kirjoittamaan ns. toisen käden tietoa kun en ole itse alalla, mutta mitä olen kuunellut siskoani joka opettajana itä-uudella maalla aikuiskoulutuksessa. Opettajat ihan loppu. Johtuuko koronasta vai jutussa kerrotusti. Olis ihan huvä jos tässä kun pystyy puhuun anonyymisti joku joka oikeesti opetustyössä kommentoisi. Aihe varmasti kiinostaa muitakin kuin tälläistä chatti stalkkajaa
- Anonyymi
Itse olen nimeltä mainitsemattomassa juuri Itä-uudemaan oppilaitoksessa opettajana ja allekirjoitan täysin otsikon, että Amis on kriisissä. Kukaan ei riviopettajista uskalla sanoa ääneen, mutta kaikki tietää sen.
Viime aikoina kun oppilaitoksia on yksityistetty, on samaan aikaan luotu ns. pelon ilmapiiri, jos et ole meidän kanssa samaa mieltä niin....
Toivoisin muidenkin mielipiteitä, asiasta josta kukaan ei uskalla keskustella työpaikoillaan. - Anonyymi
Vantaalla sama tilanne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931448Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1931431Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901135
- 841000
- 81995
- 39962
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66915Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6857