Moi siis jos joku mitenkään vois nii haluisin snappiin vertaistukee! Laittakaa teiän ikä ja käyttäjätunnus tohon alas ja mä addaan koska pelkään et jos kerron mun snäpin täällä ni mun vanhemmat löytää sen.
Plz haluun oikeest jutella jonku kaa joka tajuu..
Sh vertaistuki
4
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama siis et onko diagnosoitu mitään tain onko anoreksa va bed
- Anonyymi
miten anorektikko ja bediläinen voi antaa vertaistukea .Kun toinen on sairaaloisen alapainoinen ja toi ylipainoinen.Ymmärsinkö oikein että anorektikko antaa bediläiselle laihdutusvinkkejä ja bediläinen ruokavinkkejä henkilölle joka haluaa laihtua entisestään.Miten nämä vastakohdat pystyy antaa vertaistukea muuten kuin että ovat mielen sairauksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten anorektikko ja bediläinen voi antaa vertaistukea .Kun toinen on sairaaloisen alapainoinen ja toi ylipainoinen.Ymmärsinkö oikein että anorektikko antaa bediläiselle laihdutusvinkkejä ja bediläinen ruokavinkkejä henkilölle joka haluaa laihtua entisestään.Miten nämä vastakohdat pystyy antaa vertaistukea muuten kuin että ovat mielen sairauksia?
Siis ei oo tarkotus mitenkää antaa vinkkejä vaan ihan vaan se esim et molemmat on syömishäiriöitä ja bediläinen ymmärtää luultavasti anorektikkoa jollain tavalla paremmin kuin esim joku, jolla ei ole mitään kokomusta syömishäiriöistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ei oo tarkotus mitenkää antaa vinkkejä vaan ihan vaan se esim et molemmat on syömishäiriöitä ja bediläinen ymmärtää luultavasti anorektikkoa jollain tavalla paremmin kuin esim joku, jolla ei ole mitään kokomusta syömishäiriöistä
Mä voin ite sanoa etten ymmärrä anorektikkoja ja mulla on jonkinasteinen bed.Eli ylipainoisen pitäis ymmärtää anorektikkoa ja sitä jatkuvaa laihduttamista alipainosta vielä pienenmpiin lukemiin.Mä oon nähnyt miten vaikeaa anorektikolle on syödä edes yhtä hedelmää ilman että se nostetaan sun tarjottimelle ja väännät melkein itkua samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S333435Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3901541Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll711401Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun2641216Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.71161- 211088
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n1941052- 741012
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o58979Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?
Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j89932