Oletko ylpeä? Kasvatit kaksi käytöshäiriöistä tytärtä, jotka ovat pilanneet monen ihmisen elämän! Syyllistyneet mm. tapon yritykseen. Mitä sinä teit? Ostit heidät vapaaksi rahalla rikoksesta. Oletko ylpeä? Lisäksi tuhosit miehesi ja poikasi elämän juopottelulla ja pahuudella. Kuinka monta kertaa miehesi oli sinua jättämässä juopottelun ja mielenterveysongelmien myötä? Oletko ylpeä teoistasi? Kykenetkö edes ymmärtämään tekojasi ja niiden vaikutusta ympäristöön? Nyt tämä sairas perintö jatkuu tyttärissäsi ja heidän lapsissaan.
Oletko ylpeä?
6
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa pitää huoli vaan omista asioistaan, se koko juttu oli absurdi, yrittivät saada itsepuolustuksen näyttämään väkivallalta. Tyttäret on ehdottomasti parasta mitä olen elämässäni saanut aikaan, he tulevat vielä menestymään elämässään. Kotonaan kukin lienee saa tehdä mitä ikinä haluaa.
- Anonyymi
Pidän huolen, että totuus sinusta sekä tyttäristäsi tulee julki. Et pääse enää totuutta pakoon! Ihmishenki taitaa olla sinulle pelkkä vitsi????
- Anonyymi
Olen ylpeä
- Anonyymi
Sinun edessäsi olen ylpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun edessäsi olen ylpeä.
Tyttäret on parasta A luokkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttäret on parasta A luokkaa
A-luokan h*roja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2415465Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,574774Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk173610Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2903321Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699203286Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823199- 732860
- 652077
- 902016
- 292011