Kysymys siis otsikon mukainen. Voiko rakennusmestari 210op hakea maisteri ohjelmaan vai tätyykö olla rakennusinsinöörin paperit 240op.
Yritin netistä kaivaa, mutta oudosti ei näinkin yksinkertaiseen asiaan löytynyt selkeää vastausta.
Kiitos tietävälle avusta! :)
Voiko valmistunut rakennusmestari hakea di-insinööriksi?
7
1682
Vastaukset
- Anonyymi
Vähintään rakennusinsinöörin paperit tarvitaan. Ts. alempi korkeakoulututkinto on oltava.
- Anonyymi
Eikö mestaria lasketa alemmaksi kk-tutkinnoksi?
- Anonyymi
RKM ei voi hakea kun yhteen di-ohjelmaan Suomessa, kun LUT TUDI joka on hyvin suosittu. Siitä ei sitten auta kun muuntokoulutus inssiksi.
- Anonyymi
Kyllä voi itse en oe käynyt kuin 6 vuotta kansakoula siltion tutkintoja yliopistosta ja amk sta joten motivaatio ratkaisee,
- Anonyymi
Pitäisi osata kirjoittaakin, et osaa edes sitä! Mutta kerro ihmeessä ne yliopistotutkintosi, mitä ovat?
- Anonyymi
jos et voi hakea DI-koulutukseen rakennusmestaripapereillasi niin perustat firman ja palkkaat firmaasi dippainssejä ja tohtoreita.
- Anonyymi
Ongelma on siinä, että pykmestari ei ossaa, eikä tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824331
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784273Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4943814- 1503411
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.542835- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211