Kuulin, että täällä on kiivasta keskustelua. Nyt on minun aikani sanoa suorat sanat. Te haluatte äänestysvinkkejä? Onko näin? Nyt niitä tulee. Saamanne pitää.
Kuunnelkaa sydäntänne. Jos sydämenne on puhdas, äänestätte hyvin.
T. Pikkukylän pioneeri (pioneeri on hämäystä)
Tulin kirjottaan teille
7
114
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpi näistä ET ole:
1) Pioneeri = lapsi tai nuori, joka osallistuu partiolaistyyppiseen toimintaan Suomen demokratian pioneerien liitossa tai muussa vasemmistolaista aatetta lähellä olevassa järjestössä.
vai
2) Pioneeri = Pioneerit ovat taistelukentän työmiehiä, joiden tehtäväkenttä on laaja ja monipuolinen sisältäen myös taistelijan tehtävät? - Anonyymi
Entä jos käytänkin järkeäni?
- Anonyymi
Tervetuloa vaan mukaan keskusteluun! Joko sinulla on oma ehdokas valittuna?
- Anonyymi
Kiitos. Kyllä minä varmaan joudun äänestämään samaa kuin aina aiemminkin. Ei se vaihtamalla parane.
Menkäähän ulos nauttimaan kevään henkäyksistä.
T. Pikkukylän pioneeri (pioneeri on hämäystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Kyllä minä varmaan joudun äänestämään samaa kuin aina aiemminkin. Ei se vaihtamalla parane.
Menkäähän ulos nauttimaan kevään henkäyksistä.
T. Pikkukylän pioneeri (pioneeri on hämäystä)Mietin tuossa, että Apo ja Ari ei kahdestaan pysty vaikuttamaan. Onko PerSuilla ketään muita varteenotettavia ehdokkaita? Jos saisivat vaikka neljäkin läpi, sillä olisi jo vaikutusta.
- Anonyymi
Ei kahta voi äänestää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486188Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki664028Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t163057- 322876
- 1902875
- 402472
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132449törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192360- 1501459
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3171451