Narsisti on tullut "valmiiksi mestariksi" elämässään ja muiden pitäisi vain seurata hänen antamiaan neuvoja ja ohjeita ja totella häntä. Hän osaa tehdä asiat vain yhdellä tavalla mikä tarkoittaa että asiat tehdään tavalla josta hyöty tulisi vain narsistille. Hänellä itsellään ei saata olla asioihin senttiäkään rahaa liossa eikä hän tee työtä asian eteen, mutta hän vain tulee ja omistaa.
Narsistilla ei ole moraalia, jos yksi asia pettää hän siirtyy toiseen ja jättää uhrinsa vaikeuksiin. Siinä tapauksessa hän ei ole mielestään osallisena mutta jos uhri menestyy, narsisti on heti ottamassa itselleen osaa siitä mitä toiset ovat saaneet aikaan. Jos yksi laiva uppoaa miehistöineen hän hyppää vain toiseen laivaan ja jatkaa matkaansa sillä. Asiat meni vain niin kuin ne meni on aina meriselitys joka ei paljoa valaise taustoja.
Narsisti on p
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013