Mennyt monessa sarjassa vähän tylsäksi tuo touhu ja varsinkin nyt kun ei pääse penkalla niin entistä vaikeampaa seurata. Livet on tuoneet paljon uutta ja varsinkin sitäkautta tuo BMW sarja on oikeinkin mielenkiintoinen vrtna muihin rahamiesten sarjoihin.
Yritystä näyttää olevan joka kisassa ja vauhtikin aika huimaa kun pätkäaikoja seuraa kotisohvalta vakioautoilla!
Onko tästä sarjasta enemmän tietoa jossain kun muutakuin jokin nettisivut? Onko jossain muualla jotain enemmän kun en ole somessa, toki youtubessa näytti olevan jotain?
Mikä tämän sarjan historia on?
BMW sarja rallissa
9
108
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin katsomassa Urjalassa ja siinä päätin että Kokkolaan lähden katsomaan kauden finaalia! On nimittäin kovaa menoa!!!!
- Anonyymi
https://www.bmwrallisarja.fi/
Kokkolan finaali ajetaan SM-rallin yhteydessä 2-päiväisenä. Mitalit ovat kaikki auki ja useammalla kuljettajalla mahdollisuus mestaruuteen! Nyt pakalle kannustamaan oma suosikki voittoon! - Anonyymi
Eikös tämä ole BMW maailmanmestaruus sarja.
- Anonyymi
Taitaa se olla sekin ! Ainakin niin hurjat jutut
- Anonyymi
melko rajuja "vakio"bemareita joukossa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
melko rajuja "vakio"bemareita joukossa...
Kyllä vakiollaki pääsee ku on lätkä lattiassa koko ajan. Eikä painelekkaan sitä jarrua joka näreelle.
- Anonyymi
Kukkukankaan Carlos myös mukana. Saa pikkuusen muut lykätä lusikkaa konehuoneeseen, että kerkiävät ees samalla minuutilla pätkän maaliin.
- Anonyymi
On siellä joku muukin, esimerkiksi Pietarsaaren panizzi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siellä joku muukin, esimerkiksi Pietarsaaren panizzi!
Täältä iso peukku Pietarsaaren Panizille. Toivottavasti voittaa. Vöyrin Vatanen on kans hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k293770- 412559
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422498Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82265- 201839
- 381709
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461613Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001460- 1411457
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461398