Erehdyin menemään johonkin nassukirjan fb
poistuneisiin ns mp ryhmään. Kuinka jotku mottoripyöräilijät on noin lapsellisia, siellä oli miehiä ja naisia monttu auki haukkumassa muita. En yhtään ihmettele miksi ovat tuollaisen ryhmän perustaneet. Eihän tommosta sakkia kukaan huoli mihinkään ryhmään, edes Aku Ankka. Olin muutaman päivän ja poistuin. Muijat hönötti ja ukot rääkky. Mistähän hullujen huoneelta olivat karanneet. Iältää osa jo kyllä toinen jalka haudassa, voi olla että vanhuuden höpöryyttä siellä kuluttavat päiväänsä. En kyllä itse halua tulla tuollaiseksi moottoripyöräilijäksi kun ikää karttuu. Hulluudellakin on rajansa 😳 Hyvää kesää ja ajeluja pää tolkussa oleville moottoripyöräilijöille 👍
Aneemisten ryhmä
3
70
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt ei kyllä ihan auennut, että mihin ryhmään olit eksynyt. Mutta kuulostaa hyvältä ratkaisulta että poistuit sieltä :)
Hyviä ajeluita sinullekin, kohta se kausi alkaa kun vähän vielä lumet sulaa!! :)- Anonyymi
se on facebookin motoreista poistuneet ryhmä.
Olin itsekkin päivän siellä viime kesänä. Ihan kakara meininkiä. Aikuiset ihmiset jotka tappelee joka ryhmässä . Vahva suositus olla eksymättä siinne hiekkalaatikolle :D
Tsekkasin jäsenet että onko tuttuja, ei ollut yhtään.
Laskin kypärän visiirin alas ja ajoin kaasu pohjassa sieltä pois :D Tekevät sen pikkusen facebookin motoristiryhmän kanssa jossa kai 2-3000 jäsentä yhteistyötä jäseniä keräkseen. ei taho onnistua ,kävin siinäkin ,olin pari päivää ja taas visiiri alas ja kaasu täysille ja äkkiä pois. Samalainen riitelyryhmä kun tuo poistuneet ryhmä .
Vahva suositus olla sinnekkään menemättä :D
Yks siellä laittelee kuvia moottorpyöristä,eipä sielä paljon muuta ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on facebookin motoreista poistuneet ryhmä.
Olin itsekkin päivän siellä viime kesänä. Ihan kakara meininkiä. Aikuiset ihmiset jotka tappelee joka ryhmässä . Vahva suositus olla eksymättä siinne hiekkalaatikolle :D
Tsekkasin jäsenet että onko tuttuja, ei ollut yhtään.
Laskin kypärän visiirin alas ja ajoin kaasu pohjassa sieltä pois :D Tekevät sen pikkusen facebookin motoristiryhmän kanssa jossa kai 2-3000 jäsentä yhteistyötä jäseniä keräkseen. ei taho onnistua ,kävin siinäkin ,olin pari päivää ja taas visiiri alas ja kaasu täysille ja äkkiä pois. Samalainen riitelyryhmä kun tuo poistuneet ryhmä .
Vahva suositus olla sinnekkään menemättä :D
Yks siellä laittelee kuvia moottorpyöristä,eipä sielä paljon muuta ollut.Aivan hölynpölyn ryhmä. Juuri sopiva jotka siellä on. Kanalauma ja uhooja kukot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899