Rukallako se tauti nyt jyllää, kun ei uskalleta terveydenhuollon puoleltakaan tiedottaa asiasta?
Rukalla koronakeskittymä?
9
592
Vastaukset
- Anonyymi
Onko jossain matkailijoita ? Nythän on kolmen viikon koronasulku,
josta viikko jäljellä. - Anonyymi
Kiinni laittaa tuo ruka niin tauti kuusamossa pysähtyy.
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Ruka on täynnä turisteja, ei maskeja, pitkät jonot. Kiinni vaan! Joka päivä pahenee koronatilanne , eikä kaupunki tai arvauskeskus tiedota altistuneeista.
- Anonyymi
Pipolätkä 2022 peruuntuu
- Anonyymi
Se on kyllä totta mitä aloittaja kertoi. Ihmettelen noita kauppoja kun päästävät maskittomia sisälle. Portsarit ovelle. Oon hiljaa puhunu ääneen käytävillä, että kärsä on niin laiteetu, että maskia ei voi laittaa. Kauppakierros ei ole naaman esittelykierros vaan ruoan ostoskierros. Kyllä ois eri laki jos saisin päättää!!
- Anonyymi
Jep. Nämä osuuskaupat ja kitymarketit tavoittelee vain asiakkaita ja voittoa. Nillä yksi v..n hailee onko maskit vai ei.
- Anonyymi
Korpilaki voimaan!!!
- Anonyymi
Corana on joutilaiden ja matkailijoiden ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup676040Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344294Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1062017- 631475
- 531183
- 2611147
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1271019Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39755