Onko huhuissa perää että Villellä on kolme kivestä? Lähipiiristä yks kaveri oli tietävinään että asia on tosi kuin vesi. Miten lienee asian laita? Onko joku nainen nähnyt..
Villen kolme kivestä
7
857
Vastaukset
- Eräs MJ-fani
Mitä sä tollasta paskaa täällä levität?
- Rocker
Kunhan kysyin onko huhuissa perää. Eihän sillä nyt oo
tietenkään mut te heikkohermoiset love metal- fanit otatte näköjään niin herkästi porot sieraimiin jos kysyy kun kerran huhun on kuullu. Kyllä rock on rockia ja HIMin musiikki erikseen. - Eräs MJ-fani
Rocker kirjoitti:
Kunhan kysyin onko huhuissa perää. Eihän sillä nyt oo
tietenkään mut te heikkohermoiset love metal- fanit otatte näköjään niin herkästi porot sieraimiin jos kysyy kun kerran huhun on kuullu. Kyllä rock on rockia ja HIMin musiikki erikseen.Ai et levitä? *nauraa* Jännä juttu, että kuitenkin olet kiinnostunut joistakin huonoista huhuista, kun aikaisemmin sanoit bändiä amatööribändiksi... Eli siis pelkkä paskan jauhanta kiinnostaa?
- lilylazer
Hauskaa, suorastaan riemukasta.
Ja viestin idea oli? - HIM-'-girl
Voi vittu! ketään tuskin ees kiinnosta vaikk sill ois sata pallii!! Ei se Villee/HIMii huononna! Katoppa joskus peiliin! ja näät siellä yx silmäsen MULKUN!!!Turhia tollatteet viestit!! Keksit varmaa ite senki!!!
- Rocker
Ville sucks! Long live rock'n roll!!
- GoneWithTheSin
Rocker kirjoitti:
Ville sucks! Long live rock'n roll!!
Tulppa kiinni nyt vaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512