Miestä vailla.

Anonyymi

Pitkä liitto takana naisen kanssa ja tekis mieli hirveästi kokeilla miestä välillä. Oon 40 mies. Onks tää normaalia

12

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisen mielestä on normaalia, toisen mielestä ei. Riippuu miten normaali määritellään. Halut muuttuvat ajan saatossa ja heittävät laidasta laitaan.

• Anonyymi

Tuo lauseen alku "pitkä liitto takana naisen kanssa" voi piankin olla ihan totta.

Pitkä liitto miehen kanssa naissuhteen jälkeen voikin sitten olla haasteellisempi fantasia.

Itsellä pitkä liitto takana miehen kanssa, eikä mitään haluja kokeilla naisia, jotta olisi jotenkin "normaali." Ei se vaihto ainakaan näin päin onnistu.

-bear-

• Anonyymi

Ei ole näin.

• Anonyymi

tehdään se kavereina, hän ei tiedä mitään, ollaan sit jotain muuta myös.

• Anonyymi

Se on ihan normaali jos naisen kaa ei toimi nii ei kanata murehdi mitään suoran lähe kokeilemaan miestä kyllä miehen kanssakin on kiva

• Anonyymi

Mikä on toiselle normaalia, ei toiselle taas ole. Mieti tarkkaan kestätkö, jos fantasia ei vastaa kuvitelmaasi. Seksiä varmasti saat helposti homoilta, mutta pitkä parisuhde on aivan toinen asia.

• Anonyymi

Se on ihan mukavaa, jos on toinen mukava mies vierellä. Tuntea miehen läheisyys ja tuoksu. Ja sitten kun molemmilla alkaa seisoa yhtä aikaa. Hyväillä ja muutakin.

• Anonyymi

Itellä tuli vastaava eteen, kun olin täyttänyt 30. Ja ei muuta kuin kokeilemaan. tuntui hyvältä saada munaa. tulin yhtä kokemusta rikkaammaksi. Kaveri oli kymmene vuotta vanhempi, mutta hyvän näköinen sportti tyyppi. Paljastin asian vaimolle, ja imettelin kun ei suuttunut. Piti sitä jopa kiihottavana.

• Anonyymi

Minulla myös on eka kerta miehen kanssa vielä edessä päin. Jokseenkin varma olen että mies, johon olen tutustumassa, on oikeanlainen. Yllättävää kyllä oli ettei hänellä ole minkäänlaisia seksikokemuksia tähän mennessä. Jokseenkin normaalina pidän sitä, että vasta vanhempana uskaltaa tulla ulos kaapista. Niin tein minäkin. Kukaan ei ole 100 % homo tai hetero, toisia vain kiinnostaa oma sukupuoli enemmän kuin vastakkainen. Meillä on ajatus edetä kaikessa rauhassa, tavataan vasta kesällä ja luotan ettei hän hylkää näin varmaa nakkia vaikka tulisi tilaisuus ennen suunniteltua tapaamista päästä panolle, enhän neitsyttä ollut etsimässä vaikka samanlaiset lähtökohdat oli jonkinlainen kriteeri. Harmi vain ettei häntä löytynyt omalta paikkakunnalta.

• Anonyymi

Pitkä kirjoittelu ja odotus, isot pettymykset. Spontaanisti tapaamaan ja kokeilemaan, pääsee siitä turhasta jahkaamisesta eteenpäin elämässä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      277
      4722
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3050
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      45
      2941
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      41
      2911
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      77
      1826
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1694
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1531
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      64
      1471
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      97
      1322
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1222
    Aihe