Kannattaa seurustella itseään köyhempien ihmisten kanssa

Anonyymi

Kannattaa seurustella itseään köyhempien ihmisten kanssa, niin ei ole koskaan mitään näyttämisen tarvetta.

Hyvin sanottu ja pitää paikkansa.

43

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kun niillä just on näkee tällä palstallakin
      Wahlroosilla ei

      Näiden monen mielestä on kiva olla sairas ja köyhä jne
      I've been rich and I've been poor, and believe me, rich is better
      Mae West ja moni muu

    • Anonyymi

      Hohhoh ! Kyllä on henkisesti köyhä ihminen, jos noin ajattelee ja tuntee.

    • Mutta kun ei siitä varallisuudesta aina oikein tiedä. Varakkaat voivat käydä kirppareilla - jopa leipäjonoissa, kerrotaan. Eikä pidetä oikein korrektina tietää, paljonko naapuri tienaa...
      Köyhä taas on yleensä hyvin pukeutunut, ei halua, että köyhyys näkyy. Ruuassa voi pihistää, mutta näytettävää pitää olla. Ei siis pidä mennä halpaan..))

      Ja sitten on tietysti tämä velaksi eläminen. Suomikin on kuulemma rikas maa ja valtionvelkaa on niin paljon, ettei sitä tavis osaa enää edes hahmottaa.
      Velaksi elävät kotitaloudetkin, käsittääkseni. Pikavipit auttavat hyvin elämään päivän kuninkaana/kuningatterena. Maksuhäiriömerkintä tulee vasta myöhemmin...

      • Anonyymi

        Joku voi esittää äveriästä, kun asuu hulppeassa asunnossa. Totuus voi olla se, että se on vuokrakämppä ja yhteiskunta maksaa vuokratukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku voi esittää äveriästä, kun asuu hulppeassa asunnossa. Totuus voi olla se, että se on vuokrakämppä ja yhteiskunta maksaa vuokratukea.

        Onko sinulla suurikin huoli siitä ?


    • Anonyymi

      Seurustelen mielelläni itseäni viisaampien kanssa, siinä aina oppii. Ystäväni ovat suunnilleen taloudellisesti samoin pärjääviä. Silloin voi rahastakin keskustella vapaasti. Pari selvästi minua varakkaampaa on joukossa.
      Tuttavissa on vähävaraisia. Puhun rahasta ja hankinnoista varoen tai en lainkaan, mieluummin puheenaiheet ovat jotain aivan muuta.
      En koskaan näytä mitään, ei mitään tarvetta, mieluummin näkyy vähemmän kuin on.

      • Anonyymi

        Samoin, on sivistymätöntä tuoda esiin omistuksiaan. Niistä pitääkin ääntä sellaiset joilla ei paljon mitään arvokasta edes ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, on sivistymätöntä tuoda esiin omistuksiaan. Niistä pitääkin ääntä sellaiset joilla ei paljon mitään arvokasta edes ole.

        Täällä kirjottaa anoja, joilla on paljon kaikkee hyvää, iso osakehuoneisto Helsingin parhailla paikoilla, kesämökki kaikilla mukavuuksilla, rahaa ja kaikkea maallista, jotta huippovvaa köyhää ihmistä.

        Mitenhän hyö täällä?


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Täällä kirjottaa anoja, joilla on paljon kaikkee hyvää, iso osakehuoneisto Helsingin parhailla paikoilla, kesämökki kaikilla mukavuuksilla, rahaa ja kaikkea maallista, jotta huippovvaa köyhää ihmistä.

        Mitenhän hyö täällä?

        Säännöissä ei ole tulorajoja, siksi tuollaiset persaukisetkin saa täällä vaatimattomista oloistaan kertoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, on sivistymätöntä tuoda esiin omistuksiaan. Niistä pitääkin ääntä sellaiset joilla ei paljon mitään arvokasta edes ole.

        Niin tarkoitinkin että me "sivistymättömät" keskustelemme rahasta keskenämme, samalla keskitasoisella eläkkeellä varustetut, muutamia satasia sijoitettu Fortumiin. Ei me kukaan miljonäärejä olla eikä isojen omaisuuksien haltijoita. Mitä enemmän on ajatuksenvaihtoaiheita, sitä rikkaampi keskusteluhetki on. Arvokkainta minulle on elämä, tiedä sitten onko se sinulle pajlon vai vähän.


