Moi siis jos joku mitenkään vois nii haluisin snappiin vertaistukee! Laittakaa teiän ikä ja käyttäjätunnus tohon alas ja mä addaan koska pelkään et jos kerron mun snäpin täällä ni mun vanhemmat löytää sen.
Plz haluun oikeest jutella jonku kaa joka tajuu..
Sh vertaistuki
4
159
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama siis et onko diagnosoitu mitään tain onko anoreksa va bed
- Anonyymi
miten anorektikko ja bediläinen voi antaa vertaistukea .Kun toinen on sairaaloisen alapainoinen ja toi ylipainoinen.Ymmärsinkö oikein että anorektikko antaa bediläiselle laihdutusvinkkejä ja bediläinen ruokavinkkejä henkilölle joka haluaa laihtua entisestään.Miten nämä vastakohdat pystyy antaa vertaistukea muuten kuin että ovat mielen sairauksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten anorektikko ja bediläinen voi antaa vertaistukea .Kun toinen on sairaaloisen alapainoinen ja toi ylipainoinen.Ymmärsinkö oikein että anorektikko antaa bediläiselle laihdutusvinkkejä ja bediläinen ruokavinkkejä henkilölle joka haluaa laihtua entisestään.Miten nämä vastakohdat pystyy antaa vertaistukea muuten kuin että ovat mielen sairauksia?
Siis ei oo tarkotus mitenkää antaa vinkkejä vaan ihan vaan se esim et molemmat on syömishäiriöitä ja bediläinen ymmärtää luultavasti anorektikkoa jollain tavalla paremmin kuin esim joku, jolla ei ole mitään kokomusta syömishäiriöistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ei oo tarkotus mitenkää antaa vinkkejä vaan ihan vaan se esim et molemmat on syömishäiriöitä ja bediläinen ymmärtää luultavasti anorektikkoa jollain tavalla paremmin kuin esim joku, jolla ei ole mitään kokomusta syömishäiriöistä
Mä voin ite sanoa etten ymmärrä anorektikkoja ja mulla on jonkinasteinen bed.Eli ylipainoisen pitäis ymmärtää anorektikkoa ja sitä jatkuvaa laihduttamista alipainosta vielä pienenmpiin lukemiin.Mä oon nähnyt miten vaikeaa anorektikolle on syödä edes yhtä hedelmää ilman että se nostetaan sun tarjottimelle ja väännät melkein itkua samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833