Moikka! tapahtuuko mulle mitään jos vedän yli 1000mg sertralinia? normaali päiväannos on 150mg
sertralin yliannostus?
Anonyymi
5
8502
Vastaukset
- Anonyymi
Yliannostuksen oireita voivat olla tokkuraisuus, pahoinvointi ja oksentelu, nopea sydämensyke, vapina, kiihtyneisyys, heitehuimaus ja joissakin harvinaisissa tapauksissa tajuttomuus.
Kerro sitten mitä oireita sulle tuli.Onnea kokeiluun - Anonyymi
Älä ota yliannosta vaan soita jollekin ystävälle tai auttavaan puhelimeen tai 112.
- Anonyymi
Montako kertaa vielä aiot tätä kysyä ja mitä uutta oikein odotat saavasi vastaukseksi? Edelleenkin, mitään pärinöitä et noista saa ja myöskään itsaria on aivan turha millään sertalinilla yrittää. Usko nyt jo perkele!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876