    • Anonyymi

      ja mistähän sen tietää kuka on ketäkin köyhempi? minulla ystäväpiirissä ymmärtääkseni suuri osa minua "varakkaampia", pariskuntia kun ovat, mutta ei minulla mitään tarvetta näyttämiselle ole, mitä siis pitäisi näyttää...................omituinen ajatus tuo aloitus.

      • Aloitus onkin köyhän tekemä.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Aloitus onkin köyhän tekemä.

        Kyllä köyhä köyhän tunnistaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä köyhä köyhän tunnistaa.

        No, oikeenni, raha huippovvaa köyhää ihmistä.


    • Anonyymi

      Täällä ei muistaakseni kukaan muu ole leveillyt asunnoillaan kuin joku henkilö
      jostain Itä-Suomen korvesta.

      • Anonyymi

        Siitä kaverinsa asunnosta puhuu kuin omastaan. Taitaa olla trauma, kun on vaan alkeellinen mökki itsellään.
        Kateelliselle on ylipääsemätöntä ymmärtää, että monilla on todellakin arvokas omistusasunto ja lisäksi mökki mukavuuksilla plus paljonmuutakin omaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä kaverinsa asunnosta puhuu kuin omastaan. Taitaa olla trauma, kun on vaan alkeellinen mökki itsellään.
        Kateelliselle on ylipääsemätöntä ymmärtää, että monilla on todellakin arvokas omistusasunto ja lisäksi mökki mukavuuksilla plus paljonmuutakin omaisuutta.

        Hyvin on taas saatu jutun juonesta kiinni. Ei siihen kovin pitkää ketjua tarvittu. Ollaan niin elementissään että.......


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä kaverinsa asunnosta puhuu kuin omastaan. Taitaa olla trauma, kun on vaan alkeellinen mökki itsellään.
        Kateelliselle on ylipääsemätöntä ymmärtää, että monilla on todellakin arvokas omistusasunto ja lisäksi mökki mukavuuksilla plus paljonmuutakin omaisuutta.

        Ano, 20.48 siis sinä se olet....
        jolla on paljon kaikkee hyvää, iso osakehuoneisto Helsingin parhailla paikoilla, kesämökki kaikilla mukavuuksilla, rahaa ja kaikkea maallista, jotta oikeella palstalla olet kun seurustelet meijän köyhempien kanssa hehehee.


    • Aivan sama, kuolinpaidassa ei ole kenelläkään taskuja.

      • Anonyymi

        Kunpa kaikki muistaisivat sen ja eläisivät elämänsä mukavien ihmisten kanssa,
        eivätkä pienen itsetuntonsa sanelemana valitsisi seurapiiriään varallisuuden mukaan.
        Meillä kun on vaan yksi elämä. Ei kannata haaskata aikaansa ihmisiin, joitten kanssa
        ei viihtyisi, jos niillä ei olisi rahaa.


    • Anonyymi

      Henkisesti köyhät on aika surullisia tapauksia.
      Muka-viisaampien/älykkäämpien mielestä...

    • Anonyymi

      Ennemmin rikas ja kännissä , kuin köyhä ja krapulassa :)

      • Minusta kännissä ja kihloissa on mukava olla.
        😘🍾🥂


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Minusta kännissä ja kihloissa on mukava olla.
        😘🍾🥂

        Auttaako se viina oloa, kun ei naimisiin ole päässyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaako se viina oloa, kun ei naimisiin ole päässyt?

        No, eipä ole lehtolapsiakaan, avioliitossa ovat syntyneeet.

        Korppis huomenta 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, eipä ole lehtolapsiakaan, avioliitossa ovat syntyneeet.

        Korppis huomenta 😁

        Lehtolapsista puhuminen on loukkaavaa . Ihan yhtä hyviä ovat kaikki lapset. Mitä iloa avioliitosta on, jos se purkautuu ja jääkin yksinhuoltajaksi.


      • Anonyymi

        Kyllä taatusti molempien on loppujen lopuksi mukavampaa
        olla ihan selvinpäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lehtolapsista puhuminen on loukkaavaa . Ihan yhtä hyviä ovat kaikki lapset. Mitä iloa avioliitosta on, jos se purkautuu ja jääkin yksinhuoltajaksi.

        Lapset tuovat iloa, kuten kirjoitit ja lapset hyviksi havaitsit. Eihän kommenttini ollut lapsia arvosteleva, he ovat syyttömiä syntymisestään avioliiton ulkopuolella😊


    • Anonyymi

      Kummallinen aloitus, itselläni on ystäväpiiri koostunut kiinnostus samoihin asioihin.

