Oon alaikäinen kunnosta jo vuosia hyvin huolta pitänyt poika ja välillä mulla on huimaava olo, veto aivan pois ettei jaksa tehdä mitään ja se olo saattaa tulla koska tahansa ja saattaa lähteä aivan yhtäkkiä pois. Välillä myös rasituksessa kuten eilen itsetyydytyksen aikana tuli sellainen kipu rintaan. Kipu ei kuitenkaan vienyt toimintakykyä eli ei ollut kauheen voimakas. Juostessa kipu ei esiinny mutta kun lopetan niin sydämen syke alkaa sekoilla. Sydän tuntuu myös välillä lyövän levossakin todella oudosti ja välillä herään siihen kun sydän lyö tajuttoman lujaa ja sama saattaa tapahtua vaik kesken TV:n katsomisen tai syömisen. Isälleni joka on 45 on asennettu tahdistin jo 2000luvun alkupuoliskolla. Myös äidin äidillä on tahdistin.
Sydänvika kuntoilevalla alaikäisellä?
6
106
Vastaukset
- Anonyymi
Välillä se myös lyö tosi hitaasti ja silloin on heikko olo
- Anonyymi
Olisiko rytmihäiriötä?
Onko kilpirauhanen tutkittu kunnolla?- Anonyymi
Kilpirauhanen oli kunnossa ainakin vuosi takaperin tehdyissä tutkimuksissa.
- Anonyymi
Hei ! Sinun pitää päästä kardiologin tutkimuksiin. Kardiologi on sydänsairauksiin
erikoistunut lääkäri. Hän voi selvittää oireittesi syyt.
Älä tyydy terveyskeskuksen yleislääkärillä käyntiin.
Pyydä lähete kardiologille tutkimuksiin. - Anonyymi
Ei muuta , kun varaatte ajan kardiologille. Voisko se olla jotain geeniperäistä, koska isälläsikin on tahdistin nii n nuorena asennettu. Tutkitaan ja hoidetaan , sillä se selviää. Tsemppiä vaan . Mitä pikemmin asia selviää, sen parempi.
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että sinulla on jo tavallista enemmän perinnöllistä rasitusta sydämen rytmihäiriöihin. Joskus rytmihäiriöt on vaikeaa saada tutkimuksella kiinni. Ilmeisesti jonkinlainen pitkäaikaisseuranta on mahdollinen. Uskoisin, että sinulla on hyvät mahdollisuudet päästä tutkimuksiin jo sukurasituksen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201