Walking street

Anonyymi

Sellaisia huhuja thaimaassa nyt liikkuu että pattayan kuuluisalla kävelykadulla sijaitsevat lukuisat baarit ja strippiklubit olisivat vaikeassa tilanteessa koska toimiluvat ovat katkolla vuodenvaihteessa ja thaimaan hallinto ei halua ehkä uusia lupia,paha juttu normituristeille

27

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitään esteitä sen tuontiin

New Deal

• Anonyymi

eikös walkkari ole vennäin mahvian ja kiinuskien mahvian omistuksissa, nittä ei kuntapolitikot uhkaile, ne määrää miten kunnan miehet lapioonsa nojailee

• Anonyymi

Klassinen lerppauutinen.

• Anonyymi

Miltä sivuila googlasit uutisen, vai saitko tiedon aakkosten baarin nurkkapöydässä?

• Anonyymi

Youtubessa on nähtävillä pattayan paikallisten lähes päivittäisiä tilannekatsauksia ja yhdessä mainittiin näistä huhuista,mutta voi olla että ei pidä paikkaansa ja turisteja kuitenkin tarvitaan

• Anonyymi

Eiköhän pattayan rantakatu ole muutenkin tiensä päässä, näin suunnitelman missä puretaaan kaikki merenpuolella olevat rakennukset, ja rantabulevardia jatketaan.., ne on kaikki rannanapuolella jopa pakkolunastettuja tai lunastuksessa kaupungille, myös valtaosa toisella puolella olevia rakennuksia puretaan, ja tillalle tehdään parkkipaikkoja ja perheille sopivia aktiviteettejä, korona tulee rokottamaan erityiksesti tuota aluetta kovalla kädellä... mutta myös koko pattayaa... pahiten thaimaassa,

• Anonyymi

Hua hinistä ?. Kuopio rulez

• Anonyymi

Maanmainiot lerppauutiset senkuin vaan jatkuvat. Se on edelleenkin kysynnän ja tarjonnan laki mikä sanelee. Kun turistit palaa koronan jälkeen niin sitten tarvitaan taas palveluja. Minun mielestä on hyvä että goukkarit vähenisi, koska niitä on liikaa ollut walkkarilla eikä kaikkiin riitä asiakkaita muuten kuin sesonkeina. Mutta tarpeeksi niitä tulee olemaan aina jatkossakin niille jotka niitä käyttää. Itse en käytä, ne on lähinnä turistinähtävyyksiä keltanokille eikä kiinnosta meikäläistä se show. Pattayalla on alueen kokoon nähden takuullaa maailman eniten baareja ja ravintoloita ja takuulla myös maailman monipuolisimpia. Näin se on jatkossakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanmainiot lerppauutiset senkuin vaan jatkuvat. Se on edelleenkin kysynnän ja tarjonnan laki mikä sanelee. Kun turistit palaa koronan jälkeen niin sitten tarvitaan taas palveluja. Minun mielestä on hyvä että goukkarit vähenisi, koska niitä on liikaa ollut walkkarilla eikä kaikkiin riitä asiakkaita muuten kuin sesonkeina. Mutta tarpeeksi niitä tulee olemaan aina jatkossakin niille jotka niitä käyttää. Itse en käytä, ne on lähinnä turistinähtävyyksiä keltanokille eikä kiinnosta meikäläistä se show. Pattayalla on alueen kokoon nähden takuullaa maailman eniten baareja ja ravintoloita ja takuulla myös maailman monipuolisimpia. Näin se on jatkossakin.

Ai niin piti onnitella että onnistuit kirjoittamaan Walking streetin oikein, kun yleensä vaikeat sanat tuppaavat olemaan sinulle lähes mahdottomia oikein kirjoitettavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se menee jos ei ole kysyntää eipä silloin ole tarjontaakaan ja kun pattayan poika on suomen savossa vuoteen 2025 ei ole reppanan tarpeille kysyntääkään, ja kun ei ole kysyntääkään vuokrahenkilöstö joutuu etsimään uuden ammatin, pattayalla oli maailman eniten ravintoloita ja baareja, varsinkin henkilöstö vuokraukseen suuntautuvat, oikea sananmuoto oli ei ole enää, muutakuin haavematkaajan mielikuvituksessa. Sitten kun minä joskus... paratiisissani... jos ja kun.

• Anonyymi

Walkkari Soi ja kukkuu,

kuten aina ennenkin.

• Anonyymi

Aloitus on yhtä typerä kuin sanoa että helsinkiläinen ruokaravintola on vaikeuksissa huhujen mukaan koska se on suljettu. Totta helevetissä se on vaikeuksissa koska se on suljettu.

