Kuinka toimii Braleva ? Huoltomiehiä vaihtuu hurjaa tahtia ja kukaan ei johda toimintaa.
Braleva rintaliivit vai hyvää asumista ?
17
1698
Vastaukset
- Anonyymi
Äänestän rintaliivien puolesta !
- Anonyymi
Kyllä varmasti nämä rintaliivit ei kuulu heidän toimenkuvaan.
Käänny muille palstoille jos teillä on näin vakava ongelma.
Pysy asiassa.
- Anonyymi
Braleva on kyllä näistä huoltoyhtiöistä parhaasta päästä.
Hoitavat asiat kunnolla ja huolellisesti.- Anonyymi
Ei toimi mitenkään. Omistajayhtiöiden työt hoituu ja muut lyödään läskiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toimi mitenkään. Omistajayhtiöiden työt hoituu ja muut lyödään läskiksi.
Ja läskit hoidetaan kuntosalilla kun ne avautuvat.
Se siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja läskit hoidetaan kuntosalilla kun ne avautuvat.
Se siitä.Soukan huolto toimi, mutta Braleva on pelkkää pärinää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soukan huolto toimi, mutta Braleva on pelkkää pärinää...
Ultrabra ja Braleva on markkinoiden parhaat liivit.
- Anonyymi
Hyväuskoisia hölmöjä tuntuu riittävän.
- Anonyymi
Ei taida Suomesta huonompaa isännöinti toimistoa löytyä.
- Anonyymi
Tulossa meidän taloyhtiöön.
Nettisivujen perusteella vaikuttaa puhtaasti huijarifirmalta, joka lupa kuun taivaalta kunhan saa lisää asiakkaita, mutta oikeasti haluaa vain rikastua nopeasti.
Kauhalla odotan mitä tuo tulessaan.
Katso itse sivustoa. - Anonyymi
Tämä 09 heka pitää rikolliseen toimintaan syyllisiä listoillaan. Tullaan räyhäämään muksuille ja muijilkekkn. Heka häpeä!
- Anonyymi
Väki vaihtunut tiuhaan.
- Anonyymi
Tuommosissa putiikeissa, jos noudattaa asetuksia liian tarkkaan, saa potkut.
- Anonyymi
Braleva, hyvä elämä....
- Anonyymi
Braleva toimii erittäin huonosti. Isännöitsijä on ammattitaidoton ja ylikuormittunut ja myös Bralevan sisäinen koordinointi on huonoa, samoin isännöitsijä<->huoltoyhtiö -tiedonkulku. Asiat jäävät hoitamatta, virheitä tulee; rahoitusvastikkeilla maksetaan hoitokuluja (jolloin laina jää lyhentämättä, tulee lisäkuluja jne.), pöytäkirjoihinkin merkityt tehtävät jätetään tekemättä, yhtiökokousta ei saada järjestettyä ajoissa koska tilinpäätösaineisto ei valmistu ajoissa jne. Isännöinnin aiheuttamia laiminlyöntejä, virheitä ja vahinkoja peitellään eikä yrityksen johto vastaa ongelmatapauksissa lukuisista lupauksista huolimatta. Oman kokemukseni mukaan ainoa tilanteen tasalla oleva henkilö on talomme asioita hoitava kiinteistösihteeri. Olen erittäin pettynyt Bralevaan.
- Anonyymi
Hupsista.
- Anonyymi
Aika syvältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027