Epäystävällinen ja surkea palvelu

Anonyymi

Eikö jo tuota R-kiskan kimittävää muijaa saa vaihtoon? Vituttaa käydä ostoksilla kun palvelu on hidasta ja se tyrkyttää sitäsaamarin patukkaa aina. Eikä kieltävä vastaus mee perille lainkaan.

41

1076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällaisten suppean valikoiman kojujen aika alkaa olla ohi. Eiköhän se siitä lopu ennen pitkää. Rauha sinulle.

    • Anonyymi

      Pikkasen naisvihaa havaittavissa kenties?

      • Anonyymi

        Kun palvelu on huonoa niin se on huonoa, ei sillä oo merkitystä onko se asiakaspalvelija mies vai nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun palvelu on huonoa niin se on huonoa, ei sillä oo merkitystä onko se asiakaspalvelija mies vai nainen

        suhinalempi,yks kieroon kasvanut tais mennä maitoo myymään,Sisko on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun palvelu on huonoa niin se on huonoa, ei sillä oo merkitystä onko se asiakaspalvelija mies vai nainen

        Tällöin ei varmaan olisi tarpeen sukupuolittaa ja maalittaa kyseistä asiakaspalvelijaa heti avaus viestissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällöin ei varmaan olisi tarpeen sukupuolittaa ja maalittaa kyseistä asiakaspalvelijaa heti avaus viestissä?

        No ei sielä kyl miehiäkään oo myymässä näkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sielä kyl miehiäkään oo myymässä näkynyt.

        Vaikuttaako sukupuoli automaattisesti sitten palvelun laatuun vai miksi se on niin olennaista vieläpä herjaavalla tavalla ilmaista?


      • Anonyymi

        Kurkkaa tonne brewersin ketjuun nii tiät mitä naisviha on


    • Anonyymi

      Täytyy poiketa kattoon millainen muija patukkaa tarjoo.
      <niitä ei paljoa ole näkynyt,muijia patukalla meinaan.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣. Mutta oikeasti, palvelussa ei mitään moittimista! Mielellään tuonne poikkeaa!


      • Anonyymi

        Ens kerralla kun menet, laita lappu kaulaan että
        "Minulle ei sitten tarjota patukkaa!"


    • Anonyymi

      Aloittaja hyvä, sinunlaisesi ihmiset eivät tarvitse muuta kuin ovella potkun perseeseen.

    • Anonyymi

      Minä olen kyllä saanut moitteetonta palvelua joka kerta. Eikä kukaan ole mitään tyrkyttänytkään, paitsi kerran oli munkit tarjouksessa, niistä mainitsi. Ostinkin ja olivat todella maukkaita. Aijon ostaa vastakin, kun taas niitä saa. Mutta eikös se ole vanha sanonta, niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Kannattaa joskus miettiä myös omaa käytöstää itse kunkin. Voisiko olla jotain parantamisen varaa ehkä siinäkin. Enpä siellä ole myöskään kuullut kenenkään kimittävän, joka myyjällä on ollut kyllä ihan normaali äänenkäyttö.

      • Anonyymi

        Eipä tämä ole ensimmäinen eikä viimeinenkään kerta kun pahaa oloa puretaan asiakaspalvelijoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tämä ole ensimmäinen eikä viimeinenkään kerta kun pahaa oloa puretaan asiakaspalvelijoihin.

        Onko hyvän olon purkaminen myös epäsovinnaista vai suotavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tämä ole ensimmäinen eikä viimeinenkään kerta kun pahaa oloa puretaan asiakaspalvelijoihin.

        Sama toisin päin. Eipä ooo eka kerta kun asikas saa kiukut biskaansa kun häiritsee asikspalvelijan työtä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama toisin päin. Eipä ooo eka kerta kun asikas saa kiukut biskaansa kun häiritsee asikspalvelijan työtä

        Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan


    • Anonyymi

      Jos Ärrältä saa PATUKKAA, niin olen jo lähdössä....

    • Anonyymi

      jos tarkoitus onkin tarjota sitä vastakappaletta, asiakas ei vaan ole tajunnut mistä kyse=)

    • Anonyymi

      Tää on hauskaa, joku kun kommentoi huonoksi kokemaansa asiakaspalvelua, saa lietevaunullisen sitö itteensä niskaan. Mut kun dissataan brewee ja sen henkilökuntaa, niin on parisataa paskanjauhajaa mukana.

      • Anonyymi

        Arvostuksesta kyse! Imagosta myös.
        Ärrää arvostetaan mut bretua ei.
        Yksinkertaista mutta totta.


    • Anonyymi

      Kyllä kylässä pitää sentään yksi Ärrä olla. Yrittäkäähän ihmiset kannattaa sitä ettemme menetä sitä.

      • Anonyymi

        Näin on! Se on meidän kaikkien yhteinen R-kioski. Pidetään huolta siitä viimeisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on! Se on meidän kaikkien yhteinen R-kioski. Pidetään huolta siitä viimeisestä.

        Voi näitä järjen jättiläisiä. Menkää hiekkalaatikolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi näitä järjen jättiläisiä. Menkää hiekkalaatikolle.

        Mikäs Einstein sinä olet? Menkää Breween vaan kaikki, eikö niin? Joitakin ei vaan kiinnosta kuppilat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on! Se on meidän kaikkien yhteinen R-kioski. Pidetään huolta siitä viimeisestä.

        Se nyt vaan on karu fakta et tollasten pikkukiskojen aika on pian ohi. Valikoima ja aukiolo ajat on nii kapeat, et ruokakaupatt esim lautturi vie nekin vähät asiakkaat. Uskoisin rt asiakasmäärät on myös aika pienet ton laisessa paikassa. Hyvä on jos 100 käy päivässä. Ei tupakan ja europelin myynneillä tollasta kauaa pystyssä pidä. Ja tietty sen patukan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vaan on karu fakta et tollasten pikkukiskojen aika on pian ohi. Valikoima ja aukiolo ajat on nii kapeat, et ruokakaupatt esim lautturi vie nekin vähät asiakkaat. Uskoisin rt asiakasmäärät on myös aika pienet ton laisessa paikassa. Hyvä on jos 100 käy päivässä. Ei tupakan ja europelin myynneillä tollasta kauaa pystyssä pidä. Ja tietty sen patukan.

        Kateus paistaa läpi kommentistasi. Rupea itse yrittämään jotain. Onko se sinulta pois jos joku yrittää ja vieläpä ehkä menestyy siinä? Lautturissa en käy, pakko välillä käydä apteekissa ja postissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus paistaa läpi kommentistasi. Rupea itse yrittämään jotain. Onko se sinulta pois jos joku yrittää ja vieläpä ehkä menestyy siinä? Lautturissa en käy, pakko välillä käydä apteekissa ja postissa.

        Menestyy??? Salli mun nauraa


    • Anonyymi

      Se on tämä ÄRRÄN velvoite, yrittää myydä kaikkee muuta oheen, heidän on näin toimittava.. ei kukaan sitä piruuttaan tee..

      • Anonyymi

        Jatkossa käyn entistä enemmän ärrällä, sattuu olemaan massia. Haittaako tämä viherpiipertäjiä?


      • Anonyymi

        Kukas sen velvoittaa jos ei kauppias itse?


    • Anonyymi

      Toistuvasti olen kijoskin myyjältä pyytänyt voittoarpaa,mutta sitä ei lukusista pyynnöistä hualimati ole annettu! Piänempiä voittoja ainoastansa tullu,jotka härin tuskin riittänyt uusien rouhekintaitten hankintaan. Miälestäni myyjä on eresvastuusa,jos käräjille mentäisi! Epäkurantin tavaran myynti on rikos..miälestäni!

      • Anonyymi

        Maista kukkanen! 😆🌹🌷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maista kukkanen! 😆🌹🌷

        Kyl sirpan aikaan kaikki oli paljon paremmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl sirpan aikaan kaikki oli paljon paremmin

        Juu ,jonot oli ulos asti,ja tunteet pinnassa,eenenn vanhaan,sanotiin että vanhakin koira oppii uusia temppuja.


    • Anonyymi

      Ei herranjumala, aloittaja voisi tästä lähtien asioida muualla tai pysytellä vaan kotona neljän seinän sisällä jos yksi kiskan myyjä menee noin pahasti ihon alle.

    • Anonyymi

      Eihän ne jaksa teille haiseville harvahampaille aina hymyillä
      varsinkaan nuoret, niillä kun on myös oma elämä.

      • Anonyymi

        Ei muuten ole. Ei niillä mitään omaa elämää ole. Ne elää muiden elämää siinä siivellä. Ei ne tiedä panemisestakaan muuta kuin että se on vain sana somessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole. Ei niillä mitään omaa elämää ole. Ne elää muiden elämää siinä siivellä. Ei ne tiedä panemisestakaan muuta kuin että se on vain sana somessa.

        Mopedistani on sielu karonnu.kummi ny tyhjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mopedistani on sielu karonnu.kummi ny tyhjä.

        Voi valtava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi valtava.

        Kaljapussin kantaminen on raskasta ilman mobedii.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe