Walking street

Anonyymi

Sellaisia huhuja thaimaassa nyt liikkuu että pattayan kuuluisalla kävelykadulla sijaitsevat lukuisat baarit ja strippiklubit olisivat vaikeassa tilanteessa koska toimiluvat ovat katkolla vuodenvaihteessa ja thaimaan hallinto ei halua ehkä uusia lupia,paha juttu normituristeille

27

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään esteitä sen tuontiin

      New Deal

    • Anonyymi

      eikös walkkari ole vennäin mahvian ja kiinuskien mahvian omistuksissa, nittä ei kuntapolitikot uhkaile, ne määrää miten kunnan miehet lapioonsa nojailee

    • Anonyymi

      Klassinen lerppauutinen.

    • Anonyymi

      Miltä sivuila googlasit uutisen, vai saitko tiedon aakkosten baarin nurkkapöydässä?

      • Anonyymi

        Youtubessa on nähtävillä pattayan paikallisten lähes päivittäisiä tilannekatsauksia ja yhdessä mainittiin näistä huhuista,mutta voi olla että ei pidä paikkaansa ja turisteja kuitenkin tarvitaan


    • Anonyymi

      Eiköhän pattayan rantakatu ole muutenkin tiensä päässä, näin suunnitelman missä puretaaan kaikki merenpuolella olevat rakennukset, ja rantabulevardia jatketaan.., ne on kaikki rannanapuolella jopa pakkolunastettuja tai lunastuksessa kaupungille, myös valtaosa toisella puolella olevia rakennuksia puretaan, ja tillalle tehdään parkkipaikkoja ja perheille sopivia aktiviteettejä, korona tulee rokottamaan erityiksesti tuota aluetta kovalla kädellä... mutta myös koko pattayaa... pahiten thaimaassa,

      • Anonyymi

        Hua hinistä ?. Kuopio rulez


      • Anonyymi

        Maanmainiot lerppauutiset senkuin vaan jatkuvat. Se on edelleenkin kysynnän ja tarjonnan laki mikä sanelee. Kun turistit palaa koronan jälkeen niin sitten tarvitaan taas palveluja. Minun mielestä on hyvä että goukkarit vähenisi, koska niitä on liikaa ollut walkkarilla eikä kaikkiin riitä asiakkaita muuten kuin sesonkeina. Mutta tarpeeksi niitä tulee olemaan aina jatkossakin niille jotka niitä käyttää. Itse en käytä, ne on lähinnä turistinähtävyyksiä keltanokille eikä kiinnosta meikäläistä se show. Pattayalla on alueen kokoon nähden takuullaa maailman eniten baareja ja ravintoloita ja takuulla myös maailman monipuolisimpia. Näin se on jatkossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanmainiot lerppauutiset senkuin vaan jatkuvat. Se on edelleenkin kysynnän ja tarjonnan laki mikä sanelee. Kun turistit palaa koronan jälkeen niin sitten tarvitaan taas palveluja. Minun mielestä on hyvä että goukkarit vähenisi, koska niitä on liikaa ollut walkkarilla eikä kaikkiin riitä asiakkaita muuten kuin sesonkeina. Mutta tarpeeksi niitä tulee olemaan aina jatkossakin niille jotka niitä käyttää. Itse en käytä, ne on lähinnä turistinähtävyyksiä keltanokille eikä kiinnosta meikäläistä se show. Pattayalla on alueen kokoon nähden takuullaa maailman eniten baareja ja ravintoloita ja takuulla myös maailman monipuolisimpia. Näin se on jatkossakin.

        Ai niin piti onnitella että onnistuit kirjoittamaan Walking streetin oikein, kun yleensä vaikeat sanat tuppaavat olemaan sinulle lähes mahdottomia oikein kirjoitettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanmainiot lerppauutiset senkuin vaan jatkuvat. Se on edelleenkin kysynnän ja tarjonnan laki mikä sanelee. Kun turistit palaa koronan jälkeen niin sitten tarvitaan taas palveluja. Minun mielestä on hyvä että goukkarit vähenisi, koska niitä on liikaa ollut walkkarilla eikä kaikkiin riitä asiakkaita muuten kuin sesonkeina. Mutta tarpeeksi niitä tulee olemaan aina jatkossakin niille jotka niitä käyttää. Itse en käytä, ne on lähinnä turistinähtävyyksiä keltanokille eikä kiinnosta meikäläistä se show. Pattayalla on alueen kokoon nähden takuullaa maailman eniten baareja ja ravintoloita ja takuulla myös maailman monipuolisimpia. Näin se on jatkossakin.

        Näinhän se menee jos ei ole kysyntää eipä silloin ole tarjontaakaan ja kun pattayan poika on suomen savossa vuoteen 2025 ei ole reppanan tarpeille kysyntääkään, ja kun ei ole kysyntääkään vuokrahenkilöstö joutuu etsimään uuden ammatin, pattayalla oli maailman eniten ravintoloita ja baareja, varsinkin henkilöstö vuokraukseen suuntautuvat, oikea sananmuoto oli ei ole enää, muutakuin haavematkaajan mielikuvituksessa. Sitten kun minä joskus... paratiisissani... jos ja kun.


    • Anonyymi

      Walkkari Soi ja kukkuu,

      kuten aina ennenkin.

    • Anonyymi

      Aloitus on yhtä typerä kuin sanoa että helsinkiläinen ruokaravintola on vaikeuksissa huhujen mukaan koska se on suljettu. Totta helevetissä se on vaikeuksissa koska se on suljettu.

    • Anonyymi

      Nyt jos koskaan kannattaa kokea eksoottinen kulttuurillisesti monipuolinen Mosambik.
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d4a5054d-1b0a-499a-b208-7ef262682080

      Pitkät valkoiset hiekkarannat vetää kärpäspaperin lailla puoleensa auringonpalvojia. Viikon luonoäänenä rynnäkkökivääri. Koe Hollywood- elokuvista tutut väijytykset islamistikapinallisten käsissä paikan päällä aktiivilomalla, joka on täynnä yllätyksiä.

      Suositut yhdistelmämatkat lentokone - bussi - väijytys - kylkimiina - luotisade - lunnaiden odottelu ja laivamatka lähimpään turvalliseen maahan nyt vain hintaan 999 plus kulloinkin voimassa oleva tuhkausmaksu.

      Älä ole nynny! Elämäsi voi muuttua juuri tällä matkalla!

      • Anonyymi

        Mossun horonat on horonasulussa,

        Pattaya mennä paukuttaa !


    • Anonyymi

      Pattaya on aina ollut Paratiisi,

      yhä niinkuin ennenkin Pattayan Paratiisissa on hyvä olla.

    • Anonyymi

      Eikös koko Afrikka on koronasulussa ja tulee olemaan voimakkaassa kasvussa horonan osalta vielä nykypäivänäkin pitkään.

      • Anonyymi

        koko ahariikka on yhtä fuckingStreettiä

        siellä Sika Amaliakin huomioidaan, tai jos hänella rahaa olisi, niin ne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koko ahariikka on yhtä fuckingStreettiä

        siellä Sika Amaliakin huomioidaan, tai jos hänella rahaa olisi, niin ne

        Niuvan ovi on yhä lukossa, onneksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvan ovi on yhä lukossa, onneksi

        Kilju käy ja Lerppa kukkii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilju käy ja Lerppa kukkii

        Lerpan takana on... ?


    • Anonyymi

      Taitaa olla niin, että koko Telluksella ainut paikka jossa iloa vielä löytyy, on Pattayan Paratiisi.

      SIIS SINNE HETI !!

      • Resupetteri tietenkin rahalla ostaa lipun paratiisiin... itse olen enemmänkin romantiikka miehiä joka hurmaa naiset mainiolla ulko näöllä ja veikeillä letkautuksilla. Siitä näkee että naiset tykkää jutuistani kun niillä lirahtaa vähän kusta nansoihin. Pelkästään kainalo pieruilla olen valloittanut ruotsalaisia naisia joilla on niin pitkät jalat että tarvii a tikkaat että pääsee pusittelemaan. Monet naiset sanoneet mulle että siksi antavat ilmaiseksi kun olen laadukkaan ja tasokkaan näkönen.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Resupetteri tietenkin rahalla ostaa lipun paratiisiin... itse olen enemmänkin romantiikka miehiä joka hurmaa naiset mainiolla ulko näöllä ja veikeillä letkautuksilla. Siitä näkee että naiset tykkää jutuistani kun niillä lirahtaa vähän kusta nansoihin. Pelkästään kainalo pieruilla olen valloittanut ruotsalaisia naisia joilla on niin pitkät jalat että tarvii a tikkaat että pääsee pusittelemaan. Monet naiset sanoneet mulle että siksi antavat ilmaiseksi kun olen laadukkaan ja tasokkaan näkönen.

        Kenelle sinä mahdat oireilla, saatko noista päivittäisistä jutuistasi jotain tyydytystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sinä mahdat oireilla, saatko noista päivittäisistä jutuistasi jotain tyydytystä?

        Porkkanaa ja vilalankaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sinä mahdat oireilla, saatko noista päivittäisistä jutuistasi jotain tyydytystä?

        Nuohan on tositarinoita pohjoisesta.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Resupetteri tietenkin rahalla ostaa lipun paratiisiin... itse olen enemmänkin romantiikka miehiä joka hurmaa naiset mainiolla ulko näöllä ja veikeillä letkautuksilla. Siitä näkee että naiset tykkää jutuistani kun niillä lirahtaa vähän kusta nansoihin. Pelkästään kainalo pieruilla olen valloittanut ruotsalaisia naisia joilla on niin pitkät jalat että tarvii a tikkaat että pääsee pusittelemaan. Monet naiset sanoneet mulle että siksi antavat ilmaiseksi kun olen laadukkaan ja tasokkaan näkönen.

        Sensei on palstan romanttisin romantikko. Ei ihme että hän on niin suosittu naisten keskuudessa että ihan ilmaiseksi lohkeaa.


    • Anonyymi

      Kyllä tämä on kovvoo hommoo, kun joudun jokaiselle palstalle keksimään jonkun aloituksen. Sitten vielä joudun vastailemaan itselleni esittämiini tyhmiin kysymyksiisi. Joudun jopa kinastelemaan itseni kanssa. Onneksi sairastan jakomielitautia, siinä suhteessa homma on helppo.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe