Tietääkö joku Imatralla firmaa tai henkilöö, jolla olis asbestipurkulupa? kerrostaloyksiö kph on kyseessä.
asbestipurku kph
20
1250
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siinä mitään lupia tarvita. Senkun purat vaan ja heität roskat parvekkeelta.
- Anonyymi
Yks kaveri tai siis sellanen tuttu ku GOOGLe sieltä varmaa ku kysäset saattas ehkä jotain tietoa löytyä !
- Anonyymi
Miten olet sinne kylppäriin aspestia saanut vietyä?
- Anonyymi
Vanhemmissa muovimattoliimoissa oli/on asbestia.
- Anonyymi
Ainakin Jemi-rakennus teki joskus.
- Anonyymi
Joskus olen kuullut että remontti ja maalausliike Heiskanen tekisi, heidän toimisto on muovikujalla.
- Anonyymi
Ota ehjänä pois se muovimtto ja unohda aspestit...
- Anonyymi
Maski päähän kun hiot liimoja pois.T:simply the As Best
- Anonyymi
Ei,ei ei...Jemi rakennusta 🤭
- Anonyymi
Jumi rakennus kannattaa unohtaa y-team tekee paremmin ja edullisemmin.
- Anonyymi
Ronski hoitaa!!! 🤣
- Anonyymi
Sulla on varmaan urakoitsija joka tekee muut työt ni kyllä se hoitaa sulle purkajan.
Ja taloyhtiöhän on maksajana.- Anonyymi
Miksi pitää purkaa mitään, liimaa vaan uudet kivet vanhan pintaan ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää purkaa mitään, liimaa vaan uudet kivet vanhan pintaan ...
Just. Oletko kuullut kosteussuluista ikinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just. Oletko kuullut kosteussuluista ikinä?
Pieni korjaus sulle.Se on vedeneriste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni korjaus sulle.Se on vedeneriste.
Niinpä olikin. Kosteussulku on se kevyempi vaihtoehto, esim. Kodinhoito- ja wc tiloihin. Joissa ei lotrata vedellä ylettömästi. Kiitos korjauksesta.
- Anonyymi
Lajuviksi suosittelen lämpimästi 👍😍
- Anonyymi
Meinaatko ettei mee vituksi niiku yks kattoremontti ja pari kolme muuta
- Anonyymi
Se muovimatto toimii vedeneristyksenä kuten tähänkin asti, liimaa laatat siihen ja säästyt turhalta työltä.
- Anonyymi
ukroopit korruptiopäissään käyttivät asbestia 2009 asti virallisti ja epävirallisesti viel tänäänkin. ON TUO UKRAINA SEKO MAA.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772