Aneemisten ryhmä

Anonyymi

Erehdyin menemään johonkin nassukirjan fb
poistuneisiin ns mp ryhmään. Kuinka jotku mottoripyöräilijät on noin lapsellisia, siellä oli miehiä ja naisia monttu auki haukkumassa muita. En yhtään ihmettele miksi ovat tuollaisen ryhmän perustaneet. Eihän tommosta sakkia kukaan huoli mihinkään ryhmään, edes Aku Ankka. Olin muutaman päivän ja poistuin. Muijat hönötti ja ukot rääkky. Mistähän hullujen huoneelta olivat karanneet. Iältää osa jo kyllä toinen jalka haudassa, voi olla että vanhuuden höpöryyttä siellä kuluttavat päiväänsä. En kyllä itse halua tulla tuollaiseksi moottoripyöräilijäksi kun ikää karttuu. Hulluudellakin on rajansa 😳 Hyvää kesää ja ajeluja pää tolkussa oleville moottoripyöräilijöille 👍

3

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt ei kyllä ihan auennut, että mihin ryhmään olit eksynyt. Mutta kuulostaa hyvältä ratkaisulta että poistuit sieltä :)

      Hyviä ajeluita sinullekin, kohta se kausi alkaa kun vähän vielä lumet sulaa!! :)

      • Anonyymi

        se on facebookin motoreista poistuneet ryhmä.
        Olin itsekkin päivän siellä viime kesänä. Ihan kakara meininkiä. Aikuiset ihmiset jotka tappelee joka ryhmässä . Vahva suositus olla eksymättä siinne hiekkalaatikolle :D
        Tsekkasin jäsenet että onko tuttuja, ei ollut yhtään.
        Laskin kypärän visiirin alas ja ajoin kaasu pohjassa sieltä pois :D Tekevät sen pikkusen facebookin motoristiryhmän kanssa jossa kai 2-3000 jäsentä yhteistyötä jäseniä keräkseen. ei taho onnistua ,kävin siinäkin ,olin pari päivää ja taas visiiri alas ja kaasu täysille ja äkkiä pois. Samalainen riitelyryhmä kun tuo poistuneet ryhmä .
        Vahva suositus olla sinnekkään menemättä :D
        Yks siellä laittelee kuvia moottorpyöristä,eipä sielä paljon muuta ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on facebookin motoreista poistuneet ryhmä.
        Olin itsekkin päivän siellä viime kesänä. Ihan kakara meininkiä. Aikuiset ihmiset jotka tappelee joka ryhmässä . Vahva suositus olla eksymättä siinne hiekkalaatikolle :D
        Tsekkasin jäsenet että onko tuttuja, ei ollut yhtään.
        Laskin kypärän visiirin alas ja ajoin kaasu pohjassa sieltä pois :D Tekevät sen pikkusen facebookin motoristiryhmän kanssa jossa kai 2-3000 jäsentä yhteistyötä jäseniä keräkseen. ei taho onnistua ,kävin siinäkin ,olin pari päivää ja taas visiiri alas ja kaasu täysille ja äkkiä pois. Samalainen riitelyryhmä kun tuo poistuneet ryhmä .
        Vahva suositus olla sinnekkään menemättä :D
        Yks siellä laittelee kuvia moottorpyöristä,eipä sielä paljon muuta ollut.

        Aivan hölynpölyn ryhmä. Juuri sopiva jotka siellä on. Kanalauma ja uhooja kukot.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe