Miten Polaris Ranges on toiminut? Millaisia kekkuiluita kyseinen vehje keksii?. Onko muille tuttua aiheettomat vikavalojen palapinen, ( hälyttää moottorin toimintahiriöstä , jarruista ja ohjaustehostimiesta vuorotellen ja varsinkin jos on jäänyt parkkiin vinossa ylämkeen tai alamökeen tai sivuttain.
Polaris Ranger
Anonyymi
2
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä on jotain vikkaa ei muuten vilkuttele?
- Anonyymi
huollossa arvelivat rele-vikaa, mutta eivät korjanneet, ainakin viis kertaa käytetty samasta asiasta ja joka vuosihuollon yhteydessä samaten sanottu. Joskus menee parikin viikkoa, ettei vilkuttele, sitten palaa sata kilometriä yhteen soittoon, samuu yhtä mystisesti kuin on syttynytkin. Huoltomies sanoi viimeksi lauantaina, että aja vaan, katsotaan asiaa joskus myöhemmin. ( itse en osaa yhtään mitää, kaks vasenta kättä omaava akanrähjä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673