Kuulin, että täällä on kiivasta keskustelua. Nyt on minun aikani sanoa suorat sanat. Te haluatte äänestysvinkkejä? Onko näin? Nyt niitä tulee. Saamanne pitää.
Kuunnelkaa sydäntänne. Jos sydämenne on puhdas, äänestätte hyvin.
T. Pikkukylän pioneeri (pioneeri on hämäystä)
Tulin kirjottaan teille
7
124
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpi näistä ET ole:
1) Pioneeri = lapsi tai nuori, joka osallistuu partiolaistyyppiseen toimintaan Suomen demokratian pioneerien liitossa tai muussa vasemmistolaista aatetta lähellä olevassa järjestössä.
vai
2) Pioneeri = Pioneerit ovat taistelukentän työmiehiä, joiden tehtäväkenttä on laaja ja monipuolinen sisältäen myös taistelijan tehtävät? - Anonyymi
Entä jos käytänkin järkeäni?
- Anonyymi
Tervetuloa vaan mukaan keskusteluun! Joko sinulla on oma ehdokas valittuna?
- Anonyymi
Kiitos. Kyllä minä varmaan joudun äänestämään samaa kuin aina aiemminkin. Ei se vaihtamalla parane.
Menkäähän ulos nauttimaan kevään henkäyksistä.
T. Pikkukylän pioneeri (pioneeri on hämäystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Kyllä minä varmaan joudun äänestämään samaa kuin aina aiemminkin. Ei se vaihtamalla parane.
Menkäähän ulos nauttimaan kevään henkäyksistä.
T. Pikkukylän pioneeri (pioneeri on hämäystä)Mietin tuossa, että Apo ja Ari ei kahdestaan pysty vaikuttamaan. Onko PerSuilla ketään muita varteenotettavia ehdokkaita? Jos saisivat vaikka neljäkin läpi, sillä olisi jo vaikutusta.
- Anonyymi
Ei kahta voi äänestää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849