      Nuorempana saattoi repsahtaa jos kus alkoholin pariin, mutta harrastuksista löytyi samanhenkiset tosi kaverit rahalla ei juuri ollu merkitystä.

      • Anonyymi

        Mitä ne asiat noin suurinpiirtein ovat?
        Onko mukana köyhyys ja sairaus?
        Monet ovat mieluummin kuin varakkaita ja terveitä, jotka saavuttaa vain vaivalla


    • Anonyymi

      En kysy tapaamieni ihmisten tuloja, tai varallisuutta.

      Pirre

      • Anonyymi

        ..jatkan..ja itse en ole rikas, mutta tulen hyvin toimeen omillani, josta olen tosi kiitollinen.


      • Anonyymi

        En minäkään kysy. En myöskään esittele varallisuuttani , en varsinkaan tällä palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään kysy. En myöskään esittele varallisuuttani , en varsinkaan tällä palstalla.

        No, se asia ei minulle kuulu, jokainen kirjoittaa ja kertoo elämästään mitä haluaa, ei kannata olla matalamielinen.


      • Anonyymi
        miina4 kirjoitti:

        No, se asia ei minulle kuulu, jokainen kirjoittaa ja kertoo elämästään mitä haluaa, ei kannata olla matalamielinen.

        Matalamielisyyteen kuuluu leuhkinta, jolla ei ole edes katetta.


    • Varakkuudella on vain hyvin vähän tekemistä sen kanssa millaisten ihmisten seurassa viihtyy. Ei kai seurustelemisen pääasia voi olla näyttämisen tarve vaan se että on yhdessä kivaa ja kiinnostaa samat asiat. En ymmärrä näitä aloituksia nyt ollenkaan.

    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika sentään. En ymmärrä aloitusta laisinkaan. En ole ikinä kysellyt kenenkään varallisuutta, en sitä onko kodit omistus- vai vuokrakoteja. Mökeistä, autoista puhumattakaan. Ihan sama mulle. Ihminen itse kokonaisuudessaan on se tekijä minkä perusteella "kaveeraan".

      • Anonyymi

        Niin mutta nuo ovat köyhien tavaroita liittyvät vielä usein kulutukseen
        Nyt puhutaan rahasta


    • Anonyymi

      Tottakai meillä on ihmisiä jotka ovat mielellään köyhiä ja sairaita

      Varakkuuden seksikkyydessä on tärkeää se, kuinka se on hankittu, Vesa Keskisen kanssa ei ehkä halua olla koska hän on luonteeltaan tavis mutta perijä samoin sivuun voi jättää lottovoittajat ja varkaat, elleivät ne ole hienostuneita

      Omin raavinnoin rahansa hankkinut on tietenkin mielenkiintoinen ja potentiaaisesti hurmaava koska rahan hankkiminen on taitolaji
      Tässä mielessä AU amerikkalainen unelma on mielenkiintoinen häviävä taitolaji
      Dragons' den ja Shark tank ovat sen takia mielenkiintoisia ohjelmia koska niissä on sellaisia

      Köyhä joutuu aina olemaan töissä ja ei alun jälkeen opi oikein mitään kuin toistoa ja köyhät mediaperseenat Seiskassa joutuvat vielä makaamaan erilaisten kavereiden kanssa saadakseen laukkuja ja lomia Dubaissa, se ei tee heistä kiinnostavia vain ansaintakohteita alansa huippulehdelle kuten Seiska

    • Anonyymi

      Rikkaalla kannattaa kaikki, köyhällä ei mikään.

    • Anonyymi

      Ainakin jos köyhempi ei oo ihan titityy !

      Juupa

    • Anonyymi

      Mitäs hyötyä siitä on?

    • Anonyymi

      Eikö se mene juuri päinvastoin? Kannattaa seurustella itseään rikkaampien kanssa, niin ei pääse / tarvitse rehvastella olemattomalla omaisuudellaan. Ainakin suomalaisilla on taipumusta isotella ja näyttää, että täältä pesee ja hevosella pääsee ja minä olen meiltä ja muut meirän krannista. - Nm. Ajatus ulalla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      265
      3711
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      120
      2494
    3. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      36
      1880
    4. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      48
      1728
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      34
      1424
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      113
      1314
    7. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      49
      1224
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1173
    9. Tiedätkö nainen

      Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen
      Ikävä
      67
      1169
    10. Hiuksesi letille?

      Mitä ajattelisit jos tarjoutuisin opettelemaan hiustesi letityksen?
      Ikävä
      43
      1017
    Aihe