• Anonyymi

Nyt jos koskaan kannattaa kokea eksoottinen kulttuurillisesti monipuolinen Mosambik.
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d4a5054d-1b0a-499a-b208-7ef262682080

Pitkät valkoiset hiekkarannat vetää kärpäspaperin lailla puoleensa auringonpalvojia. Viikon luonoäänenä rynnäkkökivääri. Koe Hollywood- elokuvista tutut väijytykset islamistikapinallisten käsissä paikan päällä aktiivilomalla, joka on täynnä yllätyksiä.

Suositut yhdistelmämatkat lentokone - bussi - väijytys - kylkimiina - luotisade - lunnaiden odottelu ja laivamatka lähimpään turvalliseen maahan nyt vain hintaan 999 plus kulloinkin voimassa oleva tuhkausmaksu.

Älä ole nynny! Elämäsi voi muuttua juuri tällä matkalla!

• Anonyymi

Mossun horonat on horonasulussa,

Pattaya mennä paukuttaa !

• Anonyymi

Pattaya on aina ollut Paratiisi,

yhä niinkuin ennenkin Pattayan Paratiisissa on hyvä olla.

• Anonyymi

Eikös koko Afrikka on koronasulussa ja tulee olemaan voimakkaassa kasvussa horonan osalta vielä nykypäivänäkin pitkään.

• Anonyymi

koko ahariikka on yhtä fuckingStreettiä

siellä Sika Amaliakin huomioidaan, tai jos hänella rahaa olisi, niin ne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koko ahariikka on yhtä fuckingStreettiä

siellä Sika Amaliakin huomioidaan, tai jos hänella rahaa olisi, niin ne

Niuvan ovi on yhä lukossa, onneksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuvan ovi on yhä lukossa, onneksi

Kilju käy ja Lerppa kukkii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kilju käy ja Lerppa kukkii

Lerpan takana on... ?

• Anonyymi

Taitaa olla niin, että koko Telluksella ainut paikka jossa iloa vielä löytyy, on Pattayan Paratiisi.

SIIS SINNE HETI !!

• Resupetteri tietenkin rahalla ostaa lipun paratiisiin... itse olen enemmänkin romantiikka miehiä joka hurmaa naiset mainiolla ulko näöllä ja veikeillä letkautuksilla. Siitä näkee että naiset tykkää jutuistani kun niillä lirahtaa vähän kusta nansoihin. Pelkästään kainalo pieruilla olen valloittanut ruotsalaisia naisia joilla on niin pitkät jalat että tarvii a tikkaat että pääsee pusittelemaan. Monet naiset sanoneet mulle että siksi antavat ilmaiseksi kun olen laadukkaan ja tasokkaan näkönen.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Resupetteri tietenkin rahalla ostaa lipun paratiisiin... itse olen enemmänkin romantiikka miehiä joka hurmaa naiset mainiolla ulko näöllä ja veikeillä letkautuksilla. Siitä näkee että naiset tykkää jutuistani kun niillä lirahtaa vähän kusta nansoihin. Pelkästään kainalo pieruilla olen valloittanut ruotsalaisia naisia joilla on niin pitkät jalat että tarvii a tikkaat että pääsee pusittelemaan. Monet naiset sanoneet mulle että siksi antavat ilmaiseksi kun olen laadukkaan ja tasokkaan näkönen.

Kenelle sinä mahdat oireilla, saatko noista päivittäisistä jutuistasi jotain tyydytystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle sinä mahdat oireilla, saatko noista päivittäisistä jutuistasi jotain tyydytystä?

Porkkanaa ja vilalankaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuohan on tositarinoita pohjoisesta.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Resupetteri tietenkin rahalla ostaa lipun paratiisiin... itse olen enemmänkin romantiikka miehiä joka hurmaa naiset mainiolla ulko näöllä ja veikeillä letkautuksilla. Siitä näkee että naiset tykkää jutuistani kun niillä lirahtaa vähän kusta nansoihin. Pelkästään kainalo pieruilla olen valloittanut ruotsalaisia naisia joilla on niin pitkät jalat että tarvii a tikkaat että pääsee pusittelemaan. Monet naiset sanoneet mulle että siksi antavat ilmaiseksi kun olen laadukkaan ja tasokkaan näkönen.

Sensei on palstan romanttisin romantikko. Ei ihme että hän on niin suosittu naisten keskuudessa että ihan ilmaiseksi lohkeaa.

• Anonyymi

Kyllä tämä on kovvoo hommoo, kun joudun jokaiselle palstalle keksimään jonkun aloituksen. Sitten vielä joudun vastailemaan itselleni esittämiini tyhmiin kysymyksiisi. Joudun jopa kinastelemaan itseni kanssa. Onneksi sairastan jakomielitautia, siinä suhteessa homma on helppo.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      476
      1723
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1497
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1338
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1299
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      905
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      856
    7. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      47
      804
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      736
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      722
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      701
    Aihe