Harmittaa teidän puolestanne maskittomat asiakkaat .
Niinpä on siirrettävä asiointi esim. Karstulaan, siellä ymmärretään tilanne, kuten isommissakin paikoissa esim. Äänekoskella ja Jyväskylässä.
Enkä muuten ole perheineni ainoa joka on harmistunut !
Tsemppiä teille.
Hyvät kauppiaat Saarijärvellä
9
86
Vastaukset
- Anonyymi
Joo koko maski hömpötys mennyt naurettavuuksiin itse en moista pöpö pesää naamaani tukkeeksi pistä
- Anonyymi
Se on tullut selväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tullut selväksi.
Ketään ei voi pakottaa pitämään maskia ja jotkut ei yksinkertaisesti pysty jotta turha länkyttää mokomasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään ei voi pakottaa pitämään maskia ja jotkut ei yksinkertaisesti pysty jotta turha länkyttää mokomasta
Kohta voidaan pakottaa 👍
- Anonyymi
Jos käykin niin, että rapsahtaa sakko, kun ei käytä ? Näin pitäisikin olla !Ootellaan ,toivotaan tietenkin et parempaan mentäisi.
- Anonyymi
Sakot voi aina maksaa ei tuumaa mitään
- Anonyymi
Juuri niin🙂
- Anonyymi
Tänään vien rahani Kirriin, on kuulemma ihmisillä maskit paikoilaan ja turvavälit hallinnas.💡
- Anonyymi
Luen juuri ykköset lehteä ja haaveilen tuurin reissusta. Ehkä laitan maskin, ehkä en. Siellä on leveät käytävät mennä ja hankkia edullista tavaraa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001740Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611414Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?801397Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873