Oletko ylpeä? Kasvatit kaksi käytöshäiriöistä tytärtä, jotka ovat pilanneet monen ihmisen elämän! Syyllistyneet mm. tapon yritykseen. Mitä sinä teit? Ostit heidät vapaaksi rahalla rikoksesta. Oletko ylpeä? Lisäksi tuhosit miehesi ja poikasi elämän juopottelulla ja pahuudella. Kuinka monta kertaa miehesi oli sinua jättämässä juopottelun ja mielenterveysongelmien myötä? Oletko ylpeä teoistasi? Kykenetkö edes ymmärtämään tekojasi ja niiden vaikutusta ympäristöön? Nyt tämä sairas perintö jatkuu tyttärissäsi ja heidän lapsissaan.
Oletko ylpeä?
6
119
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa pitää huoli vaan omista asioistaan, se koko juttu oli absurdi, yrittivät saada itsepuolustuksen näyttämään väkivallalta. Tyttäret on ehdottomasti parasta mitä olen elämässäni saanut aikaan, he tulevat vielä menestymään elämässään. Kotonaan kukin lienee saa tehdä mitä ikinä haluaa.
- Anonyymi
Pidän huolen, että totuus sinusta sekä tyttäristäsi tulee julki. Et pääse enää totuutta pakoon! Ihmishenki taitaa olla sinulle pelkkä vitsi????
- Anonyymi
Olen ylpeä
- Anonyymi
Sinun edessäsi olen ylpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun edessäsi olen ylpeä.
Tyttäret on parasta A luokkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttäret on parasta A luokkaa
A-luokan h*roja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477