Mulla on BECE-luokan kortti. Menetin sen taannoin kun olin putkassa vuoden sisään viitisen kertaa. Sen jälkeen määrättiin seurantaan, jossa otetaan verikoe kuukauden välein. Ei ole tärpännyt. En tiedä, keksiivätkö he itse että veriarvot eivät taaskaan ole kohallaan, että olisin juonut, mutta takaisin ne eivät sitä anna.
Minne tästä pitäisi valittaa? Onko oikeusaputoimisto?
Yritän saada korttia takaisin
7
104
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pelkkä putkassa olo ole kortin menettämisen syy.
- Anonyymi
Eiköhän syynä ole se, että sinne on joutunut verikokeen jälkee kärähdettyä ratista.
- Anonyymi
Eikös olisi syytä pistää pullon korkki kiinni pysyvästi ja/tai jättää muu pössyttely pois ettei verikokeissa enää kärähtäisi.
- Anonyymi
Kannattaisiko harkita hommia, jossa ei tarvitse pysyä selvänä ?
- Anonyymi
Et ole sopiva kuljetushommiin.. Katso peiliin ja valita sinne.
- Anonyymi
Miksi autonkuljettajat juovat niin paljon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi autonkuljettajat juovat niin paljon?
Ei ne niin paljoo juo kun nörtit. Nörtit juo kokoajan mutta autonkuljettajat vain silloin kun eivät ole töissä. Ovat n. 10 - 15 vrk töissä niin ei jää pajoo aikaa juoda. Nörtit on pahimpia juoppoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433623- 362274
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321895- 171639
- 181628
- 231568
- 241427
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai831325- 151293